تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوريه در 24 ساعت گذشتهغرب: اسد مي‌ماند/شيعيان سوري در محاصره‌ وهابي‌ها/اردوغان: تكفيري‌ها را بگيريد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سوريه در 24 ساعت گذشتهغرب: اسد مي‌ماند/شيعيان سوري در محاصره‌ وهابي‌ها/اردوغان: تكفيري‌ها را بگيريد
مهمترين تحولات سوريه در روز گذشته تاكيد غرب بر بقاي اسد در قدرت، ادامه محاصره دو روستاي شيعي نبل و الزهرا از سوي وهابي‌ها، دستور ويژه اردوغان در دستگيري تكفيري‌ها و حضور تروريست‌هايي از 70 كشور در سوريه است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در دمشق، مهمترين تحولات سوريه ظرف 24 ساعت گذشته را مي‌توان در تاكيد غرب بر بقاي اسد در قدرت، ادامه محاصره دو روستاي شيعي نبل و الزهرا از سوي وهابي‌ها، دستور ويژه اردوغان در دستگيري تكفيري‌ها و حضور تروريست‌هايي از 70 كشور ملاحظه كرد.

تحولات ميداني

«نبل» و «الزهرا» شيعي همچنان در محاصره وهابي‌ها؛ اما مقاوم

2 روستاي سوري «نبل» و «الزهرا» كه اغلب ساكنان آن را شيعيان تشكيل مي‌دهند، در حالي در شرايط بسيار سخت و برودت شديد هوا همچنان در محاصره گروه‌هاي سلفي جهادي مسلح قرار دارند كه استوار و پايدار به مقاومت خود ادامه مي‌دهند.

معروف‌ترين جنگجوي انگليسي فعال در سوريه، در «ديرالزور» كشته شد

«افتخار جمان» عضو انگليسي گروه تروريستي «داعش» كه به سبب پيام‌هاي ويدئويي كه براي تشويق همفكرانش به حضور در سوريه منتشر مي‌كرد و مصاحبه‌اش با شبكه «بي‌بي‌سي» كاملا شناخته شده بود، اخيرا در جريان نبرد با ارتش سوريه، كشته شده است

از سرگيري درگيري‌ها در اردوگاه يرموك/عمليات ارتش در مناطقي از ريف دمشق

همزمان با عمليات‌هاي گسترده يگان‌هاي ارتش سوريه در مناطقي از ريف دمشق، درگيري‌هاي شديد در اردوگاه يرموك از سر گرفته شد.

جنگجويان از كدام كشورها به سوريه آمده‌اند

يك گروه پژوهشي از اعزام هزاران جنگجو از 70 كشور جهان به سوريه، براي جنگ در اين كشور خبر داد.

پيشروي ارتش در محور شمالي عدرا العماليه/ درگيري‌هاي شديد در محورهاي مختلف

ارتش سوريه در حالي موفق شد پيشروي‌هايي را در محور شمالي عدرا العماليه محقق كند كه گزارش شده در چندين محور اين شهرك درگيري‌هاي شديدي در جريان است.

«داعش» 20 نفر از عناصر «ارتش آزاد» را به اسارت گرفت

گروه «داعش» 20 نفر از عناصر «ارتش آزاد سوريه» را در ديرالزور به اسارت گرفت. اين در حالي است كه ارتش سوريه حمله عناصر القاعده به پايگاه نظامي «الحويقه» را دفع كرد.

تحولات سياسي

پيام غرب به معارضان سوري؛ اسد در قدرت باقي مي‌ماند

معارضان سوري پيامي از كشورهاي غربي دريافت كرده‌اند كه بر اساس آن به آنها تأكيد شده اسد بعد از برگزاري نشست بين المللي براي حل و فصل بحران سوريه در قدرت باقي مي‌ماند.

اردوغان براي دستگيري تكفيري‌ها در تركيه دستور ويژه صادر كرد

نخست‌وزير تركيه در نامه‌اي به سازمان‌ اطلاعات، ژاندارمري و پليس تركيه دستور داد تا گروه‌هاي تكفيري وابسته به القاعده كه داراي مقر، پادگان‌هاي آموزشي و منازل امن در استان‌هاي مختلف تركيه هستند، را به صورت ويژه بازداشت كنند.

محور مقاومت،‌ پيروز تحولات سوريه خواهد بود

سردبير روزنامه «الثورة» سوريه با اشاره به نقش افكار وهابي و تكفيري در تحولات سوريه و همچنين ورود مقاومت به تحولات سوريه به منظور جلوگيري از وقوع فتنه، افزود: محور مقاومت،‌ پيروز تحولات سوريه خواهد بود.

روسيه امنيت عمليات نابودي سلاح‌هاي شيميايي سوريه را تامين مي‌كند

كشتي‌هاي ناوگان دريايي روسيه مستقر در درياي مديترانه تامين امنيت دريايي عمليات بارگيري و انتقال تسليحات شيميايي خطرناك سوريه در كشتي‌هاي دانماركي و نروژي عازم سواحل ايتاليا را برعهده خواهند داشت.

انتهاي پيام/ز

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن