تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799168795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون ساماندهي امور جوانان: بررسي خشونت، اعتياد و طلاق اولويت سال 93/كلينيك هاي كنترل خشم درخانه‌هاي سلامت راه اندازي مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: معاون ساماندهي امور جوانان: بررسي خشونت، اعتياد و طلاق اولويت سال 93/كلينيك هاي كنترل خشم درخانه‌هاي سلامت راه اندازي مي‌كنيم
گلزاري خشونت، اعتياد و طلاق را از جمله اولويت‌هاي موضوعي آينده معاونت ساماندهي عنوان كرد و گفت:به زودي كلينيك‌هاي كنترل خشم را درخانه‌هاي سلامت راه اندازي مي‌كنيم.‌


به گزارش خبرنگار اجتماعي برنا، محمود گلزاري؛ معاون ساماندهي امور جوانان وزارت ورش و جوانان در نشست تخصصي پژوهش و برنامه ريزي در حوزه جوانان؛ چالش ها و راهكارها كه از صبح امروز (چهارشنبه 27 آذرماه) در هتل المپيك تهران در حال برگزاري است، گفت: اميدواريم سال آينده همايش ملي پژوهش در حوزه جوانان را هر چه باشكوه تر برگزار كنيم.

وي افزود: من به اين موضوع كه دولت به حوزه جوانان بي مهري مي‌كند و يا اينكه حوزه جوانان تحت الشعاع ورزش قرار گرفته است، اعتقادي ندارم.

معاون ساماندهي امور جوانان ادامه داد: جوانان ما جزو سالم ترين جوانان دنيا هستند. من تقريباً هر هفته با 20 جوان آسيب ديده ملاقات مي‌كنم. البته اين موضوع از 30 سال پيش در فعاليت‌هاي من بوده است و به عينه ميبينم كه اين جوانان خيلي زود در مسير درست قرار مي‌گيرند.

گلزاري خاطر نشان كرد: گرايش جوانان به جنس مخالف از غرايز طبيعي و انساني است. اما ما بايد به آن جهت بدهيم. خانواده‌ها نيز بايد مديريت ارتباطي با جنس مخالف را به فرزندان خود بياموزند.

معاون ساماندهي امور جوانان با اشاره به اين نكته كه بايد كارهاي جزئي و بدون محتوا را كنار بگذاريم، گفت: ما نبايد در حوزه جوانان به صورت برگزاري جشنواره‌ها‌ فعاليت كنيم.بلكه بايد به سمت كارهاي دراز مدت و زيربنايي برويم و آن را در دستور كار قرار دهيم.

وي با اشاره به افزايش 21 درصدي بودجه جاري حوزه جوانان گفت: در حوزه اصلي معيشت جوانان كه شامل اشتغال و مسكن مي‌شود در هفته هاي آينده با بانك مركزي و مسكن جلساتي را خواهيم داشت.

گلزاري درباره بلاتكليفي مراكز مشاوره ازدواج گفت: كمتر از دو هفته آينده سعي مي‌كنيم اختلافاتمان را با سازمان نظام روان شناسي بر سر مراكز مشاوره ازدواج حل كنيم كه اميدواريم هر چه سريعتر مراكز مشاوره سر و سامان يابد.

معاون ساماندهي امور جوانان با اشاره به اين كه هفته آينده جلسه اي با سازمان ميراث فرهنگي خواهيم داشت، گفت: در اين نشست قرار است زمينه بازديد جوانان از آثار تاريخي و باستاني هر استان فراهم شود.

گلزاري خشونت، اعتياد و طلاق را از جمله اولويت‌هاي موضوعي سال آينده معاونت ساماندهي امور جوانان عنوان كرد و گفت: نخستين بار قرار است در تفاهم‌نامه اي با معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري، كلينيك هاي كنترل خشم را در خانه هاي سلامت شهر تهران راه اندازي كنيم.
وي ادامه داد: وزير ورزش و جوانان به زودي در احكامي، استانداران هر استان را به عنوان رئيس سازمان ستاد ساماندهي امور جوانان منصوب خواهد كرد. همچنين قرار است به زودي معاون تام الختيارشان در ستاد ساماندهي امور جوانان مشخص كند.

گلزاري با بيان اين مطلب كه تا پايان كار سه جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان تشكيل خواهد شد، گفت: همچنين در نظر داريم در هر استان سه تا پنج جلسه ستاد ساماندهي را براي بررسي معضلات و مشكلات جوانان برگزار كنيم.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن