تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802985318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اداره ثبت احوال چالوس خبر دادصدور شناسنامه طرح وب در چالوس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره ثبت احوال چالوس خبر دادصدور شناسنامه طرح وب در چالوس
رئيس اداره ثبت احوال شهرستان چالوس از صدور شناسنامه طرح وب در اين شهرستان خبر داد.
شعبانعلي ردايي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان چالوس با تبريك هفته ثبت احوال اظهار داشت: در اداره ثبت احوال چالوس در 9 ماهه‌ سال‌جاري يك هزار و 28 واقعه ولادت ثبت شده است.

وي تصريح كرد: در مجموع تعداد متولدين مرد در اين شهرستان در سال‌جاري 552 واقعه بود و 476 واقعه زن نيز در شهرستان چالوس به ثبت رسيده است.

ردايي از ثبت 444 واقعه وفات در شهرستان چالوس خبر داد و افزود: تعداد افراد متوفي مرد ثبت شده در 9 ماهه امسال 261 نفر و 183 واقعه مربوط به زنان است.

اين مسئول با اشاره به افزايش درصد ثبت ولادت و وفات نسبت به مدت مشابه سال قبل در اين اداره خاطرنشان كرد: در 9 ماهه سال‌جاري در هر شبانه‌روز سه واقعه ولادت و يك واقعه وفات در اين شهرستان به ثبت رسيده است و در امر ولادت به ازاي هر 100 واقعه ولادت تنظيمي دختر تعداد 104 واقعه ولادت براي پسران به ثبت رسيده است.

رئيس اداره ثبت احوال شهرستان چالوس بيان داشت: اداره ثبت احوال شهرستان چالوس در ارزيابي عملكردي و پايش كيفي ادارات تابعه در سطح استان كه هر 6 ماه توسط مديركل و معاونان و كارشناسان اداره كل از ادارات ثبت احوال در سطح استان داشته‌اند، همچون سال‌هاي گذشته موفق به اخذ نمره 96.25 از مجموع 100 نمره شده و به‌عنوان يكي از 6 اداره ثبت احوال موفق در ساماندهي طرح پايش موفق به كسب رتبه عالي در سطح استان شد.

ردايي اذعان داشت: ازدواج واصله از محضرها در 9 ماهه سال‌جاري 978 واقعه و طلاق واصله نيز 306 واقعه بوده كه در امر ازدواج نسبت به مدت مشابه سال قبل 2.6 درصد افزايش داشتيم.

وي گفت: در زمينه ثبت طلاق با توجه به عدم فعاليت دفاتر طلاق در سطح منطقه غرب مازندران امر اعلام شده مربوط به تمام شهرهاي (رامسر، تنكابن، عباس‌آباد و ...) بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.4 درصد كاهش همراه است.

سن ازدواج در چالوس بين 30 تا 35 سال است

رئيس اداره ثبت احوال چالوس سن ازدواج را در شهرستان چالوس بين 30 الي 35 سال اعلام كرد و تأكيد داشت: تمام خانواده‌ها و دست‌اندركاران بايد سعي كنند تا زمينه‌ ازدواج آسان را با در اختيار گذاشتن امكانات براي جوانان فراهم كنند تا زمينه كاهش جمعيت كه در سال‌هاي اخير اتفاق افتاده و همواره مورد دغدغه مقام معظم رهبري قرار گرفته، رفع شود.

وي به بيان عملكردهاي اداره ثبت احوال چالوس پرداخت و گفت: صدور 487 گواهي ابلاغ، 102 مورد ثبت مهاجرت، 1480 مورد تحويل كارت ملي، 1695 مورد اخذ درخواست كارت ملي، 41 مورد تغيير نام و 104 مورد تغيير نام خانوادگي از جمله كارهاي انجام شده توسط اين اداره بود.

ردايي افزود: 65 مورد آراي هيئت حل اختلاف، ثبت 945 مورد اعلاميه‌هاي ولادت و 775 ازدواج، 202 طلاق و 81 مورد وفات توسط ثبت احوال چالوس به ثبت رسيد.

اين مسئول ادامه داد: رسيدگي به 22 مورد از اسناد راكد، انجام امورات مربوط به دفاتر پيشخوان دولت برابر اصل 44 قانون اساسي، راه‌اندازي گنجينه اسناد هويتي اولين‌ها، مشاهير و سرداران شهرستان چالوس در محل اداره ثبت احوال براي آشنايي مردم با مشاهير شهرستان و اخذ مجوز و تفويض اختيارات حذف نام محل ايلات - عشاير - حروف زائد - وحدت با پدر و غيره از ديگر فعاليت‌هايي بود كه در اين اداره صورت گرفت.

رئيس اداره ثبت احوال چالوس گفت: راه‌اندازي خط تلفن VOIP، ارتقاي سيستم و استفاده از خطوط MPLS براي برخورداري از پهناي باند بهتر و ارائه خدمات سريع‌تر به مردم، قرارداد فيبر نوري، صدور شناسنامه طرح وب از مهر ماه امسال و افتتاح نخستين ايستگاه كاري صدور كارت هوشمند ملي با اولويت خانواده‌هاي معزز شهدا و ايثارگران شهرستان چالوس از جمله وقايع صورت گرفته در اين اداره است.

انتهاي پيام/2296/ب۴۰

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن