تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802906840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي زنده شدن پول‌هاي بلوكه شده فدراسيون فوتبال واسط هستممديرعامل ائل خودرو: اظهارنظر ديگران برايمان محلي از اعراب ندارد/ براي برگزاري تورنمنت آمريكا تلاش مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: براي زنده شدن پول‌هاي بلوكه شده فدراسيون فوتبال واسط هستممديرعامل ائل خودرو: اظهارنظر ديگران برايمان محلي از اعراب ندارد/ براي برگزاري تورنمنت آمريكا تلاش مي‌كنيم
مديرعامل شركت ائل خودرو گفت: با فدراسيون فوتبال در حال انجام مسائل مختلف هستيم كه در مورد اين مسائل تنها كفاشيان و ترابيان مي‌توانند اظهارنظر كنند و اظهار نظر دوستان ديگر از جمله دبير فدراسيون براي ما محلي از اعراب ندارد.


مهرناز جاويدي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس با انتقاد از اظهارنظر محمدمهدي نبي، دبيركل فدراسيون فوتبال گفت: آقاي نبي در مورد يكسري از مسائل خيلي قاطعانه صحبت‌هايي را انجام داده‌اند كه اصلا به اين شكل نيست. اول اينكه وي در خصوص جام 4 جانبه‌اي كه قرار است اواخر ارديبهشت‌ماه در آمريكا و با حضور ايران، آمريكا و دو تيم ديگر برگزار شود، گفته است كه اصلا چنين جام و تورنمنتي وجود ندارد.

وي ادامه داد: با فدراسيون فوتبال در حال انجام مسائل مختلف هستيم كه در مورد اين مسائل مربوطه تنها آقايان كفاشيان و ترابيان مي‌توانند اظهارنظر كنند و اينكه دوستان ديگر اظهار نظر مي‌كنند براي شركت ما محلي از اعراب ندارد و به هيچ وجه اين كار، كار درستي نيست، چون فدراسيون رئيس دارد و رئيس فدراسيون هم طرف ما است، از طرف ديگر هم در بحث قرارداد هم با دبير كميته بازاريابي كه آقاي ترابيان هستند، طرف حساب هستيم. از طرف ديگر قرارداد ائل خودرو با رياست فدراسيون امضا شده است نه دوستان ديگر كه اين وسط خودشان را به هر گونه‌اي صاحب حق مي‌دانند.

مديرعامل شركت ائل خودرو گفت: با فدراسيون علاوه بر بحث اسپانسرينگ، بحث برگزاري همين جام 4 جانبه را داريم كه اين بحث را پيگيري و بابت آن هزينه‌هاي زيادي را هم كرده‌ايم. بر همين اساس برنامه‌ريزي‌ها براي اواخر ارديبهشت ماه انجام شده و قرار است غير از ايران و آمريكا دو تيم ديگر از قاره هاي اروپا و آفريقا در اين تورنمنت حاضر شوند كه قرار است دو تيم ديگر از سوي فدراسيون فوتبال به ما معرفي شوند.

جاوداني گفت: انجام چنين كاري خيلي هم ساده نيست و پيگيري‌هاي بين‌المللي را مي‌طلبد كه دوستان ما اين كار را انجام داده‌اند. البته در قرارداد ما با فدراسيون نيز ذكر شده است كه اسپانسر مي‌تواند انواع تورنمنت‌ها را با هزينه خودش برگزار كند كه بر همين اساس هزينه‌هاي لازم را كرده و مقدمات لازم براي برگزاري اين تورنمنت 4 جانبه در آمريكا انجام شده است.

وي در ادامه يادآور شد: در واقع ارتباط و همكاري‌هاي ما با فدراسيون فوتبال به صورت بلند مدت است و حتي چشم‌انداز ما نيز به سال‌هاي آينده از جمله ميزباني جام ملت‌هاي آسيا 2019 است. بر همين اساس شركت سانا پرداخت ارس كه از زير مجموعه‌هاي شركت ما محسوب مي‌شود هزينه‌هاي اين كار را براي 5 سال آينده متقبل شده است.

جاوداني گفت: در اين بين حتي به دنبال اين هستيم تا بتوانيم يكسري از مطالبات بين‌المللي فدراسيون از فيفا را هم زنده كنيم. در واقع در اين بين قرار است از طريق ما پول‌هاي بلوكه شده فدراسيون فوتبال از اين حالت خارج شده و به فدراسيون پرداخت شود. البته اين موضوع از بندهاي قرارداد نيست بلكه جزو مواردي هست كه در حال پيگيري آن هستيم چون شركت ما اين كار را انجام نمي‌دهد و در اين مورد تنها واسطه هستيم.

وي تأكيد كرد: قصد تخاصم و دشمني با فدراسيون فوتبال را نداريم و اگر فدراسيوني‌ها بخواهند با ما از سر جنگ برآيند، كار خوبي نيست چون ما هم مي‌توانيم با آنها مقابله كنيم.

مديرعامل شركت ائل خودرو گفت: طبيعتا با بازگشت كفاشيان بايد جلسه‌اي گذاشته و در خصوص موارد مختلف قرارداد به تعيين تكيلف بپردازيم. قرارداد ما يك ساله است و بايد در خصوص اين شايعاتي كه ايجاد مي‌شود با طرف حسابمان به صحبت بپردازيم.

جاوداني تأكيد كرد: براي پاس شدن چك دوم اندكي تأخير داشته‌ايم اما اين تأخير با توجه به خدماتي كه به فدراسيون ارائه مي‌كنيم در واقع بايد اين حق را براي ما ايجاد كند كه اين تأخير ما را تا اين اندازه برجسته نكنند. اگر خود كفاشيان با ما نهايت همكاري را مي‌كند دوستان ديگر اين حق را ندارند در خصوص اين قرارداد به اظهارنظر پرداخته و شايعه ايجاد كنند.

وي افزود: در بحث قراردادمان قرار بوده است بيشتر از اينها ديده شويم اما در اين مدت مسائلي پيش آمده است كه فعلا زمان رسانه‌اي كردن آنها نيست.

جاوداني در پايان با تأييد اينكه شركت ائل خودرو نماينده شركت جنرال موتورز است، گفت: قرارداد فدراسيون با ائل خودرو منعقد شده است اما شركت ما نماينده جنرال موتورز است. در واقع تأمين مالي از اين شركت و از آمريكا صورت مي‌گيرد.

انتهاي پيام/ي

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن