تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801199613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسيب شناسي برنامه هاي فرهنگي در كردستان ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آسيب شناسي برنامه هاي فرهنگي در كردستان ضروري است
سنندج - خبرگزاري مهر: مديركل تبليغات اسلامي استان كردستان گفت: به روز رساني و آسيب شناسي برنامه هاي فرهگي اين استان يك امر لازم و ضروري است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود صفي ياري ظهر امروز در جمع كارشناسان اين اداره كل با اشاره به اينكه برنامه هاي سال 93 تبليغات اسلامي استان براساس نظرات نخبگان و فعالان فرهنگي كردستان تدوين مي شود، اظهار داشت: سلسله نشست هاي هم انديشي و هم افزايي فعالان و نخبگان فرهنگي ابتكاري است كه به منظور به روز رساني، نوآوري، آسيب شناسي كاربردي حوزه فرهنگي در سطح تمامي شهرستان هاي استان ايجاد شده است.

وي افزود: بر اساس آن مديران تبليغات اسلامي با حضور در جلسات شهرستاني و با حضور صاحب نظران و فعالان عرصه فرهنگي شهرستان نسبت به شناسايي اولويت هاي فرهنگي و نيازها و خلاء ها اقدام و با استفاده از آن برنامه ريزي فرهنگي شهرستان مربوطه در سال 93 به روش شهرستان محوري انجام مي شود.

مديركل تبليغات اسلامي كردستان با اشاره به برگزاري جلسات هم افزايي فعالان فرهنگي در شهرهاي كامياران، دهگلان، بانه، مريوان و قروه بيان كرد: در هفته آينده جلسات هم انديشي و هم افزايي در ساير شهرستان هاي استان نيز برگزار مي شود.

ضرورت پيشبرد كارهاي فرهنگي با جهت گيري انقلابي و اسلامي

مديركل تبليغات اسلامي استان كردستان در بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد: كارهاي بايد با جهت گيري اسلامي و انقلابي پيش برود.

حجت الاسلام صفي ياري در نشست هم افزايي فعالان فرهنگي مريوان ادامه داد: ما در مواجهه با فشار عظيم تبليغات جامعه قرار داريم دشمنان مي خواهند با هجوم فرهنگي فرهنگ غني ما را تغيير دهند و فرهنگ غرب را جايگزين آن نمايند.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: ايشان فرمودند، مديران دوست دارند بودجه داشته باشند اما جذب بودجه فرهنگي در جاي مناسب كار سختي است و كسي بايد وارد حوزه فرهنگي شود كه تخصص داشته باشد اما متاسفانه نگاه تخصصي به حوزه فرهنگ نيست.

مديركل تبليغات اسلامي كردستان اظهار داشت: سال گذشته با برگزاري سلسله جلسات مختلف 36 محور كلي نقشه راهي شد كه در اجراي برنامه هاي مختلف مورداستفاده قرار مي داديم كه در برنامه ريزي هاي سال 93 قطعا تاثيرات مثبتي داشت.

كد خبر: 2197590

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۴:۲۴

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن