تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819076480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوريه در 24 ساعت گذشتهجربا در اربيل/آمريكا و روسيه در تلاش براي ابقاي اسد/ادامه عمليات ارتش در ريف دمشق


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سوريه در 24 ساعت گذشتهجربا در اربيل/آمريكا و روسيه در تلاش براي ابقاي اسد/ادامه عمليات ارتش در ريف دمشق
سفر احمد الجربا به اربيل عراق، تلاش آمريكا و روسيه جهت رسيدن به توافقي براي ابقاي بشار اسد در قدرت و ادامه عمليات ارتش سوريه در مناطق مختلف ريف دمشق و عدرا العماليه مهمترين تحولات سوريه در روز گذشته است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در دمشق، مهمترين تحولات سوريه در 24 ساعت گذشته را مي‌توان سفر احمد عاصي الجربا، رئيس ائتلاف معارضان سوري به اربيل عراق، تلاش آمريكا و روسيه جهت رسيدن به توافقي براي ابقاي بشار اسد در قدرت، هلاكت سركرده اردني جبهه النصره به همراه 40 تروريست در «درعا»،‌ ورود مرد شماره 2 گروه سلفي «امارت اسلامي بيت‌المقدس» به سوريه و ادامه عمليات ارتش سوريه در مناطق مختلف ريف دمشق و عدرا العماليه ملاحظه كرد.

تحولات ميداني

6 گروه وابسته به القاعده مسئوليت حمله به غوطه شرقي را برعهده گرفتند

6 گروه سلفي مورد حمايت آل سعود و وابسته به القاعده ضمن برعهده گرفتن حمله به غوطه شرقي دمشق، تاكيد كردند اين حمله با هدف درهم شكستن مواضع نيروهاي ارتش سوريه در اين منطقه صورت گرفت.

عمليات ارتش سوريه در «يبرود»

ارتش سوريه در ادامه سلسله عمليات خود، در حال فراهم كردن زمينه براي تمركز عملياتي روي شهر «يبرود»، آخرين پايگاه گروه‌هاي مسلح در منطقه «القلمون» است.

هلاكت سركرده اردني جبهه النصره به همراه 40 تروريست در «درعا»

در جريان عمليات گسترده ارتش سوريه عليه مراكز تجمع گروه‌هاي تروريستي جبهه النصره در جنوب سوريه، بيش از 40 تروريست و يك سركرده اردني اين گروه به هلاكت رسيدند.

مرد شماره 2 گروه سلفي «امارت اسلامي بيت‌المقدس» وارد سوريه شد

مرد شماره 2 و از مؤسسان گروه سلفي «امارت اسلامي بيت‌المقدس» به منظور پيوستن به گروه تروريستي «داعش» وارد سوريه شد.

انفجار تروريستي در يكي از محله‌هاي شيعه‌نشين دمشق

انفجار تروريستي در يكي از محله‌هاي شيعه‌نشين دمشق چند كشته و زخمي برجا گذاشت.

عمليات گسترده ارتش سوريه در مناطق مختلف ريف دمشق

يگان‌هاي ارتش سوريه، عمليات‌هاي گسترده‌اي در چندين منطقه دمشق از جمله «جوبر»، محور جنوب شرقي «جعبدين» و روستاهاي اطراف «غوطه شرقي» اجرا كردند.

ادامه عمليات‌ ارتش سوريه در شهرك «عدرا العماليه»

يگان‌هاي ارتش سوريه به منظور بازپس‌گيري شهرك عدرا العمالية، عمليات‌هاي خود در اين شهرك را ادامه داده و تاكنون به مناطقي در نزديكي «كارخانه قند» و «بيمارستان» اين شهرك رسيده‌اند.

تحولات سياسي

ايران و روسيه مواضع مشتركي در قبال بحران سوريه دارند

سفير جمهوري اسلامي ايران و معاون وزير خارجه روسيه در ديداري در مسكو بر مواضع مشترك دو كشور در خصوص توقف فوري خشونت‌ها در سوريه و حل مشكلات از طريق گفت‌وگوهاي ملي گسترده تاكيد كردند.

«احمد عاصي الجربا» به اربيل رفت

رئيس ائتلاف مخالفان سوري به دعوت رئيس منطقه كردستان عراق وارد اربيل شد تا درباره مواضع شوراي ميهني كردهاي سوري در خصوص ژنو 2 با وي گفت‌وگو كند.

سفارت روسيه در دمشق اظهارات منتسب به بوگدانوف درباره اسد را رد كرد

سفارت روسيه در دمشق اظهاراتي كه گفته مي‌شد معاون وزير خارجه روسيه درباره شركت بشار اسد در انتخابات رياست جمهوري مطرح كرده است را رد كرد و آن را نادرست خواند.

مقداد: هيچ كس نمي‌تواند اسد را از نامزدي در دوره بعدي انتخابات منع كند

معاون وزير خارجه سوريه در واكنش به اظهارات همتاي روس خود كه خواسته بود بشار اسد از نامزد شدن در دوره بعدي انتخابات صحبتي به ميان نياورد گفت: هيچ كس نمي‌تواند اسد را از نامزدي در دوره بعدي انتخابات منع كند.

عفو بين‌الملل از تركيه خواست ارسال سلاح به معارضان سوري را متوقف كند

سازمان عفو بين‌الملل در تازه‌ترين گزارش خود از تركيه خواست ارسال سلاح به معارضان مسلح سوري را متوقف كند.

آمريكا و روسيه در حال بررسي طرح نگاه داشتن بشار اسد در قدرت هستند

منابع بلندپايه در ميان معارضان سوري به خبرگزاري رويترز گفته‌اند واشنگتن و مسكو در حال بررسي طرحي هستند كه بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه را در قدرت نگاه مي‌دارد.

انتهاي پيام/ز

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن