تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803017459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حامي اصلي تحريم‌هاي ضد ايراني در ايران به دنبال چيست؟ / اعضاي پارلمان قبل از سفر، به ديدار با فتنه‌گران اشاره كرده‌ بودند!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: حامي اصلي تحريم‌هاي ضد ايراني در ايران به دنبال چيست؟ / اعضاي پارلمان قبل از سفر، به ديدار با فتنه‌گران اشاره كرده‌ بودند!
"پارلمان اروپا" داراي بخش‌هاي مختلف در رابطه با كشورهاي جهان است. "كميته روابط پارلماني اروپا با ايران" در سال 2004 به عنوان كانال ارتباطي ميان پارلمان اروپا و مجلس شوراي اسلامي تاسيس شد.
به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران؛ "هيئت هشت نفره پارلماني اتحاديه اروپا" به تهران سفر كرده است تا ديدارهايي را با مقامات كشورمان انجام دهد.

"پارلمان اروپا" داراي بخش‌هاي مختلف در رابطه با كشورهاي جهان است. "كميته روابط پارلماني اروپا با ايران" در سال 2004 به عنوان كانال ارتباطي ميان پارلمان اروپا و مجلس شوراي اسلامي تاسيس شد.

براي اولين بار، هيئت پارلماني ايران در سال 2006 به بروكسل سفر كرد و ديدارهايي را با مقامات پارلماني اروپا داشت. همچنين در سال 2007 براي اولين براي برخي از اعضاي كميته روابط پارلماني اروپا با ايران به تهران سفر كردند و ديداري دوجانبه با مجلس ايران داشتند.

براساس وب‌سايت پارلمان اروپا، گفتگوهاي ايران و هيئت‌هاي اروپايي درباره مواردي از قبيل مبارزه با تروريسم، مبارزه با مواد مخدر، تجارت دوجانبه و منبع گسترش سلاح‌هاي هسته‌اي بوده است. همچنين مواردي نظير حقوق بشر در ايران، حقوق زنان، موقعيت اقليت‌ها در ايران و ... نيز در ديدارهاي دو طرف مورد بحث قرار مي‌گيرند.

اما چه كساني به ايران سفر كرده‌اند؟

در سفر اخير هيئت پارلماني اروپا به ايران، 5 نفر از اعضاي كميته روابط پارلماني اروپا با ايران حضور كه در زير به سوابق آن‌ها پرداخته خواهد شد.

تارجا كرونبرگ tarja cronberg

تارجا كرونبرگ، رئيس كميته روابط پارلمان اروپا با ايران است كه در سفر اخير اين كميته به تهران نيز رياست هيئت اروپايي را برعهده دارد.

وي سياستمدار فنلاندي و عضو پارلمان اروپا است. او كه رياست كميته روابط پارلمان اروپا با ايران را بر عهده دارد، عضو كميته روابط خارجي و كميته امنيتي- دفاعي پارلمان اروپا است.

او وزير كار دولت فنلاند در سال‌هاي 2007 تا 2009 بود. همچنين در سال‌هاي 2003 تا 2007 در پارلمان عضويت داشت.

وي در شهر هلسينگي فنلاند به دنيا آمد و داراي مدرك دكتري در مديريت كسب و كار و تكنولوژي است.

خانم كرونبرگ، سمت‌هاي بسياري تاكنون داشته است، از مديريت شوراي توسعه منطقه‌اي north Krelia، شوراي فناوري پارلمان فنلاند تا شوراي تحقيقات رابطه آي‌تي و جامعه در نروژ.

اما تخصص اصلي كرونبرگ در حوزه صلح و امنيت است. بعد از جنگ سرد، او در روسيه و آمريكا درباره صنايع نظامي و نفوذ آن‌ها در زندگي مدني تحقيق كرده است.

وي به عنوان مدير مدرسه مطالعات امنيتي كوپنهاگن كارهاي تحقيقات بسياري در زمينه تكنولوژي سامانه‌هاي دفاعي موشكي و تكنولوژي‌هاي دوگانه كرده است.

در زمينه سياسي، وي متخصص امور دفاعي و امنيتي است و اخيرا هم در زمينه منع گسترش سلاح‌هاي هسته‌اي تلاش مي‌كند.

اما در رابطه با ايران، فعاليت‌هاي گوناگوني كرده كه از آن مي‌توان به نوشتن مقالات گوناگون در زمينه فعاليت‌هاي هسته‌اي كشور و مذاكرات ژنو اشاره كرد.

تارجا كرونبرگ روز جمعه به "اي يو آبزرور" گفته بود كه اميدوار است هنگام سفر به ايران بتواند با نسرين ستوده و جعفر پناهي ديدار كند.

طبق اين گزارش قرار بود تارجا كرونبرگ پيام تبريك مارتين شولتز، رئيس پارلمان اروپا را به نسرين ستوده و جعفر پناهي، دو تن از محكومين امنيتي سال 88 تحويل داده و از مقام‌هاي ايران بخواهد به اين دو اجازه بدهند تا خود با سفر به اروپا جوايزشان را دريافت كنند.

"كورنليا ارنست" ""Cornelia Ernst

ارنست، سياستمدار آلماني و عضو حزب چپ آلمان است. وي در سال 2009 به عضويت پارلمان اروپا درآمد.

اين سياستمدار آلماني كه همراه با هيئت پارلمان اروپايي به ايران سفر كرده است، در مقالات و مصاحبه‌هاي مختلفي به ايران اشاره كه است كه در بسياري از آن‌ها ادعاهاي نادرسي مغرضانه‌اي را درباره وضعيت حقوق بشر در ايران مطرح كرده است.

كورنليا ارنست، سال گذشته از حاميان اصلي قطعنامه ضد ايراني پارلمان اروپا بود.

ماريت شاك marietje schaake

سياستمدار هلندي كه در حزب، سوسيال ليبران فعاليت مي‌كند. وي عضو كميته روابط خارجي و كميته تجارت بين‌الملل اروپا و كميته فرهنگ، رسانه و آموزش اروپا است.

شاك به عنوان مشاور مستقل سفير آمريكا در هلند و مشاور رئيس كنفرانس رهبري حقوق بشر در واشنگتن بوده است.

تخصص شاك در حوزه حقوق بشر و مسلمانان در كشورهاي غربي است.

اما چيزي كه خانم شاك را نسبت به ديگر دوستان اروپايي خود متمايز مي‌كند، مواضع ضد ايراني وي در پارلمان اروپا است. خانم ماريت شاك (Marietje Schaake) كه فشار براي تحريم‌هاي جديد را رهبري كرده است مي‌گويد تحريم‌هاي مصوبه اتحاديه اروپا گامي مهم در جهت مسئول شناختن افراد درگير در نقض حقوق بشر در ايران است.

ايزابل دورانت isabell durant

دورانت يك سياستمدار بلژيكي است.

جوزف وندن هولزر(Weidenholzer )

متولد مارس 1950 استاد سياست اجتماعي است و از سال 1998 مدير موسسه سياست اجتماعي در يوهانس كپلر دانشگاه ولينز است.

از سال 1991 او رئيس Volkshilfe Österreich و عضو ان جي او پلت فرم "همبستگي اروپا" است . او از دوره هفتم شكلگيري پارلمان اروپا عضو اين نهاد است.

وي عضو كميته آزادي‌هاي مدني، عدالت( LIBE ) ، به ويژه تمركز بر حقوق بشر، پناهندگي، حفاظت از داده‌ها، پليس و همكاري قضايي و دفاع از حقوق اساسي است. او همچنين يك عضو از هيئت رابطه با ايران است.

زندگي و حرفه

پس از حضور در مدرسه كاتوليك Kremsmünster ، در دانشكده علوم اجتماعي و اقتصادي در دانشگاه يوهانس كپلر از لينز جامعه‌شناسي از سال1968 تا 1973 مورد مطالعه قرارداد .

وي در دوران دانش آموزي به طور فعال در انجمن دانشجويان سوسياليست VSStÖ فعاليت مي‌كرد.

در سال 1973 او با اتمام تحصيل موفق شد به درجه استادي در رشته علوم اجتماعي برسد و بعد در سال1977 تحصيلات خود را در رشته توان بخشي ادامه داد و در 1982 دكتري خود را در اين زمينه كسب كرده است.

ون‌هولزر كار حرفه‌اي خود را در سال 1973 زماني كه به‌عنوان دستيار تحقيق براي موسسه مدرنيته و تاريخ معاصر در دانشگاه لينز كار مي‌كرد آغاز كرد، و به عنوان دستيار موسسه مطالعات اجتماعي و توسعه اين دانشگاه در سال 1975 فعاليت مي‌كند.

وي سابقه سخنراني در موسسات دانشگاهي معتبر در سراسر جهان همچون بلژيك ، قبرس، جمهوري چك ، فرانسه، آلمان، بريتانيا ، مجارستان ، هند، كره جنوبي، سوئد، تايوان، ايالات متحده، و در گراتس و كلاگنفورت در اتريش را در كارنامه دارد.

اين عضور هيئت روابط پارلماني اروپا نيز همانند ديگر همكاران خود ادعاهاي واهي درباره حقوق بشر در ايران مطرح كرده است.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن