تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست بيمارستان شازند:14 پزشك متخصص و عمومي به بيمارستان تامين اجتماعي شازند اضافه شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست بيمارستان شازند:14 پزشك متخصص و عمومي به بيمارستان تامين اجتماعي شازند اضافه شد
سرپرست بيمارستان شازند گفت: 14 پزشك متخصص و عمومي در سال جاري به كادر درماني بيمارستان تامين اجتماعي شازند افزوده شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اراك اردوان بيات پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين پزشكان شامل هشت متخصص در رشته‌هاي اطفال، بيهوشي، جراحي عمومي، ارتوپدي و قلب، يك فوق تخصص قلب، يك داروساز و چهار پزشك عمومي است.

وي بيان كرد: اين بيمارستان تاكنون تنها با هفت پزشك به مردم شازند ارائه خدمت مي‌كرده و افزايش كادر درماني موجب شده كه شاخص خدمات درماني در اين بيمارستان رشد چشمگير داشته باشد.

سرپرست بيمارستان شازند با اشاره به اينكه درحال حاضر در اغلب روزها تعداد بيماران بستري در بيمارستان از تعداد تخت‌ها و ظرفيت بيمارستان بيشتر مي‌شود، ادامه داد: تنها در آبان ماه امسال درصد اشغال تخت اين بيمارستان 48 درصد و در انجام اعمال جراحي 127 درصد رشد ايجاد شده است.

بيات ادامه داد: اين بيمارستان با 55 تخت در آبان ماه امسال 141 درصد افزايش تعداد بستري و 26 درصد افزايش مراجعات سرپايي داشته است.

به گفته وي شهرستان شازند از نظر زيرساخت‌هاي درماني به ويژه پزشكان متخصص و فوق تخصص با كمبود مواجه بود و آغاز به كار هشت متخصص، يك فوق تخصص و يك داروساز در بيمارستان تامين اجتماعي بسياري از اين كاستي‌ها و وابستگي‌هاي درماني مردم شهرستان شازند به اراك را كم كرده است.

وي افزايش كميت و كيفيت خدمات درماني تامين اجتماعي در شهرستان شازند به عنوان تنها بيمارستان اين شهرستان را از مهم‌ترين برنامه‌هاي اين بيمارستان در سال جاري عنوان كرد.

انتهاي پيام/87003/ش20

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن