تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818898132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغيير مواضع روسيه براي مقابله با نفوذ آمريكا در منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تغيير مواضع روسيه براي مقابله با نفوذ آمريكا در منطقه
يك كارشناس مسائل استراتژيك گفت: اختلافاتي بين منافع روس‌ها و آمريكا‌يي‌ها در سوريه وجود دارد و به مصلحت روسيه نيست آمريكا بر منطقه و جهان مسلط شود.
"محمدحسن قديري‌ابيانه" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص مواضع اخير روسيه نسبت به ايران گفت: هر كشوري مطابق با منافع خود تصميم‌ مي‌گيرد اما ممكن است گاهي در تشخيص منافع خود دچار اشتباه شود، كما اينكه روس‌ها به تحريم ايران در شوراي امنيت و سازمان ملل راي داده‌اند.

وي تصريح كرد: دشمني‌ غربي‌ها محدود به ايران نمي‌شود بلكه درصدد تجزيه و محدود كردن روسيه نيز هستند و اين مسئله بر رقابت ميان روسيه و آمريكا بر سر مسائل بين‌المللي به‌طور كامل نمود پيدا كرده است.

قديري اظهار داشت: اختلافاتي بين منافع روس‌ها و آمريكا‌يي‌ها در سوريه وجود دارد اما اخيرا روسيه مواضع بهتري نسبت به گذشته اتخاذ كرده چرا كه به مصلحت روسيه نيست آمريكا بر منطقه مسلط شود.

اين كارشناس مسائل استراتژيك در پايان خاطرنشان كرد: مواضعي كه روسيه در قبال جمهوري اسلامي ايران اتخاذ مي‌كند در جهت منافع خويش بوده و در تلاش است تا مانع از نفوذ بيشتر آمريكا در منطقه شود.

انتهاي پيام/

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن