تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803213102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراهاي اسلامي زمينه رفع مشكلات گناباد را از طريق رايزني با مديران شهرستان فراهم كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شوراهاي اسلامي زمينه رفع مشكلات گناباد را از طريق رايزني با مديران شهرستان فراهم كنند
گناباد - خبرگزاري مهر: نماينده مردم شهرستان گناباد و بجستان در مجلس شوراي اسلامي گفت: شوراها بايد زمينه رفع مشكلات را از طريق رايزني با مديران شهرستان و فرماندار فراهم كنند و در صورت نياز ما آماده ايم تا در وزارتخانه ها امور را پيگيري كنم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد رجايي ظهر شنبه در جلسه شوراي شهر بيدخت كه با حضور نماينده گناباد بجستان در مجلس شوراي اسلامي در محل اين شورا برگزار شد اظهار داشت: شورا و نماينده مردم هر دو وظيفه مشترك داشته و خدمت رساني بدون منت به مردم محروم است تا در دوره كوتاه مدت مسئوليت و وظيفه خدمت داشته باشيم.

وي افزود: شوراها بايد زمينه لازم براي رفع مشكلات را از طريق مديران شهرستان و فرماندار فراهم كنند در صورت نياز و از پتانسيلهاي منطقه و شهرستان استفاده شود و در صورت نياز ما آماده ايم تا در وزارتخانه ها پيگيري شود.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس افزود: ميدان ورودي شهر بيدخت يكي از ضروريات و مشكل اصلي مردم است كه بايد در اولويت قرار گيرد و با توجه به كمبود اعتبارات در شهرستان و شهرداري از طريق وزارتخانه مربوطه پيگيري خواهد شد و مردم در آينده نزديك شاهد بازشدن مبادي ورودي شهر خواهند بود.

رجايي افزود: احداث كارخانه شير نيز يكي از مسايل مهم بوده كه بايد با هدف راه اندازي مركز با حذف حواشي پيگيري شود و اگر ديده شود مسايل سياسي دخيل است بايد به مردم اطللاع رساني شود.

وي افزود: تمام مشكلات مردم بيدخت از طريق شورا درشهرستان پيگيري خواهد شد و اگر نياز به مداخله نماينده باشد، در استان وكشور اعلام آمادگي مي شود تا مشكلات درحوزه انتخابيه حل شود.

ورودي بيدخت تا كنون 50 قرباني گرفته است

رئيس شوراي اسلامي شهر بيدخت نيز در ادامه گفت: يكي ازمشكلات اصلي شهر ورودي اين شهر بوده كه تاكنون بيش از 50 كشته ومصدوم برجا ي گذاشته است.

شيرزاد اميني افزود: متاسفانه با اجراي طرح ايمن سازي پليس راه تا خروجي بيدخت ورودي بيدخت مسدود شده است.
وي ادامه داد: سال گذشته شوراي همتا با ساخت ميدان موافقت نموده است و تاكنون 70 درصد زمينهاي ورودي آزاد سازي شده است اما به دليل عدم اجراي درست ايمن سازي راه ساخت ميدان ورودي به هزينه زيادي روبرو شده است كه با اعتبار تخصيصي شهرداري امكان بازگشايي ورودي شهر وجود ندارد.

وي افزود: با اجراي اين پروژه بيش از 60 درصد در وقت صرفه جويي شده 90 درصد اشتغال اطراف ميدان كه به حالت ركود درآمده رونق پيدا مي كند.

رئيس شوراي اسلامي شهر بيدخت افزود: بيكاري در شهر بيدخت بيداد مي كند و جوانان هر روز به شهرهاي ديگرمهاجرت مي كنند و اين شهر را به مهاجرت فرست تبديل كرده است.

وي ادامه داد: تنها كارخانه شير بيدخت متاسفانه به دليل هاي نامعلوم دچار مشكل شده است كه مردم خواستار پيگيري و حل مشكل هستند.

اميني افزود: روزانه بالغ بر50 تن شير توليدي شهرستان گناباد در اين منطقه توليد مي شود كه هرروزه شاهد حمل شير به تهران و استانهاي هجوار مي باشيم و با حل مشكل و فرآوري اين صنعت گام موثري در اشتغال شهر بيدخت برداشته خواهد شد.

مردم بيدخت آب خود را از ماشينهاي سيار تامين مي كنند

اميني به مشكل آب شرب بيدخت اشاره كرد و افزود: 90 درصد مردم شهربيدخت آب آشاميدني خود را از ماشينهاي سيار آب تامين مي كنند كه هزينه هنگفتي برمردم متحمل مي شود.

وي گفت: زمان اجراي آب از منطقه كيبركوه پروژه بيدخت و گناباد بوده اما متاسفانه بيدخت را طرح حذف نموده اند ومردم بيدخت آب با كيفيت ندارند.

رئيس شوراي اسلامي شهر بيدخت گفت: با توجه به مصوبه جديد و پيگيري فرماندار گناباد در خصوص اتصال آب و شير برداشت آب خواستار تسريع در اين پروژه حياتي شد.

وي افزود: با 17 كيلومتراسفالت راه بيدخت به بيمروغ كه مي تواند 100 كيلومتر از راه ترانزيتي دوغارون را كاهش دهد كه يكي از پروژه هاي مهم منطقه محسوب مي شود.

يكي از اعضا شوراي بيدخت نيز به گازرساني به مجتمع عقيل و حاشيه مجتمع هاي دامي و مزار جعفرآباد كه از خواسته هاي دامداران و مردم است اشاره كرد و افزود: با اجراي اين طرح بيش از دو هزار نفر مي تواند از نعمت گاز استفاده كند.

لزوم تسريع در تكميل پروژه گازرساني بيدخت

محمد علي اصغري افزود: متاسفانه با اجراي ناقص گازكشي به شهر بيدخت تعداد زيادي از مردم و كسبه حاشيه جاده سنتو از نعمت گاز محروم هستند و بايد در جهت رفع اين معضل پيگيري اساسي صورت گيرد.

وي افزود: مردم بيدخت خواستارند تا هرچه سريعتر شاهد برداشت آب از طرف پادگان خاتم انبيا باشند و حداقل دردو نقطه شهر بيدخت شير برداشت آب گذاشته شود.

عضو ديگر شوراي بيدخت به اجراي طرح فاضلاب در مركزشهر اشاره نمود وگفت: توپوگرافي و شيب مناسب منطقه سبب شده پروژه فاضلاب با سرمايه گذاري كمتري به انجام برسد و بعد از تصفيه آب نيز مي توان از آن براي كشاورزي در منطقه استفاده كرد.

حميد صفري افزود: شيب ثقلي ايده آل اراضي پايين دست بيدخت ضرورت اجراي پروژه جمع آوري، انتقال و تصفيه فاضلاب اين شهر را دوچندان كرده است وهمزمان با اجراي طرح از مركز شهر نيز پروژه عملياتي شود.

وي در خصوص شهرك صنعتي سراميك بيدخت كه از ساليان گذشته مجوز گرفته شده است اشاره نمود وافزود: تنها مجتمع كه در حال حاضر مشغول فعاليت نيمه بيمار است فولاد كاويان مي باشد كه خواستار جذب سرمايه گذاردربخشهاي مختلف هستيم.

وي افزود: شهردار و شورا آماده است تمام زير ساختهاي مناسب جهت سرمايه گذاري را آماده و در اختيار كارآفرينان قرار دهد.

در ادامه جلسه مشكلات ريز و درشت شهر بيدخت با حضور نماينده مردم گناباد وبجستان در مجلس شوراي اسلامي مورد بررسي قرار گرفت.

شهردار بيدخت نيز از كمبود اعتبارات گلايه مند بود و افزود: حقوق كارگرهاي روز مزد 3ماه و ديگر كارگران با يك ما تاخير پرداخت مي شود كه بايد نمايندگان مجلس در خصوص مشكلات شهرهاي كوچك با ديد ويژه نگاه شود و تصميماتي در اين زمينه گرفته شود.

شهرداري بيدخت به سمت ايجاد منابع پايدار پيش رفته است

محمد مير بيدختي افزود: نگاه مديران به شهرداريها بايد عوض شود نمايندگان مجلس، بايد مصوباتي در خصوص شهرهاي كوچك داشته باشندكه با نگاه ويژه به مسائل تخصيص اعتبارات ورديف بودجه در نظر گرفته شود.

وي افزود: در محدوده شهربيدخت هيچ گونه كارخانه و يا شركتي وجود ندارد تا بتوان عوارض دريافت كنيم و ما با كمبود اعتبارات دست و پنجه نرم مي كنيم و اداره شهر با كمبود مشكل كار سختي هست.

وي گفت: شهرداري بيدخت به سمت ايجاد منابع پايدار پيش رفته و در حال حاضر ماشين آلات جهت آسفالت كامل بوده اما متاسفانه قانون هاي دست پا گير جلوي شركت شهرداري را در مناقصات گرفته است.

وي افزود: درساعت80تن آسفالت با تمام تجهيزات توسط كارخانه توليد مي شود اما بايد مجوز لازم براي تشريفات قانوني شركت در مناقصات از طريق نماينده از استانداري گرفته شود تا حداقل مناقصات شهرستان به شهرداريها داده شود.

صدور مجوز براي ساخت مجتمع به سبك معماري سنتي در پارك زائر

شهردار بيدخت ا فزود: بيش از 10طرح سرمايه گذاري درشهر بيدخت آماده واگذاري به سرمايه گذاران است و شهرداري درخصوص اختصاص امكانات و تسهيلات براي صاحبان سرمايه آماده است

وي از صدور مجوز لازم براي ساخت مجتمع به سبك معماري سنتي ايران در آينده نزديك در پارك زائر خبر داد و افزود: باتوجه به موقعيت و وروردي دروازه از طرف خراسان جنوبي ميقات الرضا(ع) نياز به اجراي اين طرح ضروري است و با اجراي اين پروژه استراحت گاهي براي مسافران و زائران امام رضا (ع)فراهم خواهد شد.

شهردار بيدخت از خطر بارندگي وسيلاب به شهرك مهر بيدخت به دليل عدم اجراي ديوار ساحلي خبر داد و افزود: متاسفانه با توجه قولهاي داده شده و تخصيص اعتبار 1ميلياردريالي مديران مربوطه تاكنون عملي نشده است و با كمترين بارندگي در بهاباد و نوغاب شهرك 2 هزار نفري مهر خطر آب گرفتگي قرار خواهند گرفت، همچنانكه سال گذشته خسارات زيادي به مردم اين شهرك وارد شده است.

كد خبر: 2199964

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۵:۲۵

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن