تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انرژي هسته اي نتيجه پايداري و استقامت ملت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انرژي هسته اي نتيجه پايداري و استقامت ملت ايران است
مياندرود - خبرگزاري مهر: معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با بيان اينكه ملت ايران بعد ازانقلاب در برابر همه ناملايمات دشمنان داخلي و خارجي ايستاد و دفاع كردو گفت: انرژي هسته اي نتيجه پايداري و استقامت ملت ايران است كه سبب شده دشمن خود به پاي ميز مذاكره حاضر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علي يونسي عصر پنجشنبه در مراسم توديع و معارفه فرماندار شهرستان مياندرود افزود: انديشمندان و تئوري پردازان علم انقلاب در مورد انقلاب اسلامي ايران نوشتند و قلم فرسائي كردند و كتاب هاي فراواني را به نگارش درآوردند.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با بيان اينكه برجسته ترين تئوري پردازان انقلاب هاي دنيا و برخي از چهره هاي مشهور علم جامعه شناسي و فيلسوفان برجسته قرن انقلاب ايران را مورد بررسي قرار دادند، ابراز داشت:هر كدام بنابر نظرات خود علل انقلاب را از منظرهائي سياسي، اقتصادي و انديشه روانشناختي مردم عنوان كردند.

يونسي افزود: در نظر برخي از انديشمندان و تئوري پردازان، انقلاب در جوامع استبدادي رخ مي دهد كه همه آنها بخشي از اقيانوس ارزشهاي انقلاب اسلامي ايران را بيان كردند.

وي گفت: وقتي انقلاب پيروز شد تفكري كه به صورت تلفيق انديشه ديني و سياست بود بر جامعه ايران حاكم شد.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران در ادامه خاطر نشان كرد: در اين انديشه و تلفيق دموكراسي، عدالت، عدالت اجتماعي و همه مطالبي كه امروزه در دنياي غرب مطرح است وجود دارد.

يونسي، انديشه معرفتي كه در انقلاب اسلامي ايران وجود دارد را منحصر به فرد دانست و بيان داشت: غرب نهضت روشنگري را از سالها پيش مطرح كرده بود و در اين نهضت عقيده داشت كه ما بايد به دنبال خرد خود بنياد مواج باشيم يعني خرد خود بنياد بوده و هيچ كس آن را در انسان قرار نداد به طوريكه در اين انديشه از خود خود انتقاد مي شد.

وي ادامه داد: نهضت مدرنيزه بر اين اعتقاد است كه دين نقشي در اداره جامعه و افزايش معنويت نمي تواند داشته باشد .

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران، ضمن مروري بر انديشه پسا مدرن گفت: در اين انديشه بيان شد كه خدا نمرده است و اين دين است كه معنويت را به جامعه برمي گرداند.

يونسي در ادامه با بيان اينكه اين انديشه در جامعه غربي كه به نهضت روشنگري اعتقاد داشت مطرح شد اظهار كرد: درآن برهه از زمان در ايران انقلاب اسلامي مانند خورشيدي درخشان بر تارك انديشه دنيا در حال تابيدن بود و هست به طوريكه ناگهان منزلت اين انديشه همه انديشه هاي پوشالي را زير سوال برد.

وي با مروري بر حوادث بعد از انقلاب اسلامي و تلاش منافقين و دشمنان خارجي و تحميل 8سال جنگ از سوي دشمنان گفت: در اين ميان همه منافقين كه پشت سر همه آنها قدرتهاي استكباري بود با آن همه يال و كوپال به زباله دان تاريخ سپرده شدند.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران، با بيان اينكه امام خميني(ره) به عنوان رهبر انقلاب ايران بعد از رحلت مانند مرواريدي بر دستان ملت ايران تشيع شد ابراز داشت: اين معجزه پروردگار است كه ملت به ارزشهاي انقلاب پايبند بماند و انقلاب نيز پايدار باشد به طوريكه انرژي هسته اي نتيجه پايداري و استقامت ملت ايران است كه سبب شده استكبار جهاني با ميل خودش به پاي ميز مذاكره بيايد.

يونسي عزت، شرافت و عظمت ايران را نتيجه لياقت مردمي دانست كه لايق عزت، شرافت و كرامت هستند.

وي گفت: به جرات مي گويم هيچ رهبري به پاكي، صداقت ،شناخت و بسياري از خصايص ديگر به مثابه رهبر ما وجود ندارد كه اين هم لطف خداست كه بايستي با همبستگي و وحدت نظر كار ها را به پيش ببريم.

اين مسئول در بخش ديگري از سخنانش در خصوص وضعيت فعلي پروژه هاي استاني افزود: در شرايط كنوني براي اتمام پروژه هاي دولت آقاي احمدي نژاد به ميزان يكهزار ميليارد تومان بودجه و اعتبار نياز است.

يونسي با تاكيد بر وحدت نظر و بدون هيچ حاشيه سازي گفت: براي رسيدن به اهداف توسعه اي فرصت بسيار اندك است و بايستي از تمامي فرصت هاي و موقعيت ها به نحو شايسته اي استفاده شود.

وي به وجود زيرساخت هاي مناسب در مياندرود اشاره كرد و گفت: در اين شهرستان كه همه موهبت از كوه، جنگل، سواحل دريا و خاك حاصلخيز براي كشاورزي فراهم است بايستي براي پيشرفت منطقه استفاده شود.

معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران افزود: گوئي مياندرود قطعه اي از بهشت طبيعي است كه در اين منطقه قرار دارد و با وجود مردمي پاك، آگاه و با ايمان با همبستگي و وحدت نظر مي توانند اين شهرستان را به جايگاه ويژ ه اش ارتقاء دهند.

يونسي ضمن تشكر از فرماندار سابق مياندرود و تبريك به فرماندار جديد اين شهرستان ابراز داشت: براي توسعه شهرستان به فرماندار جديد چند نكته را توصيه مي كنم.

وي ادامه داد: فرماندار جديد در اولين فرصت شروع به كار با انديشمندان و صاحبنظران شهرستان مياندرود نشست بگذارد و طرح هاي كوتاه مدت و بلند مدت را تعيين نمايد و نيز چتر مسئوليت بايستي آنقدر وسيع باشد كه همه مردم را در بر بگيرد.

اين مسئول با تاكيد بر عدم حاشيه سازي در انجام مسئوليت گفت: ما در اين دنيا براي خدمت و ساختن فرصت كوتاهي داريم كه بايد اين امانت مجاهدين به خون غلتيده و مسئوليت سنگين خدمت را با استفاده از تمام ظرفيت ها انجام دهيم.

يونسي با بيان اينكه مديريت يك علم است تصريح كرد: با برنامه ريزي و تشكيل كارگروه هاي متعدد در حوزه هاي صنعت، كشاورزي، گردشگري و ..از ظرفيت هاي استاني استفاده شود.

وي در پاين سخنانش با اشاره به اينكه وظيفه اي جز نوكري نداريم و مردم ارباب ما هستند و با تاكيد بر رفتار صادقانه با مردم ابراز داشت: قدرت در هر مرتبتي تكبر، مستي، غرور و عجب و خودپسندي مي آورد كه تنها با معامله با خداوند اين خصلت ها از انسان دور مي شود.

به گزارش مهر ، در اين مراسم حكم معارفه ارسطو قادري قاجار به عنوان فرماندار مياندرود( كه پيش از اين معاون فرماندار جويبار بود) با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار، امام جمعه مياندرود و رئيس دادگستري اين شهرستان به وي اهدا شد و با اهدا لوح سپاس به ذات اله زارعي از زحمات يكساله وي در سمت فرمانداري مياندرود تقدير شد.

كد خبر: 2199285

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۰۹:۲۴

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن