تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819802903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بين واقعيت و خيال پراكني‌هاي غرب فاصله زياد است/ ايران از امن‌ترين و آرام ترين نقاط جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بين واقعيت و خيال پراكني‌هاي غرب فاصله زياد است/ ايران از امن‌ترين و آرام ترين نقاط جهان است
بوشهر - خبرگزاري مهر: دوچرخه سوار توريست آلماني گفت: بين واقعيت و خيال پراكني‌هاي غرب فاصله زياد است.

به گزارش خبرنگار مهر، اريك هرمان دوچرخه سوار38ساله آلماني پس از پنج هفته حضور در ايران پنجشنبه وارد بندر باستاني سيراف از توابع شهرستان كنگان شد و مورد استقبال موسسه سيراف پارس و حراست پايگاه ميراث فرهنگي قرار گرفت.

اين دوچرخه‌سوار در مدت يك روز اقامت از قلعه نصوري، سازه هاي آبي، گوردخمه‌ها و موزه سيراف بازديد و بندر سيراف را شهري زيبا با جاذبه‌هاي گردشگري جالب و مجموعه قبور سنگي و چاه‌ها را از عجايب سفر خود عنوان كرد.

ايران از امن‌ترين و آرام ترين نقاط جهان است

وي ادعاي رسانه‌هاي غربي در مورد ايران براي رسيدن به اهداف شوم شان را خيالي گفت: امنيت ايران بر خلاف ادعاي رسانه‌هاي اروپايي و آمريكا غيرقابل تصور است و به نظر من كشور ايران از امن‌ترين و آرام‌ترين نقاطي در جهان است كه اوج مهرباني‌ها را مي‌توان اينجا يافت.

بين واقعيت هاي موجود و خيال پراكني هاي غرب براي مردم فاصله زيادي وجود دارد

وي با بيان اينكه بين واقعيت هاي موجود و خيال پراكني هاي غرب براي مردم فاصله زيادي وجود دارد، افزود: دوستانم به من گفته بودند؛ ديوانه‌اي كه مي‌خواهي به ايران سفر كني؛ ايران كشوري ناامن و خطرناك است؛ ولي الان كه در ايران سفرم رو به پايان است، جز مهرباني، صفا و صميميت از اين مردم نديده‌ام.

دوچرخه سوار آلماني كه پس از 15 ماه و عبور از 16كشور از مرز ارمنستان وارد ايران شده، مهرباني، مهمان‌نوازي و خونگرمي را از خصوصيات بارز مردم ايران دانست و اظهار داشت: در كمتر كشوري از جهان اين خصوصيت ها رويت مي شود.

برنامه‌هاي سياسي انرژي هسته‌اي فقط بهانه است

وي با بيان اينكه من در مورد ايران مطالعات زيادي داشته ام، ابراز داشت: آمريكائي‌ها نمي‌خواهند ايران را قدرتمند ببينند و برنامه‌هاي سياسي انرژي هسته‌اي فقط بهانه‌اي است براي جلوگيري از گسترش نام و اهداف انساني ايران در مناطق مختلف جهان كه تا كنون موفق نبوده است.

كد خبر: 2199254

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۰۹:۲۴

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن