تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804544002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترويج صحيح انديشه هاي اسلام ناب محمدي از وظايف روحانيون


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ترويج صحيح انديشه هاي اسلام ناب محمدي از وظايف روحانيون
رييس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور گفت: ترويج صحيح انديشه هاي اسلام ناب محمدي از وظايف روحانيون و مبلغان مذهبي است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ حجت‌الاسلام سيد رضا تقوي در همايش تجليل از سه دهه خدمت صادقانه امام جمعه نهاوند ، اظهار داشت:آمريكا دريافته كه ايران يك قدرت نظامي برتر در منطقه است و تحت هيچ شرايطي نمي توان ايران را در معاهدات بين المللي و تصميمات بزرگ جهاني، ناديده گرفت.
تقوي با بيان اينكه امروز ايران اسلامي اراده مي‌كند تا دولت سوريه سقوط نكند و همه جهان شاهد بودند كه آمريكا، رژيم صهيونيستي و عربستان سعودي تمام تلاش و كوشش خود را براي نابودي دولت اسد به كار بستند اما قادر به انجام اين كار نشدند،افزود: قدرت ايران مانع اين اتفاق شد.
وي ادامه داد: هم اكنون ايران اسلامي الگوي عيني مسلمانان و همه آزادي خواهان دنيا براي رسيدن به خودكفايي و عزت است و روز به روز نيز بر اين جايگاه معنوي افزوده مي‌شود.
وي با بيان اينكه ايراني پيشرو و مترقي مايه دلگرمي و افتخار همه مسلمانان است، گفت: بدون شك مردم مسلمان ايران با تنوع قومي و مذهبي خود و با اتحاد و انسجام ملي و ديني، الگويي كامل براي مسلمانان منطقه به شمار مي آيند.
رييس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور عنوان كرد: در سايه وحدت و همبستگي بين مردم و مسئولان در كشور تهديدها و توطئه هاي دشمنان به فرصتي براي تعالي و عزت تبديل شده و بايد هر فرد ايراني براي حفظ و ارتقا اين جايگاه والا همت كند.
حجت‌الاسلام سيد رضا تقوي اظهار داشت: ايران اسلامي در مذاكره ۱+۵ با قدرت و اختيار تمام حاضر شد و از مواضع محكم و قانوني خود دفاع كرد و بدون ترس و اضطراب از مواضع برحق ملت ايران و حق غني سازي ايران سخن گفت كه اين مهم يكي از ثمره‌هاي عزت و غرور ديني ملت شريف ايران بود.
تقوي در ادامه سخنان خود به خدمت و وظيفه روحانيون در جامعه و حكومت اسلامي اشاره كرد و گفت: اگر امروز اسلام در عرصه جهاني عزت و عظمت دارد به بركت وجود علما و روحانيت است چراكه روحانيت هميشه در كانون توجه دشمنان نظام و اسلام بوده است.
وي گفت: دشمنان عظمت و قدرت قشر روحانيت در جامعه ايران را مي دانند و همواره تلاش مي‌كند كه رابطه بين مردم و روحانيت را تضعيف كنند و در اين راه از هيچ كوششي دريغ نمي كنند.
وي ادامه داد: روحانيون و مبلغان ديني به‌عنوان سربازان امام زمان(ع) و پيشگامان حزب خدا و مدافعان ارزش‌هاي ديني در كشور شناخته مي‌شود و‎ اين قشر در معادلات تبليغاتي داراي نقش انكارناپذيري هستند چراكه قشر وسيعي از مردم، تفكرات و اظهارات آن‎ها را به‌عنوان منبعي مطمئن مورد پذيرش قرار مي‎دهند.
رييس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور بيان داشت: طرح مباحث جنگ فرقه اي و عقيدتي، ايجاد ترديد و شك و شبهه، تغيير آيات و روايات، مهدي گرايي و ادعاي مهدويت و ترويج خرافه از دير باز از سوي دشمنان براي ضربه زدن به اسلام مورد استفاده قرار گرفته است.
حجت‌الاسلام سيد رضا تقوي عنوان كرد: ايجاد جريان هاي منحرفي مانند بابيت، بهاييت، وهابيت، قادياني گري در راستاي ترويج خرافه و ترديد در باورها، اعتقادات و فرهنگ جامعه اسلامي شكل گرفته است.
وي گفت: شناخت دشمن، ترويج صحيح انديشه هاي اسلام ناب محمدي با ابزار و وسايل جديد، تبليغ دين با شيوه هاي غير مستقيم از مهم ترين وظايف روحانيت در مقابله با ترويج و تبليغ فرقه ها و اديان انحرافي است.
تقوي در ادامه ضمن تقدير از دست اندركاران برگزاري همايش تجليل و قدرداني از زحمات ۳۰ ساله امام جمعه شهر نهاوند گفت: حجت‌الاسلام مغيثي يكي از بي توقع ترين امام جمعه هاي كشور است كه من در طول دوران خدمت خود شناخته ام.
وي ادامه داد: تكريم و تمجيد شما مردم متدين و انقلابي نهاوند از زحمات و خدمت ۳۰ ساله امام جمعه، تكريم و ارج نهاوند به جايگاه روحانيت و تقويت آن است./س

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن