تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 22 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806253694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار كوتاه شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه شهرستان
گشايش كانون بسيج اساتيد در دانشگاه دارالفنون
قزوين ـ خبرنگار اطلاعات: مسئول بسيج استادان استان قزوين از گشايش كانون بسيج استادان در دانشگاه دارالفنون خبر داد.‏
جلال فارسي در نشست هم انديشي مسئولان دانشگاه‌ها و رؤساي مراكز آموزش عالي استان قزوين با اعلام اين خبر، افزود: كانون بسيج اساتيد 11 مركز غير انتفاعي را زيرپوشش قرار خواهد داد‏‎.‎
به گفته وي در دانشگاه‌هاي استان قزوين 10 كانون بسيج اساتيد فعال است و بيش از 60 واحد دانشگاهي نيز در استان زيرنظر بسيج اساتيد است‎.‎فارسي تأكيد كرد: بسيج اساتيد تلاش دارد تا با برگزاري چنين جلساتي گام بلندي در جهت رفع مشكلات فرهنگي در دانشگاه‌ها بردارد‏.

برگزاري مانور پدافند غيرعامل در قزوين ‏
* مانور پدافند غير عامل با رويكرد بمباران هوايي توسط سازمان بسيج دانش‌آموزي استان قزوين در اين شهر برگزار شد.‏
در اين مانور كه در دبيرستان نسترن شهرك مينودر قزوين برگزار شد، دانش‌آموزان پس از قرار گرفتن در شرايط فرضي بمباران هوايي از مدرسه خارج شدند و در مكان‌هاي امن پناه گرفتند و گروه‌هاي امداد بسيج، آتش نشاني و انتظامات نيز براي كمك‌رساني به مصدومان فرضي در محل حادثه به انجام وظايف خود پرداختند.

افتتاح پايگاه بسيج رسانه در دفترخانه مطبوعات محمودآباد
محمودآباد ـ خبرنگار اطلاعات: پايگاه بسيج رسانه در دفترخانه مطبوعات شهرستان محمودآباد افتتاح شد.
سرهنگ حسين‌پور فرمانده سپاه پاسداران محمودآباد هدف از ايجاد پايگاه بسيج رسانه را برقراري تعامل سازنده بين اصحاب رسانه و خبرنگاران محمودآباد با ساير بسيجيان و سپاه دانست.
سپس حكم سرپرستي پايگاه بسيج رسانه توسط سرهنگ دوم پاسدار فرجي قرائت و توسط فرمانده انتظامي شهرستان به رابط خانه مطبوعات محمودآباد اهدا شد.

دانشكده داروسازي بندرعباس تأسيس مي‌شود
بندرعباس ـ خبرنگار اطلاعات: رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني هرمزگان گفت: دانشكده داروسازي بندرعباس در سايت پرديس دانشگاهي علوم پزشكي استان واقع در بولوار امام حسين(ع) اين شهر در آينده‌اي نزديك راه‌اندازي مي‌شود.
دكتر محمد شكاري در جمع خبرنگاران با بيان اينكه اين دانشكده از مهر سال آينده از طريق كنكور سراسري با اولويت بومي دانشجو پذيرش خواهد كرد ادامه داد: با افتتاح اين دانشكده بخش مهمي از نيروي تخصصي داروسازي در استان هرمزگان تأمين مي‌شود.
او گفت: ورود رشته‌هاي تخصصي و فوق تخصصي موردنياز بخش‌هاي بهداشت و درمان استان از اولويت‌هاي حوزه آموزش پزشكي دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان است.

43 دانش آموز دختر نايين به اردوي راهيان نور اعزام شدند
نايين- خبرنگار اطلاعات: مدير آموزش و پرورش نايين گفت: 43 نفر از دانش آموزان دختر اين شهرستان به اردوهاي راهيان نور اعزام شدند.
احمد قاسمي در بدرقه كاروان راهيان نور در امامزاده سلطان سيدعلي(ع) نايين اظهار كرد: اين دانش آموزان سال دوم دبيرستان هستند كه با هدف آشنايي با فرهنگ دوران دفاع مقدس و گذراندن واحد عملي درس دفاعي خود به اردوي راهيان‌نور اعزام شدند.
وي گفت: دانش آموزان با يك دستگاه اتوبوس به جنوب اعزام شدند تا عازم مناطق عملياتي 8 سال دفاع مقدس شوند.
او افزود: دانش آموزان دختر نايين بعد از استقرار در پادگان حميديه از مناطق عملياتي شلمچه، طلاييه، هويزه، اروند در خرمشهر ديدن مي‌كنند.
قاسمي افزود: اشاعه فرهنگ ايثار، مقاومت، شهادت و روحيه بسيجي با برگزاري كاروان‌هاي راهيان نور يك ارزش والا و مقدس است.

‎ ‎‏ ارائه خدمات سلامت محور به روستاييان شهرري‏
شهرري - خبرنگار اطلاعات: معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 تهران از استقرار و فعاليت پايگاه‌هاي غربالگري، اطلاع رساني و سلامت خبرداد‎.‎حبيب الله غفوري گفت: ايستگاه‌هاي سلامت در 40 نقطه شهرري براي اطلاع رساني و آموزش نحوه مديريت بيماري ديابت مستقر شده‌اند‎.‎
وي به اهميت ارتقاي سلامتي شهروندان اشاره كرد و افزود: تشخيص اوليه، شناخت علائم، نحوه درمان و پيشگيري بيماري ديابت از مواردي است كه مراجعه كنندگان نسبت به آن آگاهي پيدا مي‌كنند و در نهايت به صورت نمادين با بستن روبان آبي به عضويت كمپين روبان آبي در مي‌آيند‏‎.‎
او با اشاره به اين كه تعدادي از اين ايستگاه‌ها در روستاهاي شهرري و در محدوده حريم مستقر شدند تا ساكنان آن محدوده نيز از اين خدمات بهره مند شوند يادآور شد: ايستگاه مترو شهرري، جوانمرد، علائين، تقي آباد، غني آباد، دولت آباد، اقدسيه، ديلمان، شهادت، فيروزآبادي و صفائيه از جمله ايستگاه‌هاي سلامت هستند كه در محل‌هاي پرتردد و كليدي منطقه 20 نسبت به ارائه خدمات مشاوره‌اي و پزشكي اقدام مي‌كنند.‏

لنجان به شهرستان‌هاي سبز استان اصفهان پيوست
زرين‌شهر ـ خبرنگار اطلاعات: با حضور مهندس طرفه معاون هماهنگي امور عمراني استانداري اصفهان، مديرعامل گاز استان، فرماندار و نماينده مردم شهرستان، امام جمعه باغبهادران مسئولين ادارات و شهروندان طرح گازرساني به دو روستاي حاج الوان و قلعه تركي واقع در بخش باغبهادران شهرستان لنجان مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
با بهره‌برداري از اين طرح كه با اعتبار 5/3 ميليارد تومان به انجام رسيد، همه شهرها و روستاهاي شهرستان لنجان از نعمت گاز برخوردار شدند و اين شهرستان به جمع شهرستان‌هاي سبز استان اصفهان پيوست.

معرفي شهردار جديد اسفراين
اسفراين ـ خبرنگار اطلاعات: در مراسمي با حضور معاون عمراني استانداري خراسان شمالي، هادي زارعي به عنوان شهردار جديد و برگزيده شوراي اسلامي اسفراين معرفي و مشغول به كار شد.
در اين مراسم كه فرماندار و جمعي از مديران استاني و محلي حضور داشتند امام جمعه اسفراين گفت: خدمت به مردم از زيباترين و با فضيلت‌ترين كارها نزد خداوند محسوب مي‌شود و اهتمام به امور مسلمين ريشه در مباني ديني دارد از اين رو بايد با تمام توان در خدمت به مردم بيش از پيش همت گماريم.
حجت‌الاسلام قدير محمديان گفت: شوراهاي اسلامي اتاق فكر شهرستان هستند و بايد و نبايدها و استفاده از نيروهاي كارآمد در مجموعه شهرداري را سرلوحه كاري خود قرار دهند.
فرماندار اسفراين نيز گفت: اسفراين در مسير توسعه و پيشرفت قرار دارد و تحقق پيشرفت و توسعه در سايه حضور نيروهاي كاردان، مؤمن و متخصص امكان‌پذير است.
محمد محمدزاده در ادامه از اختصاص يك ميليارد و 100 ميليون تومان اعتبار از محل تملك و دارايي به طرح ساماندهي رودخانه شهرستان خبر داد و افزود: با اجراي اين طرح هم مي‌توان توليد ثروت كرد و هم زيبايي خاصي به مسير رودخانه كه از داخل شهر عبور مي‌كند، داد.
عطاالله قادري معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان‌شمالي نيز استفاده از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي را در پيشرفت و توسعه شهر حائز اهميت برشمرد و افزود: شهردار و اعضاي شوراي شهر بايد نسبت به شناسايي سرمايه‌گذاران بومي كه در شهرستان يا خارج از شهرستان هستند تلاش كنند و با استفاده از اين پتانسيل با اتحاد و همدلي و در چارچوب قانون در زمينه رفع مشكلات مردم و تحول سيماي شهر تلاش كنند.

كاهش مرگ مادران باردار در گلستان
گرگان ـ خبرنگار اطلاعات: استان گلستان به عنوان پنج استان برتر از نظر كاهش مرگ مادران باردار شناخته شده و در 6 ماه ابتداي امسال فقط سه مورد مرگ مادر باردار داشته است.
تقي رياحي، سرپرست دانشگاه علوم پزشكي استان گلستان با اعلام اين مطلب در جمع مديران مركز بهداشت و درمان استان افزود: مادر باردار در صورت مراجعه به هر سيستم درماني دولتي مدير شبكه و رئيس بيمارستان بلافاصله باخبر مي‌شود و رسيدگي مناسب صورت مي‌گيرد.
او همچنين درباره داروخانه 13 آبان گرگان گفت: اين داروخانه در بيمارستان 5 آذر براي خدمت‌دهي به بيماران خاص تا پايان سال فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.
وي همچنين گفت: يكي از اقدامات مهم در عرصه ارائه خدمات درماني به مردم استان اين است كه تا پايان سال اولين عمل جراحي پيوند كليه انجام خواهد شد تا ميزان خدمات درماني در استان گلستان افزايش يابد و هم‌استاني‌ها در اين مورد نيز دچار مشكل نباشند.
وي در ادامه به علل نارضايتي مردم از حوزه درمان اشاره كرد و افزود: بسياري از نارضايتي‌هاي هم‌استاني‌ها و مردم مركز استان به دليل ازدحام بيماران در بيمارستان‌هاي محدود همانند 5 آذر است و اين در حالي است كه آمار خدمات ارائه شده بيش از ظرفيت بيمارستان و پزشكان و پرستاران است.



چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن