تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820218013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چمران در گفت‌وگو با فارس:اعتبارات شوراي عالي استان‌ها پاسخگوي مشكلات استان‌ها نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: چمران در گفت‌وگو با فارس:اعتبارات شوراي عالي استان‌ها پاسخگوي مشكلات استان‌ها نيست
عضو شوراي عالي استان‌ها با اشاره به اينكه به زودي نخستين جلسه شوراي عالي استان‌ها در دوره جديد برگزار خواهد شد گفت: متأسفانه در سال‌هاي اخير شاهد بوديم كه اعتبارات شوراهاي عالي استان‌ها پاسخگوي مشكلات آنها نيست و اميدواريم دولت يازدهم توجه ويژه‌اي را براي اين موضوع داشته باشد.


مهدي چمران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس، با اشاره به اينكه به زودي نخستين جلسه شوراي عالي استان‌ها با حضور اعضا برگزار خواهد شد اظهار داشت: پيش‌بيني مي‌شود اين جلسه در ماه آينده و با حضور وزير كشور برگزار شود.

وي با اشاره به اينكه در دوره جديد هم شوراي عالي استانها در ساختمان قديم مجلس مستقر خواهند شد گفت: طبق سنوات گذشته جلسات اين شورا در ساختمان قديم مجلس برگزار خواهد شد.

چمران در ادامه در خصوص مشكلات شوراي عالي استانها گفت: متأسفانه در سالهاي اخير شاهد بوديم كه اعتبارات محدودي در اختيار شوراي عالي استانها قرار مي‌گيرد و همين امر باعث به وجود آوردن مشكلات عديده‌اي براي شوراها شده است.

عضو شوراي عالي استانها با اشاره به اينكه اميدواريم دولت يازدهم توجه ويژه‌اي را به شوراها داشته باشد گفت: شورا آمادگي هر نوع همكاري را با دولت دارد و اميدواريم با مثلث دولت، مجلس و شوراي عالي استانها طرح و لوايح خوبي به تصويب و اجرا برسد.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن