تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمجيد رئيس ائتلاف ملي عراق از ديپلماسي فعال و كارآمد ايرانخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: تمجيد رئيس ائتلاف ملي عراق از ديپلماسي فعال و كارآمد ايرانخبرگزاري موج -


۲۵ آذر ۱۳۹۲ (۱۶:۵۲ب.ظ)

تمجيد رئيس ائتلاف ملي عراق از ديپلماسي فعال و كارآمد ايران
خبرگزاري موج - ابراهيم جعفري، رئيس ائتلاف ملي عراق، در ديدار با محمدجواد ظريف از رويكرد اعتدال و تعاملي دولت و ديپلماسي فعال و كارآمد دستگاه ديپلماسي ايران در تقويت و توسعه ي روابط خارجي به خصوص با جهان اسلام تقدير و تمجيد كرد.

به گزارش خبرگزاري موج، جعفري در آغاز اين ديدار شهادت تعدادي از تكنيسين ها و كارگران ايراني در اقدام تروريستي اخير در عراق را به شدت محكوم كرد و اين حادثه را به دولت، مردم ايران و ظريف تسليت گفت.
وي خاطر نشان كرد: اينگونه اقدامات غيرانساني و تروريستي نه تنها نمي تواند تأثيري بر روند توسعه و تحكيم روابط همه جانبه بين دو كشور مسلمان و همسايه بگذارد، بلكه عزم و اراده ي دو كشور را براي تقويت اين روند و همكاري در ابعاد دوجانبه، منطقه اي و بين المللي تقويت مي كند.
دكتر جعفري همچنين با اشاره به نقش و نفوذ فزاينده ي ايران در عرصه ي تحولات منطقه اي و بين المللي به خصوص بعد از حصول توافق بين جمهوري اسلامي و گروه 1+5، خاطر نشان كرد: امروز هيچ كسي نمي تواند نقش ايران بعنوان كشوري مقتدر و فعال در عرصه ي تحولات منطقه و جهان و در روند حل و فصل مسائل و بحران هاي موجود را ناديده بگيرد.
وي همچنين از رويكرد اعتدال و تعاملي دولت دكتر روحاني و ديپلماسي فعال و كارآمد دستگاه ديپلماسي ايران در تقويت و توسعه ي روابط خارجي به خصوص در عرصه ي منطقه اي و بين المللي و به خصوص با جهان اسلام تقدير و تمجيد كرد و بر ضرورت تداوم و تقويت اين رويكرد اسلامي - انساني در تقويت روابط ايران با جهان به خصوص منطقه تأكيد نمود.
ظريف نيز در اين ديدار با اشاره به سياست اصولي جمهوري اسلامي ايران در تحكيم و توسعه ي روابط با همسايگان و در رأس آن كشور دوست و همسايه عراق، بر نگاه و رويكرد راهبردي جمهوري اسلامي در حمايت از وحدت، يكپارچگي و توسعه ي عراق و توسعه ي همه جانبه ي روابط با اين كشور تأكيد كرد.
وزير امور خارجه با اشاره به خاطره ي خوب خود از نخستين سفر خارجي اش به عراق و ديدار با مقامات عاليرتبه ي سياسي و مذهبي اين كشور، بر نقش مهم و تأثيرگذار نخبگان سياسي و مرجعيت در حفظ و تقويت وحدت و انسجام داخلي عراق تأكيد كرد و ابراز اميدواري كرد در سايه ي اين همدلي و انسجام ملي شاهد تقويت روند توسعه و آباداني و تثبيت ثبات و امنيت در عراق باشيم.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن