تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801769303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واكنش شهاب مرادي به آسيب شناسي هيئتها


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: واكنش شهاب مرادي به آسيب شناسي هيئتها
رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران ظهر امروز در هفتمين آئين تجليل از نوگلان حسيني با تأكيد بر آسيبهاي برخي از هيئتها و عزاداريها گفت: يك سري از افرادي كه به نظرم مغرض هستند و دوست دستگاه امام حسين(ع) و خيرخواه بساط امام حسين(ع) نيستند با چماق آسيب شناسي بنا دارند همه هيئتها و مجالس را بزنند.
مهر: حجت الاسلام والسلمين شهاب مرادي، رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران ظهر امروز 28 آذرماه در هفتمين آئين تجليل از نوگلان حسيني(مداحان دانش آموز شهر تهران) كه در فرهنگسراي انديشه برگزار شد به ارائه سخن پرداخت.

وي طي سخنان كوتاهي گفت: بعضي از دوستان، خيرخواهان، خردمندان، فقها و بزرگان دين نگران آفتهايي هستند كه در برخي مجالس و محافل ديني اتفاق مي افتد، اين حجم دلسوزي به تناسب ميزان خطا يا كاستي هايي كه در مجالس وجود دارد تناسب دارد. مثلا نكاتي كه مراجع تقليد، مقام معظم رهبري و ... مي فرمايند اما يك سري از افرادي كه به نظرم مغرض هستند و دوست دستگاه امام حسين(ع) و خيرخواه بساط امام حسين(ع) نيستند با چماق آسيب شناسي بنا دارند همه هيئتها و مجالس را بزنند.

وي افزود: اين برنامه نوگلان حسيني اقدام بسيار مثبت، ايجابي و خيلي كار خوب و هوشمندانه اي است براي اينكه ما در آينده مجالسي داشته باشيم كه مداحان آن مجالس افرادي باشند كه از لحاظ اعتقادي در يك رتبه بسيار بالا باشند، چنان كه در گذشته مداحاني داشتيم كه بسيار از لحاظ مقامي و اعتقادي شيعه قوي هستند و حالا هم مداحان داريم كه بسيار از لحاظ مقامي و اعتقادي شيعه قوي هستند و پاسبان و پاسدار حريم اعتقادات شيعه هستند. اين مداحان در خاكريز اول قرار دارند و نقش بسزايي در تعميق باورهاي شيعي در قلوب توده مردم دارند.

مرادي در ادامه سخنانش اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس و قبل از آن در دوران انقلاب اسلامي، مداحان و نوحه سرايان و نوحه خوانان نقش جدي در تهييج و تشجيع مردم داشتند(اينكه مردم شجاعت بيشتري در درون خودشان احساس كنند) نوحه خوانها خيلي نقش داشته اند.

وي با اشاره به اينكه در كشورمان شخصيتي داريم كه نقش بي نظيري در هشت سال دفاع مقدس داشته است كه جناب آقاي آهنگران است، بيان كرد: من ايشان را يك اسطوره مي دانم. صداي بي نظير و سوز بي نظير صداي اين مرد، واقعا يك اتفاق بي بديل است. نقشي كه آهنگران در تشجيع مردم و حماسه دفاع مقدس داشت بي نظير است. هنوز هم قدرش را نمي دانيم.

رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران تصريح كرد: يك شب در تلويزيون ديدم آقاي آهنگران در كربلا دارد مي خواند. منقلب شدم گفتم صدام كجاست كه اينقدر رجز مي خواند و مي گفت مي آيم ايران را مي گيرم! ببينيد چقدر راحت بلبل خميني رفته كربلا دارد مي خواند. اين پيروز شد و آنها همه ذليل شدند و شكست خوردند و نابود شدند.

وي تأكيد كرد: سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با تمام ظرفيت از لحاظ فرهنگي و هنري وارد عرصه مداحان دانش آموز مي شود تا فضاي مناسبي براي كار اين دانش آموزان ايجاد شود تا دانش آموزاني كه علاقه دارند وارد اين عرصه شوند.

وي با اشاره به اينكه تعداد 7000 مداح شركت كننده در اين مسابقات به اندازه اي مهم است كه براي ما مسئوليت ايجاد مي كند، گفت: ما از هيچ نوع حمايت و برنامه ريزي كوتاهي نمي كنيم و شما هم اين را از ما مطالبه كنيد. برنامه ريزي شوند تا دانش آموزان از اساتيد درجه اول قرائت و مباني اعتقادي شيعه استفاده كنند.

وي در پايان سخنانش با ذكر خاطره اي گفت: در كشور بحرين بودم جايي رفتيم ناهار بخوريم، پسري به من مي گفت «شهاب» مي خواهم براي شما بخوانم. كاغذي را لوله كرد و رفت روي ميز ايستاد؛ هم به سبك محمود كريمي و هم به زبان عربي و هم به زبان انگليسي خواند. بسياري از بچه ها هستند كه در خانه ها مي خوانند و در بساط كانون مداحان و اين مراسم شركت نمي كنند بايد اينها را هم وارد اين مراسم كرد.

يادآور مي شود در پايان اين مراسم با حضور رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، مسئولان آموزش و پرورش و فرهنگسراي انديشه از دانش آموزان برتر در سه مقطع با اهداي هدايايي تجليل شد.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن