تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819076671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير كل جديد آموزش و پرورش اردبيل معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدير كل جديد آموزش و پرورش اردبيل معرفي شد
اردبيل – خبرگزاري مهر: صابر سپهري به عنوان مدير كل جديد آموزش و پرورش استان اردبيل در دولت يازدهم معرفي شد.

به گزارش خبرنگار مهر,،مدير كل سابق آموزش و پرورش استان اردبيل ظهر سه شنبه در جلسه توديع و معارفه مديران آموزش و پرورش اردبيل با اشاره به عملكرد خود تصريح كرد: در حال حاضر پوشش تحصيلي دانش آموزان اردبيلي 99.8 درصد است كه در مقايسه با ساير استانها رقم مطلوبي است.

احمد محمودزاده تاكيد كرد: اين مهم در راستاي اجراي عدالت تحصيلي و ممانعت از محروميت دانش آموز از تحصيل به دليل كمبود امكانات محقق شده است.

وي با بيان اينكه در پايه هاي اول و دوم متوسطه بيشترين نرخ پوشش تحصيلي در اردبيل ثبت شده، اضافه كرد: علاوه بر اين در طي سالهاي اخير رتبه كنكور استان از رقم 23 به رقم 14 در چهار گروه آموزشي رسيده است.

وي افزود: با وجود اينكه آموزش و پرورش از دستگاه هاي ديربازده است نتايج مطلوب تحصيلي را در سالهاي اخير تجربه كرده است.

محمودزاده از جمله سياستهاي كاري خود در حوزه پرورش را تعميق و تربيت ديني و ايجاد شور و نشاط در بين دانش آموزان برشمرد و افزود: آموزش و پرورش اردبيل توانسته است در 38 محور تربيت بدني و پرورشي حائز رتبه هاي شاخص باشد.

افق آموزشي اردبيل برنامه ريزي شده است

مدير كل سابق آموزش و پرورش استان با تاكيد به ساماندهي نيروي انساني در كنار برنامه هاي آموزشي و تربيتي, تصريح كرد: در مدت سه سال شش هزار نفر نيروي انساني جابه جا شده است.

وي افزود: در حال حاضر هيچ نيروي انساني بلاتكليف موجود نبوده و تمامي نيروهاي فرهنگي مطالبات دستمزد و حق الزحمه خود را دريافت كرده اند.

به گفته محمودزاده علاوه بر اين نزديك به هزار نفر دانشجو در دانشگاه فرهنگيان مشغول به تحصيلند.

وي افزود: فعال سازي دانشگاه فرهنگيان توانسته است افق آموزشي و منابع انساني آموزش و پرورش در آينده را تامين كند.

محمودزاده با تاكيد به ضرورت راه اندازي باشگاه فرهنگيان تاكيد كرد: با وجود بدهي سه ميليارد و 500 ميليون ريالي خانه معلم بازسازي اين مجمتع در دست اقدام است.

وي از مسئولان ارشد استاني خواستار توجه به راه اندازي اين مجتمع شد و افزود: ضروري است به منظور رفاه حال معلمان زمينه بهره برداري از اين پروژه فراهم شود.

محور تحولات بنيادين معلم است

در اين مراسم همچنين مدير كل جديد آموزش و پرورش استان با تايكد به ضرورت توانمند سازي علمي معلمان تصريح كرد: محور تحولات بنيادين معلم است و جامعه در گرو آموزش معلم شكوفا مي شود.

صابر سپهري تصريح كرد: توانمند سازي معلمان بايد با ارائه آموزشهاي مستقيم و غير مستقيم و تقويت مديريت آموزشگاهي همراه باشد.

وي با بيان اينكه تعليم و تربيت مسئوليت تربيت همه جانبه دانش آموزان رابر عهده دارد, اضافه كرد: توسعه آموزش پيش دبستاني, توسعه آموزش فني و حرفه اي و توجه به سند تحول بنيادين بايد در دستور كار اجرايي آموزش و پرورش قرار گيرد.

سپهري تكريم معلمان پيشكسوت و توجه به عزت مداري فرهنگيان را از جمله سياستهاي كاري خود عنوان كرد و افزود: تلاش خواهد شد در اين راستا اقدامات مطلوبي صورت گيرد.

كد خبر: 2201596

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۴:۰۶

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن