تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802943779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغيير مديران در اردبيل كليد خوردمعارفه مديركل جديد آموزش و پرورش بعد از اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تغيير مديران در اردبيل كليد خوردمعارفه مديركل جديد آموزش و پرورش بعد از اربعين
بعد از انتصاب استاندار جديد اردبيل تلاش براي تغيير مديران آغاز شده و با تغيير مديركل آموزش و پرورش استان اردبيل كه روز سه‌شنبه به انجام مي‌رسد، تغيير مديران در اردبيل كليد مي‌خورد.


نماينده مردم شهرستان‌هاي پارس‌آباد و بيله‌سوار در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبيل، اظهار داشت: رويه تغيير مديران در دستور كار مجمع نمايندگان است و قرار شده در ابتدا مديران كلي كه بايد تغيير پيدا كنند، مشخص شده و گزينه‌ها از سوي نمايندگان پيشنهاد شود تا هر گزينه‌اي كه بيشترين آرا را به دست آورد با هماهنگي استاندار اردبيل به وزير مربوطه پيشنهاد شده تا تغيير مديريت‌ها انجام شود.

حجت‌الاسلام حبيب برومند تصريح كرد: تغيير مديران آموزش و پرورش و بنياد شهيد در اولويت مجمع نمايندگان استان است به طوريكه از ماه‌ها پيش تلاش براي تغيير مديريت آموزش و پرورش در دستور كار بوده به طوريكه از بين گزينه‌هاي مختلف كه به وزير آموزش و پرورش پيشنهاد شده بود بنده سليمي و ديگر نمايندگان نيز به ترتيب سپهري، ذبيحي و عليزاده را به عنوان گزينه‌هاي پيشنهادي به مديركلي آموزش و پرورش مطرح كردند كه به نظر مي‌رسد گزينه سپهري تأييد شده و روز سه‌شنبه مراسم معارفه برگزار شود.

وي در ادامه سخنان خود خاطر نشان كرد:‌ در مورد مجموعه بنياد شهيد و امور ايثارگران نيز تعدادي از نمايندگان به شدت مخالف ماندن سيد شنوا در اين سمت هستند كه گزينه‌هاي متعددي مطرح بوده كه از بين آنها به نظر مي‌رسد معاون حوزه درمان بنياد شهيد به عنوان جايگزين سيد شنوا به زودي معرفي شود هر چند كه ما علاقمند بوديم شش ماه به سيد شنوا فرصت داده شود تا اقدامات و پيگيري‌هاي خود را به يك جمع‌بندي نهايي برساند.

برومند در مورد ديگر تغييرات احتمالي در مديريت استان اضافه كرد: تغيير مديران همچنان در دستور كار مجمع است و در اين زمينه پيشنهاداتي نيز به وزراي مربوطه انجام شده و بعيد مي‌دانم كه اين تغيير در يك فاصله زماني طولاني مدت انجام شود بلكه تغيير مديران دستگاه‌هاي اولويت‌دار همچنان در نگاه و اولويت جدي است.

اين مسئول بدون اينكه نامي از گزينه‌هاي احتمالي براي فرمانداري پارس‌آباد و بيله‌سوار ببرد، بيان كرد: قرار است تا پايان سال تغيير فرمانداران انجام شود كه گزينه‌هاي پيشنهادي براي تغيير فرماندار پارس‌آباد و بيله‌سوار ارائه شده و اين تغييرات ظرف يك ماه آينده انجام مي‌شود.

وي با بيان اينكه افراد لايق، توانمند و كاردان براي مديريت استان در حوزه‌هاي مختلف و فرمانداران، بخشداران در دستور كار قرار گرفته است، يادآور شد: در اين زمينه رايزني‌ها براي انتخاب مديران شايسته و لايق همچنان مد نظر قرار دارد.

نماينده مردم پارس‌آباد و بيله‌سوار در مجلس شوراي اسلامي با پرده برداشتن از برخي واقعيت‌ها در انتخاب مديرعامل جديد كشت و صنعت مغان كه ماه‌هاست به شكل بلاتكليف باقي مانده است، ادامه داد: تعدادي از نمايندگان اردبيل به ويژه يكي از اين نمايندگان قصد داشت باجناق خود را در كشت و صنعت مغان به كار گيرد اما بنده به عنوان نماينده مغان با اين كار مخالفت كردم و قرار شد فرد شايسته و توانمند براي اين سمت برگزيده شود تا بتواند اين مجموعه عظيم و بنگاه اقتصادي را شايسته و مطلوب مديريت كند.

انتهاي پيام/62001/

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن