تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819024025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل خواستار آزادي زندانيان آزادي بيان در عربستان شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سازمان ملل خواستار آزادي زندانيان آزادي بيان در عربستان شد
سازمان ملل متحد از عربستان خواست تا تمامي زندانيان را كه به علت ابراز انديشه در زندان‌هاي اين كشور بازداشت هستند فورا آزاد كند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه خبري العهد، سازمان ملل متحد از عربستان سعودي درخواست كرده است تا تمامي افرادي را كه به خاطر ابراز انديشه در زندان به سر مي‌برند هر چه سريعتر آزاد كند.

شوراي حقوق بشر سازمان ملل از مقامات عربستاني درخواست كرد تا زندانياني را كه به خاطر ابراز انديشه خود و فعاليت در زمينه حقوق بشر در زندان به سر مي‌برند فورا آزاد كنند.

اين سازمان از اقدام عربستان در ايجاد محدوديت و تعقيب افرادي كه به حق قانوني خود آزادي بيان عمل مي‌پردازند، به شدت ابراز نگراني كرد.

سازمان ملل همچنين از برخورد حكومت عربستان با «عمر السعيد» فعال سياسي اين كشور ابراز نگراني كرد.

عمر السعيد خواستار نظام پادشاهي مشروط در عربستان شده بود و دادگاهي در عربستان وي به 4 سال زندان و 300 ضربه شلاق محكوم كرد.

فعالان حقوق بشر عربستان مي‌گويند كه تعداد زندانيان در بند آل سعود به 30 هزار نفر مي‌رسد كه بيشتر آنها بدون محاكمه در زندان به سر مي‌برند و تعدادي نيز حكم آزادي آنها صادر شده است ولي دستگاه امنيتي اين كشور از آزادي آنها خودداري مي‌كند.

انتهاي پيام/ص

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن