تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803734520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت صحيحي در بخش آب استان همدان وجود ندارد/ تعادل در عرضه و تقاضا ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديريت صحيحي در بخش آب استان همدان وجود ندارد/ تعادل در عرضه و تقاضا ضروري است
همدان-خبرگزاري مهر: معاون سياسي امنيتي استاندار همدان با بيان اينكه در مديريت آب استان همدان بايد در عرضه و تقاضا تعادل ايجاد شود، گفت: تاكنون مديريت صحيحي در بخش آب استان همدان وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهيم الهي تبار پيش از ظهر پنجشنبه در آين توديع و معارفه مدير عامل آب منطقه اي استان همدان و مدير آب و فاضلاب استان همدان اظهار داشت: براي توسعه استان همدان بايد به حوزه آب و مديريت صحيح منابع آبي استان توجه بيشتري انجام شود.

وي با بيان آنكه منابع آبي در استان همدان محدود است، ابراز داشت: محدوديت آب هاي سطحي، آب هاي زير زميني و بارش نزولات آسماني توجه به مديريت صحيح آب در استان را بيش از پيش ثابت كرده و بايد در مديريت آب استان عرضه و تقاضاي جامعي انجام شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار همدان با اشاره به اينكه تاكنون آن طور كه بايد مديريت صحيحي در مورد آب استان همدان انجام نشده است، بيان داشت: متاسفانه چون مديريت صحيحي در حوزه آب انجام نشده در اين مورد خسارت زيادي به حوزه آب استان وارد شده و كاهش آب هاي سطحي در استان و از سويي مصرف بي رويه آب در كشاورزي به اين مشكل افزوده است.

الهي تبار با تاكيد بر اينكه همه دستگاه ها و سازمان ها بايد در مديريت صحيح در آب استان كمك كننده باشند، افزود: مديريت صحيح آب در استان همدان بايد به يك فرهنگ عمومي تبديل شود و در اين راستا نياز به همت همگان بوده و آب بايد به عنوان الفباي همدان مورد توجه قرار گيرد.

وي با اشاره به پروژه هاي در دست اجرا در حوزه آبرساني در استان همدان، عنوان داشت: طرح هاي قابل توجهي در راستاي آبرساني در همدان در دست اجرا بوده كه از آن جمله پروژه آبرساني از سد تالوار به همدان است و در چند هفته اخير مبلغ 90 ميليارد تومان براي پروژه هاي استان همدان جذب شده است.

معاون سياسي امنيتي استاندار همدان با اشاره به سفر معاون رئيس جمهور به شهرستان تويسركان، ابراز داشت: در جلسه اي كه با معاون و رئيس جمهور انجام شد مبلغ 114ميليارد تومان براي پروژه هاي استان همدان در نظر گرفته شد كه بخش عمده آن در آبرساني بوده است.

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه گفت: استان همدان يكي از استان هاي كم آب كشور بوده و سال گذشته نيز از استان هاي خشكسال بوده است.

آب رساني از سد تالوار به همدان نبايد تا سال 92 طول مي كشيد

امير خجسته با بيان اينكه بايد اولويت مجمع نمايندگان استان همدان مديريت آب در استان همدان باشد، افزود: آب رساني از سد تالوار به همدان نبايد تا سال 92 طول مي كشيد و بايد تا سال 89 به بهره برداري مي رسيد و در حال حاضر بايد با تمام توان در اين مورد تلاش شده و آبرساني از سد تالوار به همدان انجام شود.

وي در ادامه عنوان داشت: وحدت مجمع نمايندگان استان در مورد حل مشكلات استان حرف اول را مي زند كه بايد مشكلات استان همدان مانند آب و اشتغال در اولويت كاري مجمع نمايندگان استان قرار گيرد و با توجه به بودجه هاي تخصيص داده شده به پروژه هاي استاني و حمايت وزير نيرو و استاندار همدان اين كار امكان پذير است.

كد خبر: 2199087

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۶:۳۰

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن