تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804033102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحث مبارزه با گسترش مواد مخدر همواره از مهمترين دغدغه هاي مسئولان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بحث مبارزه با گسترش مواد مخدر همواره از مهمترين دغدغه هاي مسئولان است
رشت – خبرگزاري مهر: جانشين پليس گيلان گفت: بحث مبارزه با گسترش مواد مخدر همواره از مهمترين دغدغه هاي مسئولان نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بخشعلي كامراني صالح شامگاه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: مواد مخدر از تهديدات جامعه امروز است

وي اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر نيازمند فرهنگ سازي، برنامه اي همه جانبه و عزمي راسخ است.

جانشين پليس گيلان با بيان اينكه تقويت باورهاي ديني در مقابله با مواد مخدر موثر است، ادامه داد: در زمينه مبارزه با مواد مخدر نياز به فرهنگ سازي و تلاش همه دستگاه ها و نهادها هست.

وي با بيان اينكه مبارزه با مواد مخدر نيازمند برنامه ريزي جامع و فراگير است، تصريح كرد: ترديدي نيست كه عمده ترين برنامه براي تحقق اين امر پيشگيري است.

سارقان منزل در ايستگاه آخر پليس لاهيجان

صالح در ادامه با اعلام اينكه سارقان منزل با هشت فقره سرقت در لاهيجان به ايستگاه آخر رسيدند، اظهارداشت: با وقوع تعدادي سرقت منزل در نقاط مختلف اين شهرستان، دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

وي با بيان اينكه با افزايش كنترل هاي نامحسوس پليس در سطح شهر، سرنخ هايي از يك دستگاه خودروي پرايد در اين سرقت ها بدست آمد، افزود: با تعامل و همكاري پليس آگاهي با اكيپ هاي عملياتي سرانجام اين خودرو در يكي از خيابان هاي لاهيجان حين پرسه زدن براي انتخاب سوژه اي جديد، متوقف و هر چهار سرنشين اين خودرو دستگير شدند.

جانشين پليس گيلان گفت: متهمان دستگير شده كه اهل يكي از شهرهاي جنوب غربي كشور بودند در بازجويي هاي انجام گرفته از سوي پليس، منكر هرگونه اعمال جرمي شدند ولي با توجه به دلائل و شواهد ارائه شده از سوي ماموران، لب به اعتراف گشوده و به هشت فقره سرقت منزل اعتراف كردند.

وي افزود: اين سارقان با شناسايي منازل گران قيمت نخست با زدن زنگ از خالي بودن آنها اطمينان حاصل كرده سپس از راه نورگير پشت بام، بالكن و يا تخريب درب ورودي وارد خانه ها مي شدند و اقدام به سرقت طلا جات و وجوه نقد موجود مي كردند.

صالح در ادامه با اشاره به اينكه اين سارقان حرفه اي براي تحقيقات تكميلي در اختيار پليس آگاهي شهرستان لاهيجان هستند، اظهارداشت: با بررسي هاي انجام شده اين سارقان تحت تعقيب پليس استان آذريايجان شرقي نيز قرار دارند.

كشف 44 اصله چوب قاچاق در شهرستان تالش

وي همچنين از كشف 44 اصله چوب قاچاق در تالش خبر داد و افزود: ماموران انتظامي بخش هاي كرگانرود و حويق تالش اين شهرستان به راننده و سرنشين يك دستگاه خودروي نيسان كه مقادير قابل توجهي چوب قاچاق را حمل مي كردند مشكوك شده و دستور توقف اين خودرو را صادر كردند.

جانشين پليس گيلان بيان داشت: ماموران انتظامي با توقف اين دو خودرو موفق به كشف 23 اصله چوب درخت ممرز و 21 اصله چوب درخت بلوط شده و راننده و سرنشين اين خودرو را دستگير كردند.

وي با اشاره به اينكه حمل چوب هاي قاچاق از مسيرهاي مختلف و اغلب كوهستاني اين شهرستان صورت مي گيرد از مردم اين شهرستان خواست به لحاظ حفظ امنيت منابع طبيعي در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان چوب مراتب را به مركز فوريت هاي پليس اين شهرستان اطلاع دهند.

صالح در ادامه با بيان اينكه پليس اين شهرستان با قاچاقچيان چوب به شدت برخورد مي كند، افزود: متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به منابع طبيعي اين شهرستان معرفي شدند.

برخورد پليس راهور با رانندگان فاقد كارت سرويس مدارس

وي همچنين از برخورد پليس راهور با رانندگان فاقد كارت سرويس مدارس خبر داد و گفت: علي رغم تمام تاكيدات پليس راهور شاهد جابجايي دانش آموزان از سوي رانندگاني هستيم كه فاقد شرايط لازم براي سرويس دهي دانش آموزان هستند.

جانشين پليس گيلان افزود: پليس راهور استان تاكنون 465 راننده فاقد كارت سرويس مدارس برخورد قانون كرده و از ادامه كار آنان تا دريافت كارت سرويس جلوگيري خواهد كرد.

وي استفاده از گواهينامه ب يك را در چرخه سرويس مدارس ممنوع دانست و تصريح گرد: تمامي رانندگان سرويس مدارس بايستي داراي يكي از گواهينامه هاي پايه دوم، پايه يكم و يا داراي گواهينامه ب دو باشند و گواهينامه ب يك در چرخه حمل و نقل عمومي فاقد اعتبار بوده و مراكز بيمه در صورت وقوع حوادث هيچگونه مسئوليتي را در پرداخت خسارت تقبل نمي كنند.

صالح به ماده 18 ابلاغي ازسوي هئيت دولت جمهوري اسلامي ايران اشاره و تاكيد كرد: تمامي رانندگان سرويس بر اساس اين ابلاغي موظفند با اخذ معرفي نامه از مدرسه مربوطه به سازمان تاكسيراني نسبت به تشكيل پرونده و اخذ مجوز سرويس مدارس اقدام كنند.

وي ضمن هشدار به اوليا دانش آموزان درخصوص جذب و بكارگيري راننده درقالب سرويس مدارس خارج ازچرخه مربوطه به برخورد پليس راهور با رانندگان فاقد كارت سرويس مدارس تاكيد كرد و ادامه داد: پليس ضمن برخورد جدي با رانندگان متخلف برابر قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي مبلغ 40 هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

جانشين پليس گيلان در پايان ضمن تاكيد برهماهنگي بيشتر آموزش و پرورش و پليس راهور در خصوص سرويس مدارس از تمامي رانندگان اعم از رانندگان حمل و نقل عمومي، آژانس هاي تلفني و غيره خواست پس از تعيين صلاحيت فردي و انتظامي نسبت به سرويس مدارس اقدام كنند كه درغير اين صورت با اعمال قانون پليس راهور مواجه خواهند شد.

دستگيري سارق 17 گوشي تلفن همراه در شهرستان سياهكل

وي همچنين با بيان اينكه سارق گوشي هاي تلفن همراه در هنگام سرقت از منزل در سياهكل دستگير شد، گفت: با گزارش مردمي مبني بر به سرقت رفتن گوشي هاي تلفن همراهشان از منازل موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگان آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

صالح افزود: ماموران در بررسي هاي خود متوجه رفتار مشكوك فردي معتاد به هويت معلوم شده و در هنگام كنترل نامحسوس وي متوجه شدند كه وي قصد ورود به يك منزل روستايي را دارد كه در همين موقع با كمك مردمي اين شخص را دستگير كردند.

وي با اعلام اين كه متهم كه در امر سرقت منازل فعاليت داشت، اذعان داشت: در بازرسي از خودروي وي تعداد 17 گوشي تلفن همراه به همراه سه گرم مواد مخدر از نوع ترياك نيز كشف و متهم نيز در تحقيقات فني اعتراف نمود كه گوشي ها نيز سرقتي هستند.

جانشين پليس گيلان در پايان با بيان اين كه متهم پس از تشكيل پرونده تحويل مقامات قضايي شد، از مردم شهرستان سياهكل خواست در صورت علم و اطلاع از هرگونه مورد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

كشف 1.5 تن چوب قاچاق در ماسال

وي در ادامه از دستگيري يك نفر قاچاقچي و كشف 1.5 تن چوب قاچاق در اين ماسال خبر داد و گفت: در راستاي مبارزه با هرگونه ورود و خروج كالاي قاچاق به اين شهرستان ماموران يگان امداد حين گشت زني و كنترل خودروهاي در حال عبور به يك دستگاه خودروي نيسان حامل چوب مظنون شدند.

صالح افزود: پليس بلافاصله خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسي هاي انجام گرفته از آن به ميزان 1.5 تن چوب قاچاق كشف شد و متهم پس از دستگيري و تشكيل پرونده به همراه كليه اموال مكشوفه براي سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح معرفي شد.

وي در ادامه به آغاز طرح زمستاني پليس نيز اشاره كرد و اظهار داشت: پليس شهرستان ماسال با بهره گيري از تمامي امكانات آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران است.

جانشين پليس گيلان بيان داشت: ماموران انتظامي در نخستين روز اجراي اين طرح و به منظور پيشگيري از وقوع تصادفات و حوادث احتمالي تعداد شش دستگاه خودرو و شش دستگاه موتورسيكلت معيوب و متخلف را توقيف و روانه پاركينگ كردند.

وي همچنين از پلمپ يك واحد صنفي به علت عدم رعايت ضوابط و دستگيري سه نفر مظنون به سرقت خبر داد و از شهروندان خواست هرگونه تردد افراد ناشناس و مشكوك را به قيد فوريت به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع داده تا با برخورد به موقع پليس از وقوع جرائم احتمالي پيشگيري شود.

كد خبر: 2195586

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۰۷:۲۸

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن