تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراطي خواندن كسانيكه نقد بر مذاكرات دارند جفا به فضاي آزاد است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افراطي خواندن كسانيكه نقد بر مذاكرات دارند جفا به فضاي آزاد است
بهشهر - خبرگزاري مهر: عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري گفت: افراطي خواندن كسانيكه نقد بر مذاكرات دارند جفا به فضاي آزاد است و بايد نقد منصفانه صورت گيرد.

به گزارش مهر، آيت‌الله سيد احمد خاتميپيش از ظهر يكشنبه در يادواره سرداران و 800 شهيد بهشهر افزود: نقد سازنده در هر زمينه اي موجب حيات و نشاط است و اگر نقد سازنده در جامعه وجودنداشته باشد ركود و خمودي بر جامعه حاكم مي شود.

وي اظهار داشت: ضمن حمايت از مذاكرات هسته اي بايد بدانيم كه فضا باز است و اگر جرايد و رسانه ها نقدي دارند بايد در فضاي آزاد نقد سازنده و منصفانه، مستند و مستدل مطرح شود.

خاتمي ادامه داد: ما همراه با مقام معظم رهبري مذاكره كنندگان را فرزندان اين انقلاب مي دانيم و از صميم جان معتقديم كه اين افراد خيانت نمي كنند و زحمات را به جان مي خرند.

ميدان مذاكرات ميدان مبارزه ديپلماتيك تمام عيار است

امام جمعه موقت تهران اضافه كرد: همه ما بايد بدانيم كه ميدان مذاكرات، اكنون ميدان مبارزه ديپلماتيك تمام عيار است و بايد از خواب راحت زد تا مذاكرات، مذاكره عزتمندانه باشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به شيطنت هاي آمريكا در شرايط مختلف اظهار داشت: سلطه استكبار بر آن است كه اسلام نباشد و بايد مراقب باشيم و بدانيم آمريكا در هر شرايطي دشمن شماره يك ما است.

آيت الله خاتمي ادامه داد: نظام ما يك نظام معمولي نيست بلكه نظام مكتبي است كه بايد در اين نظام همه رفتار و منش ما براساس مسائل ديني و مكتبي ما باشد و بايد بدانيم و ترديدي نداشته باشيم كه استكبار زياده خواه است.

عضو هيأت رئيسه مجلس خبرگان رهبري همچنين با اشاره به عزت آفريني شهدا خاطرنشان كرد: فرهنگ شهادت فرهنگ استكبار ستيزي است و بايد در اين رابطه همه ما دنباله رو شهدا بوده و به وصاياي آنان عمل كنيم.

وي ادامه داد: مجالس شهدا بايد مجالس فاخر باشد و با مجالس ديگر فرق داشته باشد و انتظارات شهدا كه ولايتمداري، استكبار ستيزي و عزتمندي ايران اسلامي بوده است حفظ شود.

آيت الله خاتمي گفت: بايد همه ما براي شهدا و ادامه راهشان هزينه كنيم و هزينه مقاومت، حفظ روحيه استكبار ستيزي و ولايتمداري از جمله هزينه ها و وظايفي است كه بر عهده ما گذاشته شده است.

كد خبر: 2200544

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱ - ۱۲:۳۰

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن