تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804244210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل باشگاه مس كرمان:ناراحت راي صادره با محروم شدن داور نبودم/ هدف ما غلبه بر تراكتور است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل باشگاه مس كرمان:ناراحت راي صادره با محروم شدن داور نبودم/ هدف ما غلبه بر تراكتور است
مديرعامل باشگاه صنعت مس كرمان گفت: اگر داور مسابقه محروم مي‌شد، ناراحت نبودم، اما اينكه يك‌طرفه با مسئله برخورد شود براي من تعجب برانگيز و نگران كننده است، حق تيم ما در اين موضع ضايع شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، مديرعامل باشگاه صنعت مس كرمان از تصميماتي كه منجر به محروميت سرمربي تيمش شده انتقاد دارد، ايرانمنش كه طي چند روز اخير از قضاوت پر اشتباه صالحي داور ديدار مس و پرسپوليس انتقادات زيادي داشت و حتي براي رسيدگي فدراسيون‌نشينان به نحوه قضاوت تيم داوري مس و قرمزهاي پايتخت به كميته انضباطي فدراسيون نيز نامه‌نگاري كرده بود، حالا با چالش جديدي با عنوان «محروميت سرمربي تيمش» از همراهي مس در مسابقات روبه‌رو شده است.

گويا نمي‌خواهند، بگذارند ما آرامش را تجربه كنيم، همين كه مي‌خواهيم خود را جمع و جور و آماده ادامه رقابت‌ها كنيم، ضربه ديگري براي زمين خوردن ما از راه مي‌رسد، اين‌ها گوشه‌اي از صحبت‌هاي وي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس بود.

ايرانمنش كه به شدت از اين تصميم كميته انضباطي فدراسيون دل‌خور است با كنايه در زمينه اين شيوه اعلام رأي مي‌گويد با توجه به اين شرايط بايد براي آينده حضورمان در ليگ برتر با مسئولان ارشد شركت ملي مس ايران گفت‌وگو كنم، شايد با اخذ تصميم جديدي بتوانيم در ليگي به جز فوتبال ورود كنيم و نتيجه زحمات و تلاش‌هاي خود را با اشتباهات و فشارهايي كه از بيرون به مجموعه ما وارد مي‌شود را از دست ندهيم.

فارس: در زمينه رأي كميته انضباطي فدراسيون مبني بر محروميت سرمربي تيم مس چه اظهار نظري داريد؟

من هم همين سئوال را از كميته انضباطي و رئيس آن دارم، ما نمي‌دانيم سرمربي ما چه كار كرده كه اينگونه با وي و تيم مس برخورد مي‌شود، اين مسئله براي من جاي يك سئوال دارد كه چرا در مقابل اين رأي هيچ اثري از برخورد احمد صالحي داور خاطي و پر اشتباه ديدار مس و پرپسوليس ديده نمي‌شود.

فارس: موضع باشگاه صنعت مس در قبال اين تصميمات چيست؟

ما واقعا نمي‌دانيم چگونه و تنها به فاصله دو سه روز قبل از بازي مهم برابر تراكتورسازي اينگونه آرا صادر مي‌شود، ما اعتراض خود را قالب نامه‌اي به فدراسيون و كميته انضباطي اعلام مي‌كنيم، دليل اينگونه رفتارهاي دوگانه با برخي باشگاه‌ها چيست، چر ا سرمربي يك تيم را محروم مي‌كنيد و با چند اعتراض از سوي وي و باشگاهش محروميتش بخشيده مي‌شود، اما براي يك تيم شهرستاني فرصتي براي اعتراض وجود ندارد، صدور اين‌گونه آرا به تيم ما ضربه مي‌زند.

باشگاه مس نيازمند آرامش است، اما مثل اينكه عده‌اي اصلا چنين چيزي را دوست ندارند و از هر فرصتي براي ضربه زدن به تيم ما استفاده مي‌كنند، داوري كه با قضاوت ضعيفش تيم ما را منهدم مي‌كند با چه برخوردي از سوي كميته داوران و فدراسيون مواجه شد.

اصلا آيا از گل نازك‌تر به او گفتيد، گفتيد، چگونه با قضاوتش سر يك تيم شهرستاني را بريد، گفتيد اصلا عذاب وجدان داري يا نه، گفتيد آقاي داور حداقل جرأت يك عذرخواهي از مردم كرمان و مسئولان باشگاه مس را پس از محرز شدن اشتباهاتت در برنامه 90 را داشته باشد.

آن وقت انتظار داريم، داوري كه با قضاوتش يك تيم را منهدم كرده از سوي سرمربي تيم مورد تمجيد قرار گيرد، طبيعي است كه سرمربي تيم عصباني مي‌شود و مي‌خواهد همچون يك كوه آتشفشان فوران كند.

فارس: به نظر مي‌رسد پس از گذشت دو هفته از اتفاقات ديدار مس و پرسپوليس همچنان ذهنتان درگير قضاوت تيم داوري آن مسابقه است؟

با اين رأي كه كميته انضباطي فدراسيون صادر كرده است من خيلي نگران وضعيت تيمم هستم، آيا اين راي عدالت است، اگر داور مسابقه محروم مي‌شد، ناراحت نبودم، اما اينكه يك‌طرفه با مسئله برخورد شود، براي من تعجب برانگيز و نگران كننده است، حق تيم ما در اين موضع ضايع شده است.

فارس: با اين وضعيت باشگاه مس در ادامه مسابقات با كميته داوران و فدراسيون فوتبال كلنجار بيشتري را تجربه مي‌كند؟

ما اصلا به دنبال اين مسائل نيستيم، ما دنبال احقاق حقوق خود هستيم، فدراسيون و كميته داوران بايد با نگاه جدي‌تري به هفته‌هاي پاياني مسابقات از داوران برتر و كم‌اشتباه خود در مسابقات حساس استفاده كنند، اينكه مي‌گويم فدراسيون با داوران متخلف و پر اشتباه برخورد كند، كلنجار است؟

داوري كه اشتباه تاثيرگذار انجام داده و با قضاوتش يك استان را زير سئوال برده نبايد در مقابل اشتباهاتش پاسخگو باشد؟ به نظر من فدارسيون فوتبال بايد با داوران خاطي با شدت بيشتري برخورد كند تا روند اشتباهات اين داوران كمتر شده و حقوقي از تيم‌ها تضييع نشود.

فارس: شما در صحبت‌هاي خود از ارسال نامه اعتراض‌آميز به مسئولان فدراسيون فوتبال صحبت كرديد، ارسال اين نامه و ابلاغ مراتب اعتراض باشگاه مس به فدراسيون تاكنون چه پيامدهاي مثبتي را براي اين باشگاه داشته است؟

پيامد مثبتي تاكنون نديده‌ام، وقتي به نحوه قضاوت و اشتباه داور ديدار مس و پرپسوليس اعتراض مي‌كنيم و اينگونه برخوردي با تيم ما مي‌شود، هيچ انتظاري ديگر از اهالي فدراسيون نداريم.

طي يكي دو روز اخير با هر يك از مسئولان فدراسيون تماس گرفتم تا درزمينه رأي كميته انضباطي صحبت كنم، هيچ يك از آنها حتي پاسخگوي تلفن همراه خود نبودند و كفاشيان هم كه اصلا در ايران نيست.

فارس: سه‌شنبه در يك ديدار فوق‌العاده حساس به مصاف تراكتور مي‌رويد، آيا بازيكنان مس توانايي استفاده از اين شانس را براي جدا شدن از انتهاي جدول دارند؟

تمام ناراحتي ما از راي صادره در همين زمينه است، زيرا سرمربي ما نبايد در اين ديدار حساس كنار تيمش باشد، اميدوارم اين دوگانگي برخورد با تيم‌ها براي مس اثرات مثبتي داشته باشد، البته بازيكنان ما در اين مسابقه شرايط خوبي دارند با افزايش تلاش و دوندگي به دنبال سه امتياز مسابقه هستند.

همه بازيكنان در آمادگي خوبي به سر مي‌برند و هدف ما غلبه بر تراكتورسازي است به جايگاه و موقعيت تيم حريف در جدول نيز نگاه نمي‌كنيم و براي حريف خود احترام قائل هستيم، اما مس بايد از اين مسابقه با دست پر خارج شود.

باشگاه نيز براي ايجاد شرايط مطلوب در درون تيم حمايت همه جانبه خود را از تيم اعلام مي‌كند و در صورت برتري برابر تراكتور پاداش ويژه‌اي به بازيكنان پرداخت مي‌كند، اميدوارم تماشاگران مس نيز همچون چند ديدار اخير خانگي تيم حضور موثر و پررنگي را در ورزشگاه داشته باشند و با ايجاد يك فضاي حمايتي مناسب در ورزشگاه براي بازيكنان تيم از آنها در برابر تيم تراكتورسازي حمايت قاطع و همه جانبه‌اي داشته باشند.

به عنوان مديرعامل باشگاه در اين شرايط حساس است كه از مردم و هواداران كرماني توقع ياري و حمايت از تيم را دارم اين تيم متعلق به مردم كرمان است و آنها هستند كه با حضور خود در ورزشگاه در برابر هجمه‌ها و فشارهاي وارده از بيرون مايه دل‌گرمي و مسرت ما هستند.

----------------------------

گفت‌وگو از عباس آقاملائي

----------------------------

انتها پيام/80011/صا40

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن