تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802206921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم درمجلس شوراي اسلامي: شهرستان اليگودرز در زمينه بهسازي مناطق روستايي به شدت عقب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: نماينده مردم درمجلس شوراي اسلامي: شهرستان اليگودرز در زمينه بهسازي مناطق روستايي به شدت عقب است
نماينده مردم اليگودرز: مردم اليگودرزاز عمران روستايي به شدت گلايه دارند، و در زمينه بهسازي مناطق روستايي در اين شهرستان نيز مشكلات جدي وجود دارد. نماينده مردم درمجلس شوراي اسلامي: شهرستان اليگودرز در زمينه بهسازي مناطق روستايي به شدت عقب است


ايلنا: نماينده مردم اليگودرز درمجلس گفت: مردم اليگودرزاز عمران روستايي به شدت گلايه دارند، و در زمينه بهسازي مناطق روستايي در اين شهرستان نيز مشكلات جدي وجود دارد كه در اين راستا نيز شهرستان اليگودرز به شدت عقب است.

به گزارش خبرنگارا"يلنا" از خرم آباد، "محمدتقي توكلي" در جلسه شوراي برنامه ريزي به ضرورت ايجاد ورزشگاه پنج هزار نفري در اين شهرستان اشاره كرد و گفت: اكنون يك استاديوم نيمه كاره در اين شهرستان وجود دارد كه با تخصيص 10 ميليارد ريال اعتبار مي توان آن را تكميل كرد و ديگر استاديوم جديد با 200 ميليارد ريال اعتبار احداث خواهد شد.
وي ادامه داد: ورزش اليگودرز نيازمند حمايت مسئولان به خصوص نگاه ويژه دكتر گودرزي وزير ورزش وجوانان و استاندار لرستان و همچنين مدير كل ورزش وجوانان لرستان است.
وي به وجود190 مدرسه تخريبي اليگودرز به عنوان يكي ديگر ازمشكلات جدي درعرصه آموزشي اين شهرستان اشاره كرد
و با بيان اين نكته كه شهرستان اليگودرز مركز آموزش عالي دولتي ندارد، اظهار داشت: براي ايجاد مركز آموزش علمي فناوري دانشگاهي اين شهرستان مجوز اخذ شده اما هنوز براي آغاز عمليات اجرايي آن زميني اختصاص داده نشده است.

اين نماينده مجلس با اشاره به اينكه مردم از وضعيت عمران روستاها به شدت گلايه دارند، تصريح كرد: در زمينه بهسازي مناطق روستايي در اين شهرستان نيز مشكلات جدي وجود دارد كه در اين راستا نيز شهرستان اليگودرز به شدت عقب است.

توكلي با اشاره به اينكه در حوزه شهري نيز بسياري از معابر و زيرساخت ها مشكل دارند، گفت: شهرداري اليگودرز نيز به دليل پايين بودن سرانه، درآمد ندارد و بسياري از كارخانه ها توان تقويت عمران شهري را ندارند.

وي به اجراي سد خان آباد اشاره كرد و گفت: مدت پنج سال است كه اين سد در مرحله آبگيري است اما به دليل ناقص بودن شبكه ها ي موجود در بخش هاي مختلف به ويژه كشاورزي مورد استفاده قرار نمي گيرد ودر اين خصوص دو هزار هكتار از زمين هاي كشاورزي منطقه بلاتكليف هستند.
نماينده مردم اليگودرز در مجلس يادآور شد: همچنين تصفيه خانه فاضلاب اين شهرستان سال 84 افتتاح شده كه با 40 درصد پيشرفت تاكنون فعاليت جدي در اين عرصه نداشته است.

وي جذب اعتبارات براي اجراي بسياري از طرح هاي شيلات توسط دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان را ضروري دانست و گفت: به رغم اينكه بيشترين آب هاي روان در اليگودرز موجود است اما حجم بسيار بالايي از مجتمع هاي آبرساني روستايي نيمه تمام مانده كه بايد در اين زمينه نيز چاره انديشي شود.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن