تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام برائت اهل سنت عراق از وهابيون


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: اعلام برائت اهل سنت عراق از وهابيون
شيوخ عشاير اهل سنت مناطق جنوبي بغداد، جنايات تروريست هاي تكفيري قاتل كه زائران حرم مطهر امام حسين(ع) را هدف قرار مي دهند و خود را در ميان آنها منفجر مي كنند، محكوم كردند.
تسنيم: شيوخ عشاير اهل سنت القراغول، العكيدات و الجبور در مناطق جنوب بغداد، از وهابيون تكفيري كه زائران حرم مطهر امام حسين(ع) را هدف حملات تروريستي قرار مي دهند، ابراز برائت كردند.

شيوخ اهل سنت در گفت و گويي كه خبرنگار پايگاه خبري كنوزميديا انجام داد، تاكيد كردند تروريست هاي وهابي به اربابان خود در برخي كشورهاي همسايه(در اشاره به سعودي ها) خدمت مي كنند.

شيوخ اهل سنت خاطر نشان كردند از اقدامات تروريست هاي وهابي عليه زائران حرم مطهر امام حسين(ع) برائت مي جويند.

آنها تاكيد كردند دولت عراق بايد تدابير مناسبي را براي حمايت از زائراني كه در مراسم اربعين حسيني شركت مي كنند، اتخاذ كند و با مشت آهنين با تروريست ها و كساني كه به آنها پناه مي دهند و حمايت مي كنند، برخورد كند.

به گفته شيوخ اهل سنت، عراقي هايي كه با تروريست هاي وهابي همكاري مي كنند، غيرت عراق و اصالت عربي و اخلاق اسلامي ندارند.

خاطر نشان مي شود تروريست هاي تكفيري به ويژه هنگام اربعين حسيني، حملات وحشيانه خود را عليه زائران حرم مطهر امام حسين(ع) كه با پاي پياده راهي كربلاي معلي مي شوند، تشديد مي كنند كه طي روزهاي اخير در حملات آنها، شماري از زائران شهيد و زخمي شده اند.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن