تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802509185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اداره روابط عمومي كميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان غربي:37 هزار نفر زن بي‌سرپرست در آذربايجان غربي زيرپوشش بيمه تامين اجتماعي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره روابط عمومي كميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان غربي:37 هزار نفر زن بي‌سرپرست در آذربايجان غربي زيرپوشش بيمه تامين اجتماعي هستند
رئيس اداره روابط عمومي كميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان غربي گفت: 37 هزار نفر زن بي سرپرست و بدسرپرست در مناطق مختلف آذربايجان غربي زيرپوشش بيمه تامين اجتماعي هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، مهدي خضرلو ظهر امروز در ديدار مسئولان روابط عمومي كميته امداد امام خميني (ره) و سرپرست خبرگزاري فارس دفتر آذربايجان غربي كه در دفتر نمايندگي اين خبرگزاري در اروميه ترتيب يافت، اظهار داشت: مددجويان زيادي سال‌هاي گذشته توانمند شده و در حال حاضر تكفل و حمايت مادي و معنوي ايتام را پذيرفته‌اند.

وي گفت: در اين استان 36 نفر پزشك، چندين نماينده مجلس، مديركل و مقامات اجرايي وجود دارد كه در سال‌هاي تحصيلي خود زيرپوشش كميته بودند ولي اكنون خود حمايت كودكان را پذيرفته‌اند.

وي حداقل مبلغ واريزي به حساب كودكان زير پوشش طرح اكرام ايتام را 20 هزار تومان عنوان كرد و افزود: امكانات لازم در حوزه ازدواج، تحصيل، اشتغال، آموزش مهارت‌هاي زندگي و .. به مددجويان ارائه مي‌شود تا يك زندگي سالم و عادي را تجربه كنند.

وي با تاكيد بر اينكه ما ادعا نداريم خانواده‌هاي زيرپوشش را به رفاه كامل رسانده‌ايم، ادامه داد: براي تامين كردن امكانات ابتدايي يك زندگي معمولي و فراهم كردن حداقل‌هاي مورد نياز نهايت تلاش خود را مي‌كنيم به طوري كه رضايتمندي مورد انتظار نيز در جامعه هدف‌مان ديده مي‌شود.

خضرلو با اظهار به اينكه خانواده‌هاي طبقه‌هاي پايين جامعه در دفاع مقدس، راهپيمايي‌ها، اطاعت از منويات مقام معظم رهبري، خاموش كردن فتنه‌هاي دشمنان نقش پرررنگ‌تري دارند، بيان داشت: ما خود را وامدار اين قشر از جامعه مي‌دانيم زيرا با وجود تحمل فشارهاي مضاعف هيچ گاه از مواضع انقلابي و روحيه ولايتمداري خود دست نمي‌كشند.

وي به اجراي طرح فلاح در استان اشاره كرد و افزود: در قالب اين طرح برنامه‌هاي مذهبي با حضور روحانيان توانمند استان در منزل‌هاي مددجويان برپا مي‌شود، هزينه‌هاي موردنياز براي برپايي اين مراسم‌ها توسط كميته امداد تامين مي‌شود، به طوري كه روحانيان هم در ارتباط با مسائل روز ديني، سياسي و اجتماعي شركت‌كننده‌ها را ارشاد مي‌كنند.

رئيس اداره روابط عمومي كميته امداد امام خميني (ره) استان با اشاره به اينكه 37 هزار نفر زن بدسرپرست و بي‌‌سرپرست زيرپوشش بيمه تامين اجتماعي قرار گرفته اند، بيان داشت: مستمري اين بانوان توسط كميته امداد به صندوق تامين اجتماعي واريز مي‌شود تا بعد از فرا رسيدن سن بازنشستگي حقوق ماهانه‌اي را دريافت كنند.

خضرلو از زيرپوشش بودن 550 نفر بيمار خاص استان خبر داد و گفت: امكانات درماني و دارويي مورد نياز براي بيماران زيرپوشش ارائه مي‌شود حتي در مواقع ضروري و در صورت تمايل فرد، به استان‌هاي ديگر براي پيگيري درمان اعزام مي‌شوند.

وي همكاري رسانه‌هاي جمعي براي اعتمادسازي در جامعه را خواستار شد و اظهار داشت: چنانچه خبرنگاران مجموعه فعاليت‌هاي اين نهاد را به شكل مناسب منعكس كنند، خيران زيادي براي همكاري و زيرپوشش بردن خانواده‌هاي كم‌برخوردار راغب مي‌شوند.

*مديران از تغذيه خبري رسانه‌ها غفلت نكنند

ابراهيم آقازاده گفت: متاسفانه مديران دستگاه‌هاي ‌اجرايي به طور شايسته و آن طور كه بايد اخبار ناب و تازه را در اختيار رسانه‌هاي محلي قرار نمي‌دهند.

وي با اشاره به اينكه در آذربايجان غربي روزنامه آراز آذربايجان و خبرگزاري‌هاي فعالي وجود دارد، بيان داشت: اخبار، رويدادها و تحولات بايد به صورت لحظه به لحظه در اختيار اين قبيل رسانه‌ها قرار گيرد، ولي اغلب مواقع انتشار اطلاعات و اخبار به نشست‌هاي خبري موكول شده و در نتيجه رسانه‌ها از قافله اخبار جا مي‌مانند.

آقازاده خبررساني سريع، به هنگام توام با دقت عمل را رسالت يك مسئول روابط عمومي و خبرنگار توانمند دانست و ادامه ‌داد: هفته‌نامه‌ها انتشار اخبار تحليلي و تكميلي را عهده‌دار هستند، ولي اين مقوله نيز در استان ما مغفول واقع شده، كه چنين وضعيتي در اثر بي‌مهري مسئولان به جامعه مطبوعات به وجود آمده است.

سرپرست خبرگزاري فارس دفتر آذربايجان غربي از اينكه مديران در مورد مطبوعات و كار رسانه‌اي شناخت چنداني ندارند اظهار تاسف كرد و ادامه داد: بعضي مديران حتي دو عنوان هفته‌نامه بومي نيز نشناخته و بين بعضي از آنها چنين تصوراتي وجود دارد كه هفته‌نامه‌ها و نشريات بدون مجوز قانوني فعاليت مي‌كنند.

وي از اينكه بعضي مسئولان نمي‌توانند روزنامه را از خبرگزاري يا نشريه را از آگهي‌نامه تميز دهند، اظهار تاسف كرد و بيان داشت: بي‌اطلاعي از جامعه خبري و رسانه‌اي در عمران، سازندگي و پيشبرد اهداف كلان تاثير مستقيم و منفي مي‌گذارد چرا كه تصميم‌سازان از رسانه به عنوان يك اهرم قدرتمند براي اجراي برنامه‌ها غفلت مي‌كنند.

آقازاده حمايت معنوي دستگاه‌هاي اجرايي از مطبوعات را خواستار شد و بيان داشت: بيشتر مواقع همزمان با مطرح كردن موضوع حمايت مسئله مساعدت‌هاي مالي به اذهان متبادر مي‌شود، حال آنكه پشتيباني معنوي و همفكري و تعامل نزديك فراتر و بيشتر از كمك‌هاي نقدي موثر واقع شده و يك روزنامه را به كيهان، ايران و .. تبديل مي‌كند.

سرپرست خبرگزاري فارس دفتر آذربايجان غربي كميته امداد امام را يكي از بزرگترين يادگاران امام خميني (ره) دانست و بيان داشت: كارشناسان، كاركنان و مددكاران اين مجموعه سربازان صديق نظام و انقلاب اسلامي ايران بوده و در فقرزدايي نقش قابل توجهي را دارند.

وي بر ضرورت اطلاع‌رساني اقدامات اين مجموعه تاكيد كرد و آگاه‌سازي مردم را منجر به كسب اعتماد آنها دانست و خاطرنشان كرد: مسئولان اين نهاد با هدف حفظ حيثيت مددجويان به صورت گمنام خدمت مي‌كنند ولي عده‌اي قليل خواه از روي اگاهي خواه از روي جهل و عناد عملكرد كميته امداد را زيرسوال مي‌برند.

آقازاده براي همكاري رسانه‌اي با كارشناسان اين مجموعه اعلام آمادگي كرد و بيان داشت: براي جلوگيري از شبهه افكني و با هدف شفاف‌سازي عملكرد اين مجموعه مردمي و انقلابي آمادگي لازم براي همكاري رسانه‌اي در سطح گسترده وجود دارد.

انتهاي پيام/61002/ت40

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن