تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربايجان غربي: تقويت مراكز علمي و تحقيقاتي در بخش كشاورزي ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: استاندار آذربايجان غربي: تقويت مراكز علمي و تحقيقاتي در بخش كشاورزي ضروري است
اروميه - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: استاندار آذربايجان غربي در ديدار با مديران جهاد كشاورزي استان با تاكيد بر لزوم بهره‌گيري بهينه از ظرفيت‌هاي بخش كشاورزي اظهار نمود: مراكز علمي و تحقيقاتي بخش كشاورزي نقش كليدي را در ارتقا و بهره‌گيري مطلوب از پتانسيل‌هاي موجود در اين بخش ايفا مي‌كنند لذا توجه و حمايت از اين مراكز ضروري است.
قربانعلي سعادت در اين جلسه با بيان اينكه بخش كشاورزي در استان نسبت به ساير بخش‌ها داراي محوريت است، افزود: حفظ محوريت بخش كشاورزي در استان ضروري است ولي در كنار اين بحث بايد به مديريت بهينه مصرف آب در اين بخش نيز توجه كافي داشته باشيم.
وي اضافه نمود: بايد در مسير حفظ وتوسعه بخش كشاورزي، نگاهي عالمانه، عاقلانه و مدبرانه داشته باشيم چرا كه توسعه بي‌رويه و غيراصولي اين بخش مي‌تواند مشكل‌ساز و داراي آفت‌هايي باشد.
وي گفت: در كنار كشاورزي بايد به فكر تقويت و فعال‌تر نمودن ساير بخش‌هاي استان مانند صنعت، تجارت و بخش خصوصي باشيم و زمينه‌هاي ورود سرمايه‌گذاران به استان را فراهم نماييم.
سعادت تاكيد نمود: حركت به سمت توسعه پايدار در استان بايد از زيرساخت‌هاي علمي و كاربردي برخوردار باشد و در اين مسير از ظرفيت‌هاي متنوع استان استفاده شود.
سعادت در بخش پاياني سخنان خود تصريح نمود: براي اينكه استان آذربايجان غربي بتواند بعنوان استاني صنعتي، تجاري و داراي جاذبه‌هاي سرمايه‌گذاري مطرح شود نيازمند همدلي،‌تعامل و همكاري همه مديران و مسئولان هستيم.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن