تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه مهربان:تصويب پيشنهاد ايران در سازمان ملل تبليغات دشمنان را خنثي مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه مهربان:تصويب پيشنهاد ايران در سازمان ملل تبليغات دشمنان را خنثي مي‌كند
امام جمعه مهربان گفت: تصويب پيشنهاد رئيس جمهور كشورمان مبني بر جهاني عاري از خشونت در مجمع عمومي سازمان ملل متحد، تبليغات سوء دشمنان عليه كشورمان را خنثي مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمين جليل جليلي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، به تصويب قطعنامه پيشنهادي رئيس جمهور كشورمان در سازمان ملل اشاره و اظهار كرد: مجمع عمومي سازمان ملل متحد قطعنامه پيشنهادي از سوي ايران در مورد جهان عليه خشونت و افراطي‌گري را با اجماع به تصويب رساند.

خطيب جمعه مهربان افزود: تصويب پيشنهاد دكتر حسن روحاني رئيس جمهوري مبني بر جهان عاري از خشونت در مجمع عمومي سازمان ملل متحد، تبليغات سوء دشمنان عليه كشورمان را خنثي مي‌كند و خداوند متعال را سپاسگزاريم كه اظهار نظرات و پيشنهادات نمايندگان ايران اسلامي در مجامع بين‌المللي در معادلات جهاني و بين‌المللي تاثيرگذار است.

جليلي تصويب پيشنهاد دكتر روحاني رئيس جمهور كشورمان را موفقيتي براي جمهوري اسلامي عنوان كرد و افزود: تصويب پيشنهاد رئيس جمهوري موفقيتي براي جمهوري اسلامي به شمار مي‌رود، به ويژه در جهاني كه تلاش مي‌شود تا كشور ما را افراطي و خشونت‌طلب معرفي كنند و اين امر هم پيامي براي جهانيان است و هم تبليغات سوء عليه ملت و نظام ما را خنثي مي‌كند.

خطيب جمعه مهربان تصريح كرد: تصويب اين قطعنامه به اين معناست كه دنيا متوجه اين موضوع شده كه ايران به دنبال جهاني ضدخشونت و افراط‌گري است.

امام جمعه مهربان از اقدام شايسته روحاني رئيس جمهور ايران اسلامي در مورد پيشنهادشان در سازمان ملل در خصوص جهان عليه خشونت و افراطي‌گري تقدير و تشكر كرد.

جليلي با اشاره به فرارسيدن سالروز ميلاد حضرت مسيح (ع) اين ايام را به تمام مسيحيان واقعي تبريك گفت و افزود: امروزه شاهديم كه عده‌اي با استفاده ابزاري از دين مسيحيت همراه با انجيل تحريف شده براي رسيدن به اهداف شيطاني خود تلاش مي‌كنند، در حالي كه دين مسيح يكي از اديان الهي است كه در قرآن كريم هم به آن اشاره شده است.

خطيب جمعه مهربان افزود: افرادي كه خود را پيرو حضرت عيسي(ع) و منادي دفاع از حقوق بشر معرفي مي‌كنند، بايد نگاه ويژه‌اي به پرونده مديريتي خود داشته باشند و ببينند كه آيا توانسته‌اند به آنچه حضرت مسيح (ع) خواسته است، برسند يا موجب نابودي آن شده‌اند.

امام جمعه مهربان خطاب به مسيحيان اظهار كرد: حضرت عيسي (ع) وقتي به دنيا آمد طبق گفته قرآن از لحظه اول دم از اسلام زد، اسلام در زندگي اين مكتب عيسي پسر مريم بود و شما مسيحيان پيرو مكتب او هستيد و بايد به دنبال آرامش و صلح باشيد و صهيونيست‌ها اين چنين در سرنوشت شما دخالت نكنند.

جليلي تصريح كرد: تاكنون مشاهده نشده است كه يكبار ناقوس كليساها به نفع مظلومان دنيا به صدا درآيد.

خطيب جمعه مهربان به مأموريت ظلم ستيزي حضرت عيسي مسيح (ع) و انحراف كليسا از ديدگاه بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) اشاره كرد و افزود: حضرت عيسي مسيح (ع) پيامبري كه براساس مشي و سيره همه پيامبران الهي و بر مبناي تعاليم وحياني، ماموريت داشت در مسير نشر توحيد در ابعاد فردي و اجتماعي و سياسي حركت كند، يعني هم موحداني يكتابين بپرورد، هم جامعه‌اي يگانه‌گرا و اجتماعي شرك‌گريز تشكيل دهد، هم از جنبه سياسي به مبارزه با حاكمان مشرك و ظالمان حق ستيز بپردازد و دين توحيدي را بر هرچه پليدي و تباهي و جور و ستم است غالب گرداند و پيام‌آور حيات سالم و سعادتمند براي انسان هاي مظلوم و اسيري باشد كه در طول تاريخ در ظلمت كفر و شرك و نفاق و در حاكميت ظالمان و حقيقت گريزان فريادهايشان در گلو خفه گشته و نصرت و ياري الهي را مي‌طلبيدند.

امام جمعه مهربان با گراميداشت روز و هفته ثبت احوال و تبريك آن به تمام فعالان اين عرصه و همچنين تقدير و تشكر از زحمات تمامي مسئولان و فعالان ثبت و احوال در كشور و بوي‍‍ژه با تقدير و تشكر ويژه از زحمات رئيس و همكارانشان در ثبت احوال بخش مهربان اظهار كرد: اگر ثبت احوال در هر جامعه و كشوري به روز باشد، سياستمداران و برنامه‌ريزان آن جامعه و كشور مي‌توانند بهتر برنامه‌ريزي و سياستگذاري كنند و خوشبختانه اطلاعات و آمار ثبت احوال در كشور ما به روز است كه جاي تقدير و تشكر از فعالان اين عرصه دارد.

جليلي در ادامه خطبه دوم به پنجم دي روز ايمني در برابر زلزله اشاره كرده و افزود: زلزله سال گذشته با وجود خسارات و مصائبي كه داشت، بركات زيادي در كنار خود به همراه آورد و باعث شد تا نوسازي و مقاوم‌سازي اماكن مسكوني و عمومي جدي گرفته شده و رعايت نكات ايمني در واحدهاي احداثي بسيار مورد توجه قرار گيرد.

خطيب جمعه مهربان با گراميداشت 5 دي ماه سالروز صدور فرمان تاريخي امام مبني بر تشكيل سپاه حفاظت هواپيمايي اظهار كرد: امروز كشورمان در زمينه حفاظت هواپيمايي به عنوان يكي از موفق‌ترين كشورها در جهان بوده و مهم‌ترين شاخص‌هايي كه موجب اذعان همگان به توانايي حفاظت هواپيمايي سپاه شده، تخصص، تجهيزات و امكانات و ايمان بالاي نيروهاي سپاه حفاظت هواپيمائي است كه ضمن تبريك اين روز به تمامي عزيزان زحمتكش در سپاه حفاظت هواپيمائي از زحمات آنها تقدير و تشكر مي‌كنم.

امام جمعه مهربان در ادامه ضمن حمد و سپاس به درگاه الهي بخاطر بارش نزولات آسماني در ايام اخير و با اشاره به برودت و سرماي شديد هوا كه باعث شده است تا استان آذربايجان‌شرقي بيشترين ميزان مصرف گاز در كشور را داشته باشد از نمازگراران و اهالي شهرها و روستاهاي بخش مهربان خواست كه در مصرف نهايت صرفه‌جويي را داشته باشند تا هيچ نقطه‌اي از ايران اسلامي با كمبود يا قطع گاز مواجه نشود.

جليلي با تسليت فرا رسيدن اربعين شهادت سيد و سالار شهيدان، سرور آزادگان جهان و چهلمين روز وداع خونين حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) و ياران باوفايش، از دستجات و هئيت‌هاي حسيني خواست تا عزاداري‌هاي باشكوهي در اين ايام داشته باشند.

انتهاي پيام/60007/ب۳۰

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن