تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802737925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این دختران خواننده به الهه های آمریکایی مشهورند/ تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



این دختران خواننده به الهه های آمریکایی مشهورند/ تصویر
این شبکه‌ها به ترفندی روی آورده و با نمایش زنی مسلمان و به‌اصطلاح باحجاب در برنامة آکادمی شبکة من‌وتو، چنین تبلیغ می‌کنند که می‌توان با وجود رعایت حجاب، در انجام امور آزاد بود و اصلا همین باحجاب‌بودن را هم خود فرد، آزادانه انتخاب کرده است.




پيامبر خدا (ص) فرمود: پسرم حسين در سرزمينى به خاك سپرده مى‏شود كه به آن كربلا گويند، زمين ممتازى كه همواره گنبد اسلام بوده است، چنانكه خدا ياران مؤمن حضرت نوح را در همانجا از طوفان نجات داد. جام خانواده؛   ‏اسلام اصلی و اسلام تقلبی؟‏
شاید بتوان مهم‌ترین شاخصة اسلام ناب محمدی را تعبد و مهم‌ترین شاخصة اسلام آمریکایی را خودمحوری و حب به نفس برشمرد. از همین روست که مومنان به اسلام آمریکایی به‌جای تسلیم در برابر دستورات الهی و تعبد، از واژگانی چون آزادی یا به‌عبارت بهتر لیبرالیسم سخن می‌رانند لیبرالیسمی که ایشان مکرر بیان ‌می‌کنند در عمل حذف هرگونه مکروه، مستحب، حرام و واجب و مباح‌دانستن تمام امور است.   لیبرالیسم که ترجمه آن به اباحه‌گری شایسته‌تر است، شامل آزادی از نهی منکر، امر به معروف و تمام قیود شرع می‌شود. پس می‌توان نمود بیرونی مومنان به اسلام آمریکایی را در سهل‌انگاری نسبت به احکام شرع و تخطئه بایدها و نبایدهای مذهب دانست . پرواضح است که اسلام آمریکایی از مهد لیبرالیسم یعنی غرب تغذیه می‌شود و بالتبع پیامبران آن شبکه‌های غربی هستند. از همین روست که می‌بینیم در شبکه‌های غربی مسلمات شرع زیرسوال رفته، در عمل نفی شده و مواردی چون بی‌حجابی، روابط باز زن و مرد، زندگی مشترک قبل از ازدواج، روابط ضربدری، همجنس‌گرایی، و ... ترویج می‌شود.    

    به‌عنوان یکی از آخرین موارد، چون تاکنون رعایت حجاب، معیاری مشخص برای تأیید صداقت فرد در ایمان به اسلام شناخته می‌شد، این شبکه‌ها به ترفندی روی آورده و با نمایش زنی مسلمان و به‌اصطلاح باحجاب در برنامة آکادمی شبکة من‌وتو، چنین تبلیغ می‌کنند که می‌توان با وجود رعایت حجاب، در انجام امور آزاد بود و اصلا همین باحجاب‌بودن را هم خود فرد، آزادانه انتخاب کرده است. در حالی که این خانم همسری مسیحی دارد و مصداق بارز اباحه‌گری است باید بداند که ازدواج زن مسلمان با غیرمسلمان جایز نبوده و زن آوازه‌خوان هم به فرمودة امام صادق (علیه السلام) ملعون است.   چندی پیش عده ای از مسلمانان آمریکا، نماز عید فطر را به صورت مختلط، به امامت خانمی آفریقایی و با زنانی بدون حجاب برگزار کرده بودند که با وجود گذشت چند ماه از این اتفاق، انتشار تصاویر آن، که به پر مخاطب ترین تصاویر تبدیل شده اند، واکنش های منفی و انتقادی مسلمانان را به همراه داشته است .  

    یک زن مسلمان آفریقایی تبار به نام «جمیله الزینی» در روز عید سعید فطر، امامت نماز عید در یکی از مساجد آمریکایی در ایالت «لس آنجلس» را بر عهده گرفت گفته می شود این تصایر چند روز پس از روز عید سعید فطر توسط تعدادی از مسلمانان آمریکا در صفحات شخصی آنان در سایت های اجتماعی منتشر شد؛ اما اکنون به یکی از پر مخاطب ترین تصاویر تبدیل شده و همچنان در حال منتشر شدن است. انتقادات بسیار زیادی به چنین اقدامی شده است.   آژانس مسیحیان فارسی زبانان در ادامه نوشت: نکته تعجب بر انگیز این بوده که تعدادی از زنان مسلمان اما غیر محجبه، در این نماز جماعت شرکت کرده اند و در کنار مردان ایستاده اند. همان طور که در تصاویر نیز دیده می شود، این نماز به صورت مختلط برگزار شد.    

    این اولین باری نیست که یک زن در آمریکا امامت نماز جماعت را بر عهده می گیرد. سال گذشته نیز در نقطه ای دیگر از آمریکا چنین اتفاقی رخ داد به تازگی هم نمازخانه ای در محله «کامدن» در لندن، پایتخت انگلیس، نماز جماعت با حضور زنان و مردان نمازگزار و به امامت یک زن به نام «نعیمه» برگزار می شود. این در حالی است که در دین اسلام نماز خواندن پشت زن حرام است.   گفتنی است، از نظر اسلام امام جماعت باید مرد باشد( البته برخی بزرگان امامت زن برای زنان را جایز می دانند.)، در صف های نماز، زنان و مردان نمی توانند کنار هم بایستند و همچنین زنان باید حجاب خود را حفظ کنند؛ اما ظاهرا زندگی برخی مسلمانان در لس آنجلس، بر نمازشان هم تأثیر گذاشته است و گمان کرده اند به هر نحو دوست دارند می توانند نماز بخوانند.آن ها غافل از این بودند که نماز در صورتی صحیح است که مقدمات و شرایطی که در دین تعیین شده است، رعایت شود.   به هر حال آنچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار صدها تن از استادان، نخبگان و اندیشمندان شرکت کننده در اجلاس جهانی «اساتید دانشگاه های جهان اسلام و بیداری اسلامی» بیان کردند: دشمنان از بروز اسلام حقیقی و واقعی به شدت وحشت دارند ... آنها از اسلامِ برده دلار، اسلامِ غرق در فساد و اشرافی گری و اسلامی که در توده مردم امتداد ندارد، نگران نیستند، ولی از اسلام عمل و اقدام، اسلام توده مردم، اسلام توکل بر خدا و اسلام حُسن ظن به وعده الهی به لرزه می افتند.    

    بی شک علت هراس دشمنان از عبارت «بیداری اسلامی» نیز یر همین اساس است و "آنها تلاش بسیاری می کنند تا عنوان «بیداری اسلامی» برای حرکت عظیم کنونی در منطقه بکار نروددرست چیزی شبیه به آنچه که در رفتار حکام برخی کشور به ظاهر اسلامی مشاهده می شود ! مسلما رهبران دست نشانده نمی توانستند رسما مخالفت خود را با نمادهایی چون حجاب و ساده زیستی، ظلم ستیزی و... اعلام کنند و حاصل چنین مخالفتی سرنوشت افرادی چون رضا شاه را بدنبال داشت نسخه پیشنهادی این بار حرکت تدریجی به سوی زندگی غربی و با استفاده از حضور همزمان در مراسم دینی و در کنار آن مراسم عیاشی، مشروب خواری و بی بندوباری است. درست در همین زمان است که اسلام آمریکایی متولد می شود.   مردم باگذشت زمان و با تکرار مداوم حرکت زیگزالی شخصیت های سیاسی به این وضع عادت کرده و بعد از مدتی حساسیت خود را از دست می دهند. معمولا افراد برجسته سیاسی و اجتماعی، بازیگران سینما، ورزشکاران معروف و هر که رسانه ها او را به عنوان یک شخصیت قابل احترام معرفی می کنند، خواه ناخواه الگوی نسل جوان می شود. همین الگو سازی و از طرفی ترویج زندگی غربی در بین افراد سرشناس سبب می شود که نسل آینده تناقض آشکاری بین خود و ارزش های دینی و ملی ببیند.   اسلام ناب محمّدى، اسلام عدل و قسط است؛ اسلام عزت و اسلام حمایت از ضعفا و پابرهنگان و محرومان است؛ اسلام دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان است؛ اسلام جهاد با دشمنان و سازش‌ناپذیرى با زورگویان و فتنه‌گران است؛ اسلام اخلاق و فضیلت و معنویت است. اسلام امریکایى، چیزى به نام اسلام است که در خدمت منافع قدرت هاى استکبارى و توجیه‌کننده‌ى اعمال آنهاست؛ بهانه‌اى براى انزواى اهل دین و نپرداختن آنان به امور مسلمین و سرنوشت ملت هاى مسلمان است؛ وسیله‌اى براى جدا کردن بخش عظیمى از احکام اجتماعى و سیاسى اسلام از مجموعه‌ى دین و منحصر کردن دین به مسجد است (و مسجد نه به عنوان پایگاهى براى رتق و فتق امور مسلمین - چنان‌که در صدر اسلام بوده است - بلکه به عنوان گوشه‌اى براى جدا شدن از زندگى و جدا کردن دنیا و آخرت.).    

    اسلام امریکایى، اسلام انسان هاى بى‌درد و بى‌سوزى است که جز به خود و به رفاه حیوانى خود نمى‌اندیشند؛ خدا و دین را همچون سرمایه‌ى تجار، وسیله‌اى براى زراندوزى یا قدرت‌طلبى مى‌دانند و همه‌ى آیات و روایاتى را که برخلاف میل و منفعتشان باشد، بى‌محابا به زاویه‌ى فراموشى مى‌افکنند و یا وقیحانه تأویل مى‌کنند. اسلام امریکایى، اسلام سلاطین و رؤسایى است که منافع ملت هاى محروم و مظلوم خود را در آستانه‌ى آلهه‌ى امریکایى و اروپایى قربان مى‌کنند و در مقابل، به حمایت آنان براى ادامه‌ى حکومت و قدرت ننگین خود چشم مى‌دوزند؛ اسلام سرمایه‌دارانى است که براى تأمین سود خود، پا بر همه‌ى فضیلتها و ارزشها مى‌کوبند .   آرى، این اسلام امریکایى است که مردم را به دورى از سیاست و فهم و بحث و عمل سیاسى مى‌خواند؛ ولى اسلام ناب محمّدى، سیاست را بخشى از دین و غیرقابل جدایى از آن مى‌داند و همه‌ى مسلمین را به درک و عمل سیاسى دعوت مى‌کند؛ و این چیزى است که ملتهاى مسلمان باید همواره از امام فقید خود و زبان گویاى اسلام به یاد داشته باشند .   گروه خانواده جام نیوز/ 2006 «برای مشاهده  جدیدترین اخبار جذاب و خواندنی کلیک کنید»




۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۲۰:۵۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن