تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819673363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار لرستان:محور بابازيد ـ پل سيمره نيازمند به توسعه و تعريض است‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار لرستان:محور بابازيد ـ پل سيمره نيازمند به توسعه و تعريض است‌
استاندار لرستان در سفر خود به دو شهرستان كوهدشت و چگني گفت: محور بابازيد ـ پل سيمره نيازمند به توسعه و تعريض است و براي توسعه شهرستان چگني تلاش مي‌كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از خرم‌آباد، استاندار لرستان ظهر امروز در سفرهاي شهرستاني خود به دو شهرستان دوره چگني و كوهدشت سفر كرد.

هوشنگ بازوند با حضور در گلزار شهداي شهرستان دوره چگني، نسبت به مقام شامخ شهداي انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس اين شهرستان اداي احترام كرد.

وي در ادامه سفرهاي شهرستاني خود براي بررسي و رفع مسايل و مشكلات شهرستان‌هاي مختلف استان، به شهرستان دوره چگني سفر كرد.

استاندار لرستان در ادامه سفر خود به چگني در جمع اعضاي شوراي اسلامي اين شهرستان با بيان اينكه تهيه و تدوين طرح جامع، علمي و كارشناسي بلند مدت براي توسعه و عمران شهر دوره چگني، بايد در دستور كار شهرداي و شوراي اسلامي اين شهر قرار گيرد، گفت: اين طرح بايد با يك نگاه علمي و چشم‌اندازي مشخص و كاملا كارشناسي تهيه و تدوين شود.

وي اظهار كرد: در اين ‌ارتباط‌ توجه جدي به بحث ساخت و سازها در محدوده شهري و رعايت معيارها و قوانين استاندارد در اين زمينه نقش بسيار مهم و حياتي دارد.

استاندار لرستان گفت: همچنين بايد در راستاي توسعه و عمران شهر به موضوع مهم تعيين تكليف و كاربري واحدهاي آموزشي، ورزشي و پرورشي در سطح شهر و همچنين بحث ساخت و سازهاي شهري به صورت جدي پرداخته شود.

بازوند همچنين در اين ديدار بر موضوع تفكيك مصرف آب در بخش‌هاي شرب، فضاي سبز و ديگر موارد با هدف تامين رفاه و آسايش مردم، تاكيد جدي كرد.

استاندار لرستان در ادامه سفر شهرستان خود به كوهدشت لرستان گفت: با توجه به حجم بالاي تردد و ترافيك سنگين حاكم بر محور ارتباطي بابازيد - پل سيمره در شهرستان كوهدشت، توسعه و بهسازي اين محور نيازمند استفاده از منابع و اعتبارات ملي است.

هوشنگ بازوند در سفر به شهرستان كوهدشت و بازديد از بخش درب گنبد اين شهرستان، افزود: توسعه اين محور پرتردد و اصلي با استفاده از اعتبارات استاني، ممكن نيست و براي همين منظور و با توجه به نقش اين محور در تردد مناطق غربي و جنوب غربي كشور، بايد اعتبارات ويژه اي ازمحل منابع ملي به اين طرح اختصاص داده شود.

وي اظهار كرد: پيگيري لازم براي تامين و تخصيص اعتبارات ملي با هدف توسعه اين محور در دستور كار مديريت ارشد اجرايي استان قرار دارد.

بازوند اضافه كرد: جاده ترانزيتي جنوب به غرب از بابازيد تا پل سيمره به طول 90 كيلومتر، روزانه شاهد تردد هشت هزار وسيله نقليه سبك و سنگين است.

استاندار لرستان گفت: اين محور به عنوان يكي از حادثه خيزترين غرب كشور نيازمند اجراي طرح توسعه و تعريض جاده است.

وي همچنين با اشاره به بازديد خود از پروژه‌هاي آبرساني كشاورزي بخش درب گنبد برق و برق‌رساني و رفع مشكل روشنايي منطقه به ويژه ايستگاه‌هاي پمپاژ آب اين بخش تاكيد كرد.

در اين سفر معاونان استاندار و جمعي از مديران كل دستگاه‌هاي اجرايي استان لرستان، استاندار لرستان را همراهي مي‌كنند.

ديدار با امام جمعه شهرستان، خانواده معظم شهيد ميرزاوندي و شركت در جلسه شوراي برنامه‌ريزي شهرستان دوره از ديگر برنامه‌هاي سفر استاندار لرستان به اين شهرستان است.

لازم به ذكر است، استاندار لرستان روز گذشته به شهرستان پلدختر سفر كرده بود.

گزارش از اكرم محمودوند

انتهاي پيام/85001/ش40

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن