تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802695764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردرگمي صهيونيستها با ديپلماسي دولتمردان ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سردرگمي صهيونيستها با ديپلماسي دولتمردان ايراني
ورامين – خبرگزاري مهر: بخشدار مركزي ورامين گفت: امروز حركت مدبرانه دولتمردان كشورمان در عرصه سياست خارجي، دشمنان را سردرگم كرده، فرياد خشم صهيونيست ها را بر آورده و سبب اميدواري جبهه حق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سيدرضا طباطبايي در سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ورامين اظهار داشت: عامل اين پيروزي هاي بزرگ در كنار تلاش دولتمردان، پشتيباني همه جانبه ملت غيور ايران اسلامي تحت هدايت هاي داهيانه مقام معظم رهبري است.

طباطبايي اضافه كرد: امروز اگر بخواهيم در عرصه هاي داخلي و خارجي و در جهاد اقتصادي پيروزي هاي بيشتري را به دست آوريم، بايد با نصب العين قرار دادن منويات مقام معظم رهبري حركت شتاب بخش علمي كشور را ادامه دهيم.

بخشدار مركزي ورامين عنوان كرد: در شهرستان ورامين برنامه ريزي هاي مناسبي براي پروژه هاي عمراني صورت گرفته و در آينده نزديك با حضور استاندار تهران، جلسه شوراي برنامه ريزي استان در ورامين برگزار مي شود كه در سايه اين نشست پروژه هاي عمراني منطقه با سرعت بيشتري دنبال مي شود.

رحمت خداوند بر گريه كننده بر امام حسين(ع)

اين مسئول ضمن تسليت اربعين شهادت امام حسين(ع) اظهار داشت: امام حسين(ع) مي فرمايند كه "خدا بشر را آفريد كه فسلفه وجودي وي را بشناسد و مردم هر زمان، امام و پيشواي واجب الاطاعه خود را بشناسند".

بخشدار مركزي ورامين افزود: تقواي الهي از مفاهيم مهم و اساسي در دين مبين اسلام است كه در هر نماز جمعه بر آن تأكيد مي شود، خداوند مي فرمايد كه "كسي در قيامت ايمن نيست مگر اينكه تقواي الهي را در دنيا مورد توجه قرار دهد".

وي ادامه داد: امام جعفرصادق(ع) مي فرمايند كه " خداوند گريه كننده بر امام حسين(ع) را رحمت مي كند و پروردگار براي او بهشت را واجب مي گرداند، همچنين امام محمد باقر(ع) مي فرمايند كه "اگر كسي به اندازه بال مگسي براي امام حسين(ع) گريه كند، خداوند گناهان بزرگ آن را مي آمرزد".

اين مسئول گفت: امام حسين(ع) زماني قيام كرد كه از دين اسلام فقط يك پوسته و جنبه ظاهري باقي مانده بود، اما دين مبين اسلام به قدري گرانقدر و با ارزش است كه امام حسين(ع) براي حفظ و زنده نگه ‌داشتن ارزش‌ هاي والاي آن نه تنها جان عزيزانشان بلكه طفل 6 ماهه خود را نيز فداي دين رسول الله(ص) كرد.

طباطبايي اضافه كرد: امروز سيل عظيم مشتاقان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) براي زيارت كربلاي معلي با پاي پياده به سمت اين شهر مقدس نشان دهنده آن است كه حادثه كربلا هيچگاه از يادها نخواهد رفت.

منافقين در ترور شخصيت ها هيچ محدوديتي قائل نبودند

اين مسئول با اشاره به شهادت دكتر محمد مفتح و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه بيان داشت: شهيد دكتر مفتح شخصيتي روحاني بود كه فعاليت هاي بسيار قابل توجهي در عرصه حوزه و دانشگاه داشت و امروز به عنوان مظهر وحدت حوزه و دانشگاه شناخته مي شود.

طباطبايي افزود: ايشان در 27 آذرماه توسط گروهي منحرف به شهادت رسيد، همان گروهي كه استاد شهيد مطهري را به شهادت رساند؛ اساساً يكي از حربه هاي دشمنان انقلاب اسلامي از ابتدا براي مقابله با مردم، دست يازيدن به اقدامات تروريستي بود.

وي عنوان كرد: منافقين در ترور شخصيت ها هيچ محدوديتي قائل نبودند و ترور اين گروه هاي منحرف در سطح وسيع انجام مي شد و از مسئولان طراز اول جمهوري اسلامي تا مردم كوچه و بازار را در بر مي گرفت.

بخشدار مركزي ورامين تأكيد كرد: در اين موج از ترورها از رئيس جمهور، نخست وزير و رئيس دستگاه قضا تا يك فرد عادي مورد سوء قصد قرار گرفته و در اين راه به شهادت مي رسيدند، امروز نيز حذف دانشمندان هسته اي ايران در صدر برنامه هاي تروريستي منافقات كوردل قرار گرفته و اين حربه همچنان ادامه دارد كه اين اعمال ننگين بايد بيداري بيشتر جامعه اسلامي را به همراه داشته باشد.

اين مسئول يادآور شد: شهيد مفتح با اينكه يك شخصيت روحاني به حساب مي آمد، اما در بين دانشجويان بسيار محبوب بود و پرچمدار وحدت حوزه و دانشگاه شمرده مي شد، از طرفي دشمن تلاش داشت كه فاصله ميان اين دو نهاد كه موتور محركه جامعه قلمداد مي شدند را بيشتر كرده تا به اهداف شوم خود دست يابد.

وي گفت: دشمنان سعي دارند تا تفكر اين دو نهاد را عليه يكديگر نشان دهند، اما تلاش و مجاهدت بزرگاني مثل شهيدان مفتح، بهشتي و مطهري مانع اين حركت تفرقه انگيزانه شد و با پيروزي انقلاب اسلامي اين حركت وحدت بخش پررنگ تر از گذشته ادامه يافت.

بخشدار مركزي ورامين افزود: پيام بزرگ شهيد مفتح و تمامي شهداي انقلاب اسلامي، وحدت است، نه تنها وحدت حوزه و دانشگاه براي ما يك هدف بزرگ است بلكه پرهيز از تفرقه و وحدت و يكپارچگي عمومي، وظيفه آحاد مردم و مسئولان است، زيرا وحدت رمز پيشرفت و سعادت يك ملت شمرده مي شود.

كد خبر: 2199413

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۳:۱۹

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن