تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زعبي: عربستان سعودي مسئول مستقيم تروريسم در جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: زعبي: عربستان سعودي مسئول مستقيم تروريسم در جهان است
وزير اطلاع رساني سوريه با تأكيد بر اينكه عربستان سعودي مسئول مستقيم تروريسم بين المللي است ،گفت جنگي كه سوريه با آن مواجه است خطرناكترين جنگ در جهان در عصر كنوني است.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) ،"عمران الزعبي" در ديدار با يك هيئت همبستگي استراليايي افزود سابقه نداشته است كه تعداد زيادي از سراسر جهان با يك هويت واحد يعني تروريسم براي جنگ به يك كشور سرازير شوند.

"زعبي" تصريح كرد :دولت سوريه در كنفرانس بين المللي ژنو2 بدون پيش شرط شركت خواهد كرد و مهم آن است كه اين كنفرانس تصميماتي بگيرد كه همگان را به مبارزه با تروريسم ملزم كند.

"زعبي" گفت: اگر كشورهاي جهان وارد عمل نشوند و عربستان ، تركيه و اردن و برخي ديگر از كشورها را تحت فشار قرار ندهند تا جلوي سرازير شدن تروريستها را به سوريه بگيرند اين بحران طولاني خواهد شد و سوريه نيز بر خلاف خواسته آنها و به لطف پايداري ملت و ارتش سقوط نخواهد كرد.

وزير اطلاع رساني سوريه عربستان را مسئول مستقيم تروريسم بين‌المللي دانست و گفت عربستان همچنين مسئول حوادث يازدهم سپتامبر سال 2001 ميلادي در آمريكا و مسئول تروريسم در چچن و افغانستان است و كار فرماندهي تروريستها ، تامين مالي آنها و برنامه‌ريزي براي اقدامات تروريستي نيز با سعوديهاست اما در سطح جهاني به علت پول‌هايي كه عربستان هزينه مي كند هيچ حرفي از نقش عربستان به ميان نمي آيد.

زعبي گفت عربستان هزاران تروريست را از طريق تركيه و اردن به سوريه مي فرستد.

وي افزود تروريستهايي از 83 مليت از جمله استراليايي ها در اين جنگ شركت كرده اند.

وزير اطلاع رساني سوريه گفت يكي از تروريستهاي استراليايي مسئول ربودن 106 نفر در حومه شمالي لاذقيه است و دولت استراليا نيز اطلاع دارد و كاري نمي كند و اين فرد هم اكنون در اروپاست.

اين مقام سوري تصريح كرد بيشترين قربانيان جنگ در سوريه نيز نيروهاي ارتش و غير نظاميان هستند اما به گونه‌اي وانمود مي‌شود كه گويا ارتش غير نظاميان را هدف قرار مي‌دهد.

"زعبي" خاطر نشان كرد هيچ يك از كشورهاي غربي و همچنين سازمان ملل متحد هيچ يك از قتل عام هايي را كه گروههاي تروريستي در شهرك مسكوني كارگري "عدرا "در ريف دمشق مرتكب شدند محكوم نكرده اند و جدا كردن سرها از تنها و سوزاندن كودكان در كوره هاي نانوايي ها از جمله اين اقدامات وحشيانه است.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن