تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي دومين بار طي يكماه اخيرنمايندگان «شوراي عالي صلح افغانستان» به پاكستان مي‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: براي دومين بار طي يكماه اخيرنمايندگان «شوراي عالي صلح افغانستان» به پاكستان مي‌روند
يك عضو ارشد شوراي عالي صلح افغانستان از احتمال سفر دوباره نمايندگان اين شورا به پاكستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در اسلام‌آباد، «قاضي امين وقاد» از اعضاي ارشد شوراي عالي صلح افغانستان از احتمال سفر دوباره نمايندگان اين شورا به پاكستان خبر داد.

وي در گفت‌وگو با روزنامه «تريبون» پاكستان، با اعلام اين مطلب، گفت: ما از حمايت‌هاي «نواز شريف» نخست‌وزير پاكستان از روند صلح افغانستان در سفر اخير وي به كابل استقبال مي‌كنيم.

اين عضو شوراي عالي صلح افزود: اظهارات نواز شريف اميدها براي روند صلح را افزايش داده است چون ثبات در افغانستان تأثير مثبتي نيز بر پاكستان خواهد داشت.

نواز شريف در سفر اخير خود به كابل تأكيد كرد كه نمايندگان كرزي و دولت افغانستان مي‌توانند با «ملا‌برادر» مرد شماره 2 سابق طالبان افغانستان كه چندي پيش از زندان پاكستان آزاد شد بدون هيچ مانعي ملاقات كنند و اسلام‌آباد همچنان به درخواست‌هاي رئيس‌جمهور افغانستان براي آزادي زندانيان طالبان عمل خواهد كرد.

وي همچنين اعلام كرد كه مقامات 2 كشور درباره يك مكانيسم مشترك به توافق رسيده‌اند تا نمايندگان شوراي عالي صلح افغانستان بتوانند به ديدارهاي خود با ملا برادر ادامه دهند و 2 طرف تلاش مي‌كنند تا اين ميكانيسم به‌صورت درست اجرايي شود.

چندي پيش، مقامات شوراي عالي صلح افغانستان در سفر به اسلام‌آباد با مقامات بلندپايه اين كشور ديدار و گفت‌وگو كردند و اخبار ضد و نقيضي هم از ديدار آنان با ملا برادر در رسانه‌ها منتشر شد.

انتهاي پيام/ز

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن