تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805476275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار كوتاه حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث


كاهش شمار تلفات حوادث رانندگي

سرويس خبر ـ رئيس پليس راهور ناجا از كاهش 8 درصدي تلفات تصادفات در هشت ماهه امسال در مقايسه با پارسال خبر داد و گفت:‌ با توجه به اقدامات انجام شده تا پايان امسال ميزان تلفات به كمتر از 18 هزار نفر مي‌رسد. سردار مؤمني در مراسمي كه با موضوع حمل‌ و نقل برگزار شد، افزود: سال گذشته حدود 50 درصد از قربانيان حوادث در صحنه حادثه جان دادند و 50 درصد بقيه هم در مسير بيمارستان كه اين ميزان در دنيا 15 تا 20 درصد است.

رئيس پليس راهور گفت: اگر همين يك مؤلفه بهينه شود، سيستم امداد و نجات در سراسر كشور گسترده مي‌شود و ميزان تلفات جاده‌اي كاهش مي‌يابد. وي تاكيد كرد: براساس اقداماتي كه انجام شده است در 4 سال آينده مي‌توانيم حدود 30 تا 40 درصد سوانح و تصادفات جاده‌اي را كاهش دهيم و با همين اعتبارات مصوب و برنامه‌ريزي‌هايي كه شده مي‌توانيم تا پايان برنامه‌ به اين مهم دست يابيم و از تصادفات و مرگ‌ومير‌هاي جاده‌اي تا 40 درصد بكاهيم.

‎رهايي 2 محكوم از قصاص

شهركرد:دوزنداني محكوم به قصاص در چهار محال و بختياري از دار مجازات رهايي يافتند.

مديرزندانها و اقدامات تاميني و تربيتي چهار محال و بختياري گفت: اين دو مجرم در سال 85 در روستاي دَماب از توابع شهرستان لردگان مرتكب قتل عمد شده بودند.نظري افزود: با تلاش اعضاي شوراي حل اختلاف استان، گروه صلح و سازش و ميانجيگري ريش سفيدان و بزرگان طوايف مختلف و روحانيون منطقه اين زندانيان از دار مجازات رهايي يافتند.

وي گفت:اين زندانيان در زندان لردگان تحمل حبس كرده بودند كه با رضايت خانواده و اولياي دم از مرگ نجات يافتند.‏

كشف كالاي قاچاق در حومه لنجان

زرين‌شهر ـ خبرنگار اطلاعات: فرمانده انتظامي لنجان از كشف كالاي قاچاق به ارزش 300 ميليون ريال در بازرسي از يك دستگاه كاميونت ايسوز خبر داد.سرهنگ رضا عرب عامري افزود: ماموران پليس اداره آگاهي لنجان در اجراي طرح مبارزه با كالاي قاچاق در يكي از محورهاي عبوري شهرستان به اين كاميونت مشكوك شدند و آن را متوقف كردند.

او گفت: ماموران پس از بازرسي از خودرو تعداد 420 بسته چاي خارجي 5500 بسته آدامس، 3800قالب صابون و 1800 عدد لامپ در انواع مختلف كشف كردند.سرهنگ عرب عامري ادامه داد: در اين خصوص يك نفر متخلف شناسايي و به همراه پرونده به مراجع مربوطه معرفي شد.

‏دستگيري توزيع ‌كنندگان گوشت الاغ در مشهد

‏سرويس حوادث: چند نفر كه در حاشيه شهر مشهد اقدام به سلاخي الاغ و احتمالا فروش گوشت آن مي‌كردند، شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ بيدمشكي رئيس ‌پليس آگاهي خراسان رضوي ، در اين باره گفت: در پي كسب اطلاعات مردمي مبني بر رفت‌وآمد افراد مشكوك به داخل ساختماني در منطقه همت‌آباد و انتشار بوي نامطبوع از آن منطقه كارآگاهان پليس آگاهي با هماهنگي قضايي وارد آن محل شدند. وي افزود: كارآگاهان دربازرسي از مكان مورد نظر به بقاياي چند الاغ سلاخي شده در آنجا برخوردند و مقاديري گوشت الاغ نيز كشف شد. بيدمشكي اضافه كرد: ماموران انتظامي چند نفر را كه اقدام به سلاخي الاغ كرده بودند دستگيركردند و تحقيقات براي شناسايي و دستگيري ديگر همدستان آنان آغاز شده است.



‎تلاش 500 مامور براي اطفاي حريق جنگل

‏ آمريكا: 500 مامور آتش نشاني براي مهار آتش سوزي جنگل در بخش‌هاي ساحلي كاليفرنيا تلاش مي‌كنند.

آتش سوزي جنگلي در مناطق ساحلي كاليفرنيا بيش از 200 هكتار از اراضي جنگلي را طعمه خود كرده و در حال گسترش است. در اين آتش سوزي چندين خانه و ساختمان از جمله خانه رئيس مركز آتش نشاني منطقه از بين رفته است.

مرگ خاموش 2 عضو يك خانواده

سرويس حوادث ـ استفاده از دستگاه تك شعله براي گرم كردن فضاي منزل در شهرستان علي‌‌آباد كتول، يك مادر و دختر را به كام مرگ كشاند و پدر را راهي بيمارستان كرد.

اعضاي اين خانواده بر اثر گازگرفتگي در محله سي‌متري شمالي شهرستان علي‌‌آباد كتول از توابع استان گلستان دچار اين حادثه شدند.

در اين حادثه نشت گاز منواكسيدكربن از دستگاه تك شعله كه از آن براي گرمايش منزل استفاده شده بود؛ جان اين مادر و دختر را گرفت.

پدر اين خانواده بلافاصله توسط مامورين اورژانس 115 براي درمان به بيمارستان انتقال يافت و از سطح هوشياري پاييني برخوردار است.

‎‎عامل تيراندازي فرودگاه لس آنجلس متهم به قتل شد

آمريكا:عامل تيراندازي اول نوامبر در فرودگاه لس‌آنجلس به طور رسمي به قتل و تلاش براي قتل متهم شد.

دادگستري ايالت كاليفرنيا اعلام كرد:هفت هفته پس از وقوع تيراندازي در فرودگاه لس‌آنجلس كه به مرگ يكي از ماموران اداره امنيت حمل ونقل آمريكا منجر شد،براي پل سيانسيا، مظنون بيست و سه ساله اين ماجرا، كيفر خواستي 11 موردي صادر شد. وي در اين كيفر خواست به قتل ژراردو هرناندز و تلاش براي قتل سه مامور ديگر اداره امنيت حمل ونقل آمريكا متهم شده است.دفتر دادستاني فدرال لس‌آنجلس در بيانيه‌اي اعلام كرد برخي از اين اتهامات در صورت اثبات مجازات زندان و حتي مجازات مرگ دارند. ‏

‏‎تيراندازي در بيمارستاني در نواداي آمريكا ‏

‏ آمريكا: تيراندازي اين بار در بيمارستاني در آمريكا چند كشته و زخمي برجا گذاشت. در بيمارستاني در رينو در نواداي آمريكا فردي مسلح در دفتر بخش اعصاب اين بيمارستان تيراندازي كرد كه در نتيجه آن يك نفر كشته و دو نفر ديگر زخمي شدند. پليس مي‌گويد فرد مسلح نيز خودكشي كرده است. هنوز انگيزه اين تيراندازي مشخص نشده است. تام رابينسون رئيس پليس رينو گفت:تحقيقات و بازجويي‌ها ادامه دارد. يكي از زخمي‌هاي اين تيراندازي كارمند زن بيمارستان است.



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن