تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805054906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار كوتاه حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث
كشف مشروبات الكلي در مهران

ايلام ـ خبرنگار اطلاعات: محموله مشروبات الكلي در مهران معدوم شد.فرماندار مهران گفت: با تلاش شبانه‌روزي سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در مجموع 1890 قوطي مشروبات الكلي وارداتي كه در مكاني در اطراف شهر مهران انبار شده بود، كشف و ضبط شد.حجت‌الله نصيري‌پور افزود: ارزش اين محموله قاچاق 500ميليون ريال برآورد شده است.وي با اشاره به اين كه امنيت مناسبي در شهرستان مرزي مهران برقرار است، يادآور شد: با هرگونه قاچاق كالا و تخلفات در اين شهرستان مرزي مقابله خواهد شد.

انفجار گاز در شهر ابريشم حادثه آفريد

اصفهان ـ خبرنگار اطلاعات: با وقوع حادثه انفجار گاز شهري در شهر ابريشم فلاورجان در استان اصفهان يك عضو خانواده جان باخت و دو نفر ديگر نيز مصدوم شدند.

دكتر آرتنگ رئيس اداره اورژانس پيش بيمارستاني دانشگاه علوم پزشكي اصفهان با اعلام اين خبر گفت: با كسب خبري مبني بر اين كه يك واحد مسكوني در شهر ابريشم بر اثر انفجار گاز شهري ويران و ساكنين آن مصدوم شده‌اند عمليات امداد و نجات آغاز شد. وي افزود: يك واحد امدادي به محل حادثه اعزام شد و پس از بررسي وضع جسماني مصدومان، متأسفانه زن شصت ساله‌اي در اين حادثه جان خود را از دست داده بود و مرد شصت و پنج ساله و پسر سي ساله اين خانواده نيز بر اثر ويراني واحد مسكوني با آسيب جدي و ضربه شديد و خونريزي روبرو شده بودند. او اضافه كرد: مصدومان اين حادثه پس از دريافت كمك‌هاي اوليه توسط يك واحد امداد اورژانس پيش بيمارستاني 115 به بيمارستان امام خميني(ره) فلاورجان منتقل شدند.

كشف يك تن مواد مخدر در سبزوار

سبزوار ـ خبرنگار اطلاعات: فرمانده پليس مبارزه با موادمخدر سبزوار از كشف بيش از يك تن مواد مخدر از ابتداي امسال در اين شهرستان خبر داد.

سرگرد محمد عبادي در جلسه شوراي هماهنگي موادمخدر سبزوار گفت: از اين ميزان 300 كيلوگرم با همكاري فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي و بش از 700 كيلوگرم نيز توسط عوامل فرماندهي انتظامي اين شهرستان كشف و ضبط شده است.وي افزود: در همين زمينه 915 نفر دستگير و تحويل مقامات قضايي شده‌اند. وي همچنين از برخورد قاطع پليس و دستگاه قضا با شبكه‌هاي توزيع و فروشندگان خبر داد و گفت: 4 پاتوق توزيع مواد كشف و بسته و يك پاتوق آنها به كلي منهدم شده است.

* كشف سيگار خارجي

همچنين مأموران پليس آگاهي سبزوار موفق به كشف 350 هزار نخ سيگار خارجي در پليس راه سبزوار شدند.فرمانده انتظامي سبزوار با اعلام اين خبر افزود: اين محموله در يك اتوبوس كه از قم عازم مشهد بود كشف و ضبط شد.سرهنگ آزادواري اضافه كرد: ارزش اين محموله كه شامل سيگارهاي خارجي است حدود 400 ميليون ريال برآورد شده است و در اين زمينه دو نفر دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.

نجات دو قلاده گرگ مصدوم در قزوين

قزوين ـ خبرنگار اطلاعات: دو قلاده گرگ خاكستري كه به دليل برخورد با خودرو آسيب ديده بودند براي درمان به اداره كل حفاظت محيط زيست قزوين انتقال يافتند.

رئيس روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست قزوين گفت: در تماس تلفني شهروندان مبني بر برخورد دو دستگاه خودرو با دو قلاده گرگ در جاده‌هاي قزوين ـ رشت و قزوين ـ تاكستان ماموران اجرايي يگان حفاظت محيط زيست به اين مناطق اعزام شدند و گرگ‌هاي مصدوم را براي درمان به اداره كل حفاظت محيط زيست قزوين انتقال دادند.محمد ايران‌نژاد افزود: با تلاش تيم دامپزشكي و جراحي و درمان: اين گرگ‌ها از مرگ حتمي نجات يافتند و وضع عمومي آنها روبه بهبود است. وي گفت: اين جانوران پس از بهبودي كامل در زيستگاه اصلي خود رها مي‌شوند.

كشف پرنده شكاري كمياب در فلاورجان

اصفهان ـ خبرنگار اطلاعات: در راستاي اجراي طرح امنيت محله‌محور يك گونه پرنده شكاري كمياب كه سرقت شده بود، توسط مأموران فرماندهي انتظامي شهرستان فلاورجان كشف و تحويل اداره محيط زيست شد.

سرهنگ حسن نيكبخت فرمانده انتظامي فلاورجان با اعلام اين خبر گفت: هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور اصفهان ـ شهركرد به يك دستگاه خودرو سواري مشكوك شديم و آن را متوقف كرديم.به گفته وي مأموران با هماهنگي قضايي در بازرسي از اين خودرو يك گونه كمياب را كه پرنده شكاري بود كشف و راننده اين خودرو را كه به صورت غيرمجاز اقدام به شكار و سرقت اين‌ گونه كرده بود دستگير كردند.



چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن