تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803568946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم و مسئولان بر وصول بموقع مطالبات برق همت كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مردم و مسئولان بر وصول بموقع مطالبات برق همت كنند
سيمرغ - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت توزيع برق مازندران، با بيان اينكه، كمك نمايندگان از منابع مالي جهت توسعه زير ساختها از اهميت بسيار زيادي برخوردار است و زير ساخت هاي مجموعه برق را تقويت خواهد كرد، افزود: مردم و مسئولان نيز بايد بر وصول بموقع مطالبات و پرداخت هزينه هاي صورتحسابهاي برق مصرفي همت كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر جعفري صبح شنبه در مراسم توديع و معارفه مدير شركت برق سيمرغ افزود: وظائف مدير امور توزيع برق بهبود قابليت هاي اطمينان و امنيت شبكه برق ، افزايش بهره وري اقتصادي در فعاليت ها، كاهش هزينه ها و اقدامات اساسي در جهت اصلاح الگوي مصرف در نظر گرفته شده است.

جعفري صداقت در كار ، امانت ، تعامل با دستگاههاي اجرايي ، تكريم ارباب رجوع ، ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري ، كار بست روش هاي ارائه خدمات شايسته ، تلاش شبانه روزي و بي منت و افزايش سطح رضايت مندي ارباب رجوع را از خصوصيات مديران امورهاي توزيع بر شمرد و همدلي و همراهي مجموعه كاركنان و فرمانداري و ساير ادارات شهرستان سيمرغ را جهت پيشبرد كارها مورد تاكيد قرار داد.

وي نوع نگاه انسان به كار و مسئوليت را از امور مهم اخلاق مطلوب اداري دانست و خاطر نشان كرد: كسي كه كار و مسئوليت را امانت و وسيله عزتمندي و سرمايه شكوفايي خويش بداند ، از كار كردن احساس رضايت كرده و اين امر سبب بهبود اخلاق اداري او مي شود.

به گفته وي، كار و تلاش اولين پايه وجدان كاري است و آگاهي و تخصص، استفاده از فرصت و نشاط كاري پايه هاي وجدان كاري است و در كارها بايد دقت عمل داشته باشيم.

فرماندار شهرستان سيمرغ نيز به توانمندي مجموعه توزيع برق مازندران اشاره و انتصاب سيد خندان را به عنوان مدير امور توزيع برق سيمرغ را به فال نيك گرفت و ارتقاء كياكلا به شهرستان سيمرغ را ثمرة خون شهداء دانست.

ميرزايي شرط موفقيت مديران را توانمندي آنها ، حمايت هاي مديران ارشد استاني و حمايت مردم بيان كرد و اظهار اميدواري كرد: ارتقاء اين شهرستان بتواند مشكلات چند ساله اين منطقه محروم را بر طرف كند.

امام جمعه كيا كلا نيز در اين مراسم به ارزش انسان و ماندگاري كارها اشاره كرد و گفت كياكلا شهر شهيد كشوري است و نام شهيد كشوري براي هميشه جاودان است.

حجت الاسلام يوسفي نعمت ولايت را بزرگترين نعمت و سرمايه دانست و مسئوليت و مقام را فرصتي براي ارائه خدمت به مردم بيان كرد.

رئيس اداره برق كياكلا نيز به تشريح اقدامات و فعاليت هاي چند ساله تصدي مسئوليت در كياكلا پرداخت و به حداقل رساندن خاموشي ها، مكانيزه كرده خدمات قابل ارائه به مشتركين و متقاضيان ، استفاده از فن آوري هاي نوين ، اهتمام ويژه به تعميرات پيشگيرانه ، تلاش در جهت وصول مطالبات و افزايش درآمدها و كاهش تلفات و ... از جمله فعاليت هاي دوران تصدي مسئوليت خويش در كياكلا بيان كرد .

كد خبر: 2199746

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۰:۵۱

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن