تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804633368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: اخبار كوتاه شهرستانها
اجراي 16 هكتار فضاي سبز در
شهركهاي صنعتي خراسان رضوي
مشهد-خبرنگاررسالت:
اجراي 16 هكتار فضاي سبز در 6 ماهه نخست امسال در سطح شهركها و نواحي خراسان رضوي انجام شد.
به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي خراسان رضوي،از ابتداي امسال تاكنون در سطح 16 هكتار از فضاي شهركها و نواحي صنعتي استان، عمليات كاشت نهال و توسعه فضاي سبز انجام شد .
هم اكنون بالغ بر 830 هكتار از مساحت شهركها و نواحي صنعتي استان عمليات كاشت نهال و توسعه فضاي سبز انجام شده است، و 25 درصد از مساحت شهركها و نواحي صنعتي صرف امور فضاي سبزخواهد شد .
كاشت بيش از 32 هزار اصله نهال در 6 ماهه نخست سال جاري در شهركها و نواحي صنعتي استان انجام شده و تاكنون از ابتداي فعاليت شركت شهركهاي صنعتي بيش از بالغ بر يك ميليون اصله نهال كاشته شده است.

مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان شهركرد خبرداد:
آموزش 436 نفر از مددجويان تحت‌حمايت كميته امداد شهركرد
شهركرد- خبرنگاررسالت:
مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان شهركرد از برگزاري دوره‌هاي آموزشي و شركت 436 نفر از مددجويان تحت حمايت كميته امداد اين شهرستان در اين دوره ها خبر داد. به گزارش اداره روابط عمومي و اطلاع رساني كميته امداد امام خميني(ره)استان، زرير انصاري گفت:كميته امداد برآن است كه با آموزش افراد تحت حمايت به منظور يادگيري فن و حرفه آنان را ياري داده تا راهي براي پيشرفتشان باشد.وي اظهار داشت: در همين راستا دوره هاي آموزشي حرفه يابي براي 436 نفر از افراد تحت حمايت برگزار شده است.

رئيس راه و شهرسازي فيروزكوه خبر داد:
ذخيره 6 هزار تن نمك ويژه زمستان
فيروزكوه - خبرنگار رسالت:
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان فيروزكوه از ذخيره 6 هزار تن نمك در زمستان 92 در اين شهرستان خبر داد.اكبر وطن‎دوست با اشاره به بارش شديد برف در محورهاي امين‎آباد، شهر فيروزكوه و گردنه گدوك افزود: نيروها و ماشين‎آلات زمستاني آمادگي لازم براي ارائه خدمات جاده‎اي به مسافران را دارند. وي اشاره كرد: از روزهاي گذشته، شاهد بارش اندك برف بوديم و با بارش پراكنده برف و نزول شديد برف در حوزه‎هاي مذكور مواجه شديم. اكيپ متخصص اداره راه و شهرسازي فيروزكوه به‎موقع و به طور شبانه‎روزي و آماده‎باش مشغول ارائه خدمات هستند.رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان فيروزكوه از ذخيره 6 هزار تن نمك مناسب زمستان در فيروزكوه خبر داد و اعلام كرد: عمليات نمك‎پاشي از روزهاي گذشته در سطح جاده‎ها آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.وي خاطرنشان كرد: اداره راه شهرستان فيروزكوه داراي قوي‎ترين ماشين‎آلات زمستاني است كه شامل هفت دستگاه نمك‎پاش مكانيزه ولو، 6 نمك‎پاش مانيدر، چهار لودر، سه دستگاه گريدر، 6 خودروي سبك راهداري، يك دستگاه برف‎خور و يك بلدوزر بوده و همه اين دستگاه‎ها در فعاليت و امداد هستند.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:
عمليات برف‌روبي در تمام محورهاي اصلي و فرعي شهر قزوين به اتمام رسيد
قزوين-خبرنگاررسالت:
با توجه به بارش سنگين و غافلگيرانه برف و حجم بالاي آن تعداد 148 درخت در سطح شهر قزوين شكسته و باعث مسدود شدن خيابان‌ها و معابر شدند.به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ مجتبي منتظري افزود: با توجه به بارش غافلگيرانه و شديد برف و حجم بالاي آن، اين مجموعه توانست با ياري خداوند متعال و همت كاركنان سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين و با امكانات محدودي كه در دسترس بود تمامي مسيرها و خيابان‌ها را برف روبي و شرايط را براي تردد آماده سازد.

برگزاري همايش باشكوه نماز
در فولادشهر
فولادشهر -خبرنگاررسالت:
با تلاش ستاد برگزاري نماز جمعه و همكاري شهرداري فولادشهر دومين همايش نماز با عنوان نماز تجلي عبوديت با حضور امام جمعه شهرهاي فولادشهر و نجف آباد و مسئولان ادارات در سالن اجتماعات شهرداري فولاد شهر برگزار شد.امام جمعه فولادشهر در اين همايش گفت: انسان در قبال ديگران نبايد بي تفاوت بوده و هميشه بايد نسبت به همنوعان خود دغدغه داشته باشد.حجت الاسلام سيد حسين محمودآبادي افزود: خيلي خوب است كه در موقع نماز جماعت مدارس، كليه پرسنل، مديران و معلمان نيز به عنوان الگو در جمع دانش آموزان شركت نمايند كه اين اثر بسيار مطلوبي را در پي خواهد داشت.امام جمعه نجف آباد نيز در اين همايش با اشاره به اين مطلب كه اگر انسان عبد خدا باشد آسيبي
نمي بيند و هميشه مورد توجه خدا خواهد بود افزود: نمازگزار هميشه مورد توجه خداوند بوده و انسان مؤمن كسي است كه به نماز احترام گذاشته و نماز را تنها براي رضاي خداوند به‌جاي آورد.

كارگاه تحقيقاتي در اداره كل
منابع طبيعي سمنان برگزار شد
سمنان -خبرنگار رسالت:
كارگاه انتقال يافته هاي تحقيقاتي از نتايج پروژه هاي تحقيقاتي اجرا شده توسط اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري و نيز مركز تحقيقات كشاورزي و منابع طبيعي استان سمنان برگزار شد.محمد فياض رئيس بخش مرتع موسسه تحقيقات جنگلها و مراتع كشور در اين كارگاه در خصوص بررسي امكان توليد علوفه با استفاده از كاشت كاكتوس علوفه اي مطالبي بيان كرد.معاون آبخيزداري اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان سمنان در اين كارگاه با تبريك روز پژوهش اظهار داشت: توجه به علم و پژوهش جزء مطالبات رهبري است.محمدهادي نوچه گفت: پژوهش دريچه اي به سوي توسعه پايدار است و از ضرورت‌هاي
توليد علم محسوب مي شود.
بانوان تحت پوشش بهزيستي
شهر دليجان با روش هاي مصرف
بهينه آب آشنا شدند
اراك – خبرنگار رسالت :
با برگزاري نشست آموزشي مديريت مصرف آب بانوان تحت پوشش بهزيستي شهردليجان روش هاي مصرف درست آب را فرا گرفتند. به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي طي نشست آموزشي اي كه در اداره بهزيستي شهرستان دليجان برگزار شد با ارائه توضيحات مدير روابط عمومي و مشاور امور زنان و خانواده شركت ، 35 نفر از بانوان تحت پوشش بهزيستي شهرستان دليجان و همچنين برخي از پرسنل اين اداره ضمن آشنايي با ارزش و اهميت آب با وضعيت آن در ايران و جهان و روش هاي مصرف بهينه آب آشنا شدند. همچنين طي اين نشست با توضيحات كارشناس روابط عمومي ، شركت كنندگان با وضعيت كيفيت آب و آزمايش هاي انجام شده بر روي آن طبق استانداردهاي سازمان بهداشت جهاني
( WHO) و استانداردهاي سختي آب آشنا شده و به ايشان توصيه شد با توجه به مضرات دستگاه هاي تصفيه آب به دليل اينكه اين دستگاه ها تمام املاح مورد نياز بدن را كه فقط از طريق آب تامين مي شود حذف مي نمايند از اين دستگاه ها استفاده نشود . طي اين برنامه آموزشي ، شير آلات و سر شيرهاي كاهنده مصرف آب و ميزان صرفه جويي آب با استفاده از آنها به شركت كنندگان معرفي و در پايان كالاهاي تبليغي و واشر براي جلوگيري از هدر روي آب بين حاضرين توزيع شد.

مسئول روابط عمومي شهرداري دامغان خبرداد:
احداث كارخانه شير خشك در دامغان
دامغان- خبرنگار رسالت:
مسئول روابط عمومي شهرداري دامغان از احداث كارخانه شير خشك به همت شهرداري و مشاركت بخش خصوصي در اين شهرستان خبر داد و گفت: اين كارخانه به همت شهرداري و با مشاركت بخش خصوصي با نام شيرخشك غدايي، صنعتي و پودر تخم‌مرغ در شهرك صنعتي دامغان احداث مي‌شود.‏ حسين روشنفكر افزود: ميزان اعتبار مورد نياز براي ساخت و راه‌اندازي اين كارخانه 10 ميليارد تومان است كه شش ميليارد تومان از اين ميزان براي بخش شيرخشك هزينه خواهد شد و با راه‌اندازي فاز اول اين كارخانه 60 نفر وارد بازار كار مي‌شوند.

دلاوران بسيجي دزفول در مانور
الي بيت المقدس توان رزمي خود را به نمايش گذاشتند
دزفول- خبرنگار رسالت:
به گزارش خبرنگار ما، نيروهاي بسيجي شهرستان دزفول در "رزمايش بزرگ الي بيت المقدس" توان و آمادگي نظامي خود را در محل پادگان قدس به نمايش گذاشتند. اولين روز رزمايش با برگزاري كلاس‌هاي عقيدتي، سياسي، آمادگي نظامي كار خود را آغاز در ادامه اين رزمايش و علي‌رغم بارندگي شديد در منطقه پادگان مراسم صبحگاه نيروهاي حاضر با قرائت قرآن و نواختن سرود جمهوري اسلامي و اجراي برنامه نيايش ستوان يكم پاسدار علي خردمند آغاز شد.
در ادامه مراسم صبحگاه حجت الاسلام و المسلمين بيدگلي امام جمعه موقت شهرستان دزفول پس از اداي احترام به مقام شامخ شهدا اظهار نمود: بسيجيان نمونه بارز عشق و علاقه به امام زمان (عج) هستند. رئيس سازمان تبليغات اسلامي در ادامه افزود: تا مادامي كه روح عشق و همكاري و همفكري در ميان شما استوار باشد هر كدام شما توانايي مقابله با لشكري را در راه دفاع از مملكت اسلامي و رهبر عظيم‌الشان دارد.‏

مديركل روابط عمومي وزارت نفت خبر داد:
برگزاري نوزدهمين نمايشگاه
نفت با شعار ديپلماسي انرژي و
توانمندي‌هاي داخلي
بوشهر- خبرنگار رسالت:
نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز و پتروشيمي با شعار "ديپلماسي انرژي و توانمندي‌هاي داخلي" و با رويكرد توجه به بخش بين المللي و جذب سرمايه‌هاي اين بخش ارديبهشت سال 93 در تهران برگزار مي‌شود.
مدير نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز و پتروشيمي در نخستين نشست تخصصي هم انديشي اين نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه با حضور گسترده شركت‌هاي داخلي و خارجي ارديبهشت سال آينده برگزار مي‌شود. ضمن آنكه دبيرخانه اين نمايشگاه با هدف جلب هر چه بيشتر مشاركت شركت‌هاي داخلي و خارجي آغاز به كار كرده است.‏
اكبر نعمت‌الهي با بيان اينكه نمايشگاه بين المللي نفت دوره‌هاي گذشته در اواخر فروردين ماه برگزار مي‌شد، گفت: براساس برنامه ريزي انجام شده نمايشگاه نوزدهم در روزهاي شانزدهم و نوزدهم ارديبهشت ماه 93 برگزار خواهد شد.
وي درباره بخش بازاريابي بين المللي در نمايشگاه نفت گفت: امسال شركت‌هاي داخلي در كنار شركت‌هاي خارجي در بخش بازاريابي
بين المللي فعاليت مي‌كنند، اين در حالي است كه در سال‌هاي گذشته اين بخش از سوي شركت‌هاي خارجي انجام مي‌شد.

‏137 بانوي راننده تاكسي
در كرمانشاه فعاليت مي‌كنند
كرمانشاه- خبرنگار رسالت:
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني كرمانشاه گفت: 137 نفر از بانوان به عنوان راننده تاكسي و آژانس‌هاي تاكسي تلفني بانوان تحت پوشش سازمان تاكسيراني در اين شهر فعاليت مي‌كنند. رضا قاسمي افزود: تاكسيراني در راستاي وظيفه و رويكرد و با توجه به بحث خدمت‌رساني ويژه‌تر به بانوان شهر اقدام به تاسيس آژانس‌هاي تاكسي‌هاي ويژه تحت عنوان تاكسي بانوان در كرمانشاه كرد كه گسترش اين موضوع مورد توجه واقع شده و در دستور كار سازمان تاكسيراني قرار گرفته است. وي اظهار كرد: آژانس‌هاي تاكسي تلفني تنها براي جابه‌جايي زنان و خانواده آنها در نظر گرفته شده كه اين موضوع مورد رضايت شهروندان بويژه بانوان قرار گرفته است كه خوشبختانه هر روز شاهد گسترش اين اقدام بوده و در حال توسعه است.‏

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن