تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813224529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار انزلي:طرح جامع انزلي نبايد به تعويق بيفتد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار انزلي:طرح جامع انزلي نبايد به تعويق بيفتد
شهردار انزلي گفت: طرح جامع انزلي نبايد به تعويق بيفتد و براي نهايي شدن آن بايد تاريخ معيني مشخص شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از انزلي، رضا پوشعبان عصر امروز در جريان بازديد ميداني از اين شهر اجراي طرح جامع انزلي را مورد تأكيد قرار داد.

وي با بيان اينكه درخواست ما اين است طرح جامع شهر انزلي به تعويق نيفتد، اظهار كرد: براي نهايي شدن اين طرح بايد تاريخ معيني مشخص شود.

شهردار انزلي افزود: نياز است تمام مواردي كه در زمينه چگونگي اصلاح طرح جامع ذكر مي‌شود به صورت مكتوب ثبت شود و موارد پس از تنظيم صورت جلسه در طرح تفصيلي مد نظر قرار گيرد.

عضو شوراي اسلامي شهر بندرانزلي نيز انجام طرح جامع خط مشي حركت‌هاي مهمي كه در شهر انجام مي‌گيرد، دانست و افزود: يكي از دغدغه‌هاي ما اين است كه كتابچه طرح جامعه شهر انزلي نيز مانند برخي از شهرداري‌ها دست نخورده باقي بماند و خاك بخورد.

وي با تأكيد بر تهيه طرح جامع عملي براي شهر انزلي خاطرنشان كرد: در طرح تهيه شده نه تنها نبايد بر اجراي مواردي كه زير آنها خط كشيده شده اصرار ورزيم بلكه نياز است بخشي از آن موارد را اصلاح كنيم.

اين مسئول ساخت و ساز ساختمان‌هاي بلند در برخي از نقاط شهر انزلي را ضروري ندانست و تصريح كرد: بايد براي برطرف شدن دغدغه‌هاي موجود بررسي‌هاي دقيق طرح جامع شهر انزلي صورت گيرد.

مسئول واحد ساختماني شهرداري انزلي نيز در نظر گرفتن جايگاه مردم در طرح جامع شهر انزلي را مهم دانست و اظهار كرد: اگر به خواسته‌هاي مردم در تهيه طرح جامع شهر توجه نشود اين طرح مانند گذشته اجرايي نمي‌شود.

كامبيز رضوان‌دل، با اشاره به موقعيت ويژه خيابان سي‌متري بندرانزلي افزود: به اين خيابان نبايد با ديد تجاري نگاه كرد.

عضو شوراي اسلامي شهر انزلي نيز با اشاره به موقعيت راهبردي اين شهر، خواستار توجه ويژه به مسايل زيست‌محيطي و در نظر گرفتن خواسته‌هاي مردم در طرح جامع شهر انزلي شد.

سعيد آفتابي‌حسين، با بيان اينكه انزلي نبايد از پيشينه تاريخي خود جدا شود، خاطرنشان كرد: نقاط داراي قدمت تاريخي انزلي نبايد دستخوش تغييرات شود.

انتهاي پيام/2300/ت30

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن