تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعيت بوناچيچ در روزهاي آينده مشخص مي‌شود/ به آينده اميدواريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وضعيت بوناچيچ در روزهاي آينده مشخص مي‌شود/ به آينده اميدواريم
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اعلام كرد بعد از بازگشتش به اصفهان با لوكا بوناچيچ صحبت مي‌كند تا دليل همراهي نكردن اين تيم در سفر به تبريز مشخص شود. وي همچنين گفت: قرار بود لوكا بعد از حضور در بيمارستان به فرودگاه بيايد اما نيامد.

سعيد آذري در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعيت تيم فوتبال اين باشگاه ضمن بيان مطلب فوق گفت: تيم ذوب‌‎آهن بايد مقابل پرسپوليس حداقل يك امتياز كسب مي‌كرد و در تبريز هم حق‌مان پيروزي بود. خدا را شكر فضاي جديدي در تيم حاكم شده و بازيكنان عملكردي در حد نام و شان باشگاه ذوب‌آهن از خود ارائه مي‌كنند.

وي در مورد اينكه چرا لوكا بوناچيچ تيم ذوب‌آهن اصفهان را در سفر به تبريز همراهي نكرد؟، افزود: لوكا بوناچيچ روز چهارشنبه در تمرين تيم شركت نكرد و وقتي با او تماس گرفتم، ‌گفت دو كليه‌اش سنگ آورده و صبح پنجشنبه براي گرفتن MRI بايد به بيمارستان برود.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن با بيان اينكه قرار بود لوكا بعد از حضور در بيمارستان به فرودگاه بيايد اما نيامد، اضافه كرد: بايد به اصفهان برگردم و با او در اين خصوص صحبت كنم. من و تيم در حال حاضر در تبريز هستيم كه به علت بارش برف، پرواز تيم از تبريز به تهران كنسل شده و قطعا در صورت بازگشت به اصفهان نشستي با لوكا خواهيم داشت تا صحبت‌هايش را بشنويم.

آذري در پاسخ به اين سوال كه آيا اين موضوع را قبول داريد بازيكنان ذوب‌آهن در غياب بوناچيچ انگيزه بالاتري داشتند؟، يادآور شد: من به اين مسائل كاري ندارم اما تنها چيزي كه ديديم، اين بود كه بازيكنان تيم سرشار از انگيزه بودند. آنها در دو بازي اخير، بسيار خوب بازي كردند و مي‌توانستند امتيازات بيشتري را كسب كنند. من تنها به اين موضوع فكر مي‌كنم كه در آينده شاهد بازي‌هاي بهتري از ذوب‌آهن خواهيم بود.

وي صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: يكي از مهمترين مسائل باشگاه ذوب‌آهن، ديدگاه ارزشمند و كاملا ورزشي دكتر سعدمحمدي مدير شركت سهامي ذوب‌آهن است كه فرصت بزرگي براي تيم‌هاي اين باشگاه محسوب مي‌شود. البته بايد از حمايت‌هاي بي‌دريغ ايشان در ماه‌هاي اخير، همچنين هيات مديره و بويژه بازيكنان تيم تشكر ويژه‌اي داشته باشم.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پايان گفت: براي موفقيت تيم در بازي‌هاي آينده، اميدمان به خدا و ساق پاي بازيكنان تيم است. قطعا مي‌توانيم با چند نتيجه خوب در بازي‌هاي آينده به وضعيت خود سروسامان داده و به جايگاه بهتري در جدول رده‌بندي ليگ دست يابيم.

كد خبر: 2178352

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۱:۱۹

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن