تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819685707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاي نقش موساد و شاباك در شكايات عليه بانك هاي چيني


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: افشاي نقش موساد و شاباك در شكايات عليه بانك هاي چيني
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/27
روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارانوت از نقش دستگاه هاي جاسوسي موساد و شاباك و همچنين نقش نخست وزير رژيم صهيونيستي در شكاياتي خبر داد كه عليه بانك هاي چيني در دادگاهي در آمريكا مطرح شده است.
پايگاه خبري اين روزنامه در اينترنت در گزارشي به قلم ناحوم برنيگ و شمعون شيفر نوشت:« موساد و شاباك در سال 2002 با حمايت بنيامين نتانياهو كميته ويژه اي تشكيل دادندكه ماموريت داشت از انتقال پول و امكانات به دو جنبش فلسطيني حماس و جهاد اسلامي در نوار غزه جلوگيري كند، اين كميته اطلاعاتي را جمع آوري كرده بود كه نشان مي داد سوريه پول هايي را به بانك هاي چيني منتقل مي كند و از طريق اين بانك ها اين پولها را به نوار غزه ارسال مي كند».
بر اساس نوشته اين روزنامه نتانياهو و مائير داگان رئيس وقت موساد تصميم گرفتند اين اطلاعات را در اختيار خانواده آن دسته از قربانياني قرار دهندكه در عمليات عناصر حماس و جهاد اسلامي در اسرائيل كشته شده بودند.
در اين خبر آمده است به اين خانواده ها علاوه بر اطلاعات كامل از نحوه انتقال پول به حماس و جهاد اسلامي، تسهيلاتي اعطا شد تا بتوانند عليه بانك هاي چيني در آمريكا شكايت كنند و خواستار دريافت غرامت شوند.
به گزارش خبرگزاري فلسطيني معا از بيت لحم، برخي از خانواده ها در دادگاهي در آمريكا عليه بانك هاي
چيني شكايت كردند و در ادامه روابط ميان پكن و تل آويو تيره شد.
بحران ميان چين و اسرائيل سال گذشته و در پي تصميم يكي از اعضاي كميته ويژه اسرائيل براي شهادت در دادگاه آمريكايي تيره تر شد و چين تهديد كردگام هايي را عليه اسرائيل بر خواهد داشت.
اين تصميم همچنين موجب به تاخير افتادن سفر نتانياهو به پكن شد اما نتانياهو با بيان اينكه اجازه نمي دهد اين فرد در دادگاه حاضر شود به جاي سال 2012 اوايل سال 2013 به همراه همسرش به چين سفر كرد.
122/105

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن