تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802732465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شهردار تهران: آلودگي هواي پايتخت منشاء انساني دارد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: معاون شهردار تهران: آلودگي هواي پايتخت منشاء انساني دارد
هاشمي با بيان اينكه آلودگي هواي تهران منشاء انساني دارد، تصريح كرد: علاوه بر آموزش مردم، شناخت ناشناخته‌ها و توليد اطلاعات، بايد به تصميم گيرندگان نيز تلنگر زده شود.


به گزارش سرويس اجتماعي برنا، مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي معاون شهردار تهران در معارفه دكتر وحيد حسيني مديرعامل جديد شركت كنترل كيفيت هواي تهران، گفت: تعداد ايستگاه‌هاي آلودگي هوا طي 8 سال از 2 ايستگاه به 21 ايستگاه رسيده و تعداد ايستگاه‌هاي آلودگي صوتي كه 8 سال پيش وجود نداشت نيز به 45 ايستگاه رسيده است.

وي با اعلام اينكه علاوه بر مدل‌سازي آلودگي هوا، آلاينده‌هاي خاصي مانند بنزن، آزبست و ذرات معلق زير 5/2 ميكرون كه پيش از اين مورد غفلت قرار گرفته بود، در چند سال اخير مورد توجه قرار گرفته، افزود: افكار عمومي نسبت به موضوع آلودگي هوا حساس شده و در حال حاضر مهمترين مسئله و دغدغه مردم تهران آلودگي هواست.

آلودگي غالب تهران ذرات معلق ريز است

معاون شهردار تهران با اشاره به اينكه آلودگي هوا دشمن شماره يك مردم تهران است، اظهار كرد: با كار كارشناسي و علمي و با اطلاع‌رساني گسترده و دقيق بايد گام‌هاي بلندي را براي مقابله با اين دشمن شهر تهران و شهروندان آن برداريم و نسبت به احياي تنفسي پايتخت اقدام كنيم.

تشكري هاشمي با بيان اينكه تهران و مردم آن از آلودگي هوا رنج مي‌برند و بايد نسبت به پاك‌سازي اين شهر و زودن آن از آلودگي اقدام كنيم، تصريح كرد: در اين ميان به صورت مستمر بايد نسبت به توليد اطلاعات در حوزه آلودگي‌هاي زيست محيطي اقدام نماييم.

وي با تأكيد بر اينكه بايد منشاء اصلي توليد انواع آلودگي‌ها از جمله ذرات معلق زير 5/2 ميكرون به عنوان آلاينده غالب شناسايي شود، اضافه كرد: در اين ميان مي‌بايست نسبت به كشف ناشناخته‌هاي زيست محيطي كه ممكن است گستره آن به هوا محدود نباشد و خاك و منابع زير زميني را نيز شامل شود، توجه ويژه داشته باشيم.

توجه ويژه شوراي شهر به موضوع آلودگي هواي تهران

معاون شهردار تهران با اشاره به اين كه آموزش و اطلاع رساني در موضوعات شهري از جمله موضوع آلودگي هوا بسيار مهم است، اظهار كرد: مردم بايد از اتفاقاتي كه اطرافشان مي‌افتد، آگاه باشند و آن‌ها را نسبت به رويدادهايي كه پيرامونشان رخ مي‌دهد، سهيم و شريك كنيم.

تشكري هاشمي با بيان اينكه آلودگي هواي تهران منشاء انساني دارد، تصريح كرد: علاوه بر آموزش مردم، شناخت ناشناخته‌ها و توليد اطلاعات، بايد به تصميم گيرندگان نيز تلنگر زده شود، چرا كه مسئوليت مجموعه‌هاي تخصصي اين است كه تكرار كننده صرف منويات مديران نباشند بلكه به موقع آلارم داده و به مسئولان هشدار دهند.

وي در پايان با تاكيد بر اينكه اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران توجه جدي به موضوع آلودگي هواي تهران و ساز و كارهاي كنترلي به منظور اندازه‌گيري و پايش اين آلودگي‌ها دارند، اضافه كرد: خوشبختانه موضوع اهميت سلامت مردم تهران و ضرورت تامين آن، موضوعي است كه شهردار تهران و شوراي شهر اجماع كاملي در آن دارند.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن