تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802770082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو كمسيون آموزش مجلس خبر دادپذيرش دانشجو از طريق كنكور براي 30 درصد رشته‌ها/ بودجه آموزش و پرورش 2هزار ميليارد تومان افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو كمسيون آموزش مجلس خبر دادپذيرش دانشجو از طريق كنكور براي 30 درصد رشته‌ها/ بودجه آموزش و پرورش 2هزار ميليارد تومان افزايش يافت
عضو كميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي از تصميمات جديد مجلس براي حذف كنكور از دانشگاه خبر داد و گفت: شوراي سنجش و پذيرش دانشگاه در حال تصويب قانوني است كه تنها براي 30 درصد از رشته‌ها دانشگاهي كنكور گذاشته شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، قاسم احمدي لاشكي بعد از ظهر امروز در جمع دانشجويان دانشگاه فرهنگيان شهرستان ساري اظهار داشت: پژوهشگران كشور ما در حوزه‌هاي مختلف علمي رتبه ممتازي را كسب كردند.

وي تصريح كرد: در چشم‌انداز 1404 كشور ما بايد در كشور در همه سطوح رتبه اول منطقه را به خود اختصاص دهد.

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: امروز در بسياري از حوزه از برنامه زمان‌بندي شده جلوتر هستيم.

وي اضافه كرد: در حوزه پژوهش و بهداشت و درمان به اهداف پيش‌بيني شده در چشم‌انداز 1404 بسيار نزديك شديدم و رتبه دوم منطقه در اختيار كشور ما است و همين‌طور در حوزه علم و فن‌آوري رتبه نخست منطقه متعلق به ايران اسلامي است.

احمدي لاشكي تاكيد كرد: دستيابي به اهداف از پيش تعيين‌شده را نبايد متعلق به دولت‌ها بدانيم و اين پيشرفت‌ها متعلق به نظام و تدابير رهبر معظم انقلاب است.

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پيشرفت‌هاي دانشمندان كشور در حوزه هوا و فضا بيان داشت: در كشور برنامه‌ريزي براي حضور در 1360 كيلومتري فضا در حال انجام است كه جلوه‌اي از تلاش پژوهشگران برتر است.

اين نماينده مجلس تاكيد كرد: جوانان مانند مصطفي احمدي روشن، شهرياري‌ها و رضايي‌ها را توسعه و پيشرفت را به خوبي براي ما باز كردند و ما نيز امروز بايد همين مسير را به خوبي ادامه بدهيم.

وي ادامه داد: امروز جايگاه فن‌آوري و پژوهش در كشور ما روز به روز به سمت تعالي در حركت است.

احمدي لاشكي با اشاره به تحريم‌هاي اعمال شده بر ضد كشور ما خاطرنشان كرد: جوانان ايران اسلامي مستعد و داراي ظرفيت بسيار بزرگي هستند و بايد قدرشان را بدانيم و از سوي دولت و مجلس بايد حمايت شوند.

عضو كمسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي به افزايش 2 هزار ميليارد توماني بودجه آموزش و پرورش در كشور اشاره كرد و گفت: بودجه آموزش و پرورش كشور از مبلغ 17 هزار ميليارد تومان به 19 هزار ميليارد تومان در سال جاري رسيد كه 90 درصد اين بودجه مربوط به حقوق و هزينه‌هاي اين سازمان است.

وي با اشاره به افزايش دو برابري بودجه دانشگاه فرهنگيان در كشور بيان داشت: بودجه 72 ميليارد توماني اين دانشگاه در سال جاري به 146 ميليارد تومان رسيد كه 63.5 درصد اين بودجه مربوط به حقوق و دستمزد است و 30 درصد اين بودجه براي ساير اقدامات در اين دانشگاه اختصاص مي‌يابد.

احمدي لاشكي خواستار توسعه فضاي آموزشي دانشگاه فرهنگيان در كشور شد و گفت: توسعه فضاي عمراني در دانشگاه فرهنگيان بايد همراه با پژوهش باشد.

اين مسئول با انتقاد از همسايه بودن دانشگاه فرهنگيان ساري با زندان ساري بيان داشت: كارهاي سازه نيز بايد بر اساس پژوهش باشد و همسايه بودن دانشگاه فرهنگيان و زندان ساري نشان مي‌دهد كه در اين امر به نحو مناسب كار نشد.

احمدي لاشكي از تصميمات جديد مجلس براي حذف كنكور از دانشگاه خبر داد و گفت: شوراي سنجش و پذيرش دانشگاه در حال تصويب قانوني است كه تنها براي 30 درصد از رشته‌ها دانشگاهي كنكور گذاشته شود.

وي با انتقاد از عملكرد دانشگاه آزاد اسلامي كه در سال جديد 11 هزار نفر را بدون كنكور پذيرفت گفت: دانشگاه آزاد اسلامي و از داوطلباني كه در كنكور اين دانشگاه شركت نكردند 7 ميليارد تومان هزينه ثبت نام گرفت.

عضو كمسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي در پايان گفت: اين روند در كشور بايد اصلاح شود و در كنكور سراسري نيز بايد روشي اتخاذ شود كه همه متقاضيان در كنكور براي انتخاب رشته اقدام نكنند.

انتهاي پيام/86004/ح40

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن