تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819199771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش عربستان براي ناامن كردن لبنان و تاخير در برگزاري ژنو2


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تلاش "عربستان" براي ناامن كردن لبنان و تاخير در برگزاري "ژنو2"
رئيس حزب جريان عربي لبنان گفت: هدف از ايجاد ناامني و ناآرامي درلبنان، تقويت برگه بندر بن سلطان رئيس دستگاه اطلاعاتي عربستان براي فشار بر جامعه بين المللي به منظور جلوگيري يا به تعويق انداختن برگزاري اجلاس ژنو 2 درباره سوريه است.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ "شاكر برجاوي" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: بندر بن سلطان به اين اميد كه وي و گروهش در لبنان و سوريه يا عراق بتوانند دستاوردي نظامي كسب كنند و از اين دستاورد براي بهبود و تقويت موضع و شروط خود در نشست ژنو 2 بهره برداري كنند، بدنبال جلوگيري يا به تعويق انداختن برگزاري اين اجلاس است.

وي تصريح كرد: وضعيت سياسي لبنان، جلوگيري از تشكيل دولت در اين كشورو همچنين پيوستن گروه 14 مارس مورد حمايت غرب و عربستان به توطئه عليه سوريه و لبنان، براي تكفيري ها پناهگاهي را در لبنان فراهم كرده است.

برجاوي با محكوم كردن جلوگيري از ايفاي نقش دولت و ممانعت از يورش به مناطق حضور تكفيري هاي جنايتكار براي مقابله با طرح هاي ويرانگر آنها در لبنان به دستور بندر بن سلطان، گفت: آنچه در لبنان روي داد، بخشي از طرح صهيونيست ها است و بن سلطان تصميم دارد كه عرصه لبنان را برهم زده و ناآرام كند .

" متاسفانه برخي نيروهاي سياسي لبنان نيز از اين طرح حمايت مي كنند و درمقابل، تنها يك راه حل وجود دارد و آن هم انسجام دوباره داخلي در لبنان و اعطاي چتر حمايت سياسي ارتش براي يورش به مناطق حضور تكفيري ها مي باشد."

برجاوي در ادامه خواستار وحدت ملي و دوري گزيدن از طرح بندر بن سلطان در لبنان شد كه در تلاش براي وصل كردن لبنان به بحران سوريه و برهم زدن اوضاع لبنان است.

انتهاي پيام /

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن