تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802955413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو كميسيون عمران مجلس خبر داداختصاص 2500 ميليارد تومان از بودجه عمراني به بنياد مسكن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو كميسيون عمران مجلس خبر داداختصاص 2500 ميليارد تومان از بودجه عمراني به بنياد مسكن
عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: براي رفع مشكلات روستاهاي كشور 2 هزار و 500 ميليارد تومان از بودجه عمراني كشور به اين امر اختصاص يابد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان قائمشهر، كمال عليپور ظهر امروز در جلسه هم‌انديشي دهياران و روساي شوراهاي روستايي شهرستان كه در سالن اجتماعات شهرداري قائمشهر برگزار شد با بيان اينكه مازندران در بحث كنترل و مهار آب، منابع آبي و زهكشي‌ها وضعيت مناسبي ندارد خاطرنشان كرد: اين شرايط در حالي است كه مازندران قطب كشاورزي كشور بوده و از بارندگي خوبي برخوردار است.

وي افزود: استان‌هاي ديگر خود را به برنامه پنجم توسعه رسانده‌اند و يا حتي جلوتر از برنامه حركت مي‌كنند ولي آب منطقه‌اي مازندران با وجود مديريت بي‌ثبات گذشته در جذب بودجه در خواب بوده و استان را متضرر كرده است.

نماينده مجلس مردم قائمشهر، سوادكوه، جويبار و سيمرغ در مجلس شوراي اسلامي از پيگيري‌هاي دو نماينده مجلس شهرستان قائمشهر براي جذب اعتبارات بانك جهاني و دولتي براي رفع مشكل آبرساني بخش كشاورزي و آب شرب شهري و روستايي در اين شهرستان خبر داد.

* تلاش براي تغيير اعتبارات

عليپور خاطرنشان كرد: با وجود اينكه نمي‌توان بودجه را تغيير داد ولي در صورت درخواست افزودن بودجه به يك بخش بايد طريقه جبران بودجه‌هاي ديگر نيز تدبير و پيشنهاد شود.

نماينده مردم شهرستان‌هاي قائمشهر،سوادكوه، جويبار و سيمرغ در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بودجه پيشنهادي 195 هزار ميليارد توماني دولت يادآور شد: از اين ميزان بودجه تنها 37 هزار ميليارد تومان براي كارهاي عمراني ايران پهناور است.

وي پيشنهاد كرد: با پيگيري كميسيون‌هاي عمران و تلفيق بودجه مجلس، 2 هزار و 500 ميليارد تومان از مبلغ بودجه عمراني به بنياد مسكن اختصاص يابد تا كارهاي ناتمام روستاهاي كشور به سرانجام برسد.

عليپور افزود: با اين بودجه تا 70 درصد دغدغه‌هاي مربوط به روستاهاي كشور حل مي‌شود.

وي با تاكيد بر اينكه نبايد از اين بودجه عمراني توقع زيادي در كشور ايجاد شود به 220 ميليارد تومان بودجه مازندران اشاره كرد و افزود: براساس برنامه سهم مازندران 400 ميليارد تومان بود ولي ما اميدواريم همين مبلغ 200 ميلياردي هم اختصاص پيدا كند.

عليپور از اختصاص اعتبارات بسيار خوب دولت به خوشه تعاوني‌ها خبر داد و افزود: تشكيل تعاوني بسيار مهم است،حيف است كه مازندران از اين اعتبارات استفاده نكند.

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر تشكيل تعاوني‌ها خطاب به دهياران بيان داشت: بايد صرف مبالغي كه توسط شما در روستاها جمع‌آوري مي‌شود جهت‌دار شود و براي انجام امور به بنياد مسكن مراجعه شود تا آنها براي پرداخت سه برابري اعتبارات بر حسب ميزان مشاركت‌هاي مردمي به شما مجاب شوند وگرنه وضعيت روستاها تا 40 سال ديگر هم سامان نمي‌يابد.

تشكيل دفتر نظام مشاركت در قائمشهر

وي با تاكيد بر تشكيل دبيرخانه نظام مشاركت در قائمشهر براي نوشتن برنامه توسعه شهرستان اذعان داشت: بايد طوفان فكري در شهرستان ايجاد شود تا بتوان با پيشنهادات و فكرهاي اعضاي نظام مشاركت برنامه توسعه كشور را نيز نوشت.

انتهاي پيام/86008/صا30

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن