تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802781937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گفت‌وگو با فارسپخش «سمت خدا» همچنان ادامه دارد/ به تغيير ساعت پخش فكر كرده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت‌وگو با فارسپخش «سمت خدا» همچنان ادامه دارد/ به تغيير ساعت پخش فكر كرده‌ايم
مدير گروه فرهنگ و معارف اسلامي شبكه سه سيما گفت: با توجه به درخواست مخاطبان و علاقه آنها، پخش برنامه تلويزيوني «سمت خدا» همچنان ادامه دارد.


«محمد تورنگ» مدير گروه فرهنگ و معارف اسلامي شبكه سه سيما در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس گفت: شبكه سه سيما، معناگراترين، خلاق‌ترين، بهترين و جذاب‌ترين گزينه انتخابي جوانان در ميان شبكه‌هاي تلويزيوني داخلي و ماهوره‌اي قابل دريافت است كه تلاش مي‌كند با ساختاري پويا با همه اقشار و صنوف و با تاكيد بر قشر جوانان ارتباطي دوسويه اي را با مخاطبانش برقرار كند.

وي ادامه داد: با توجه به ارزيابي‌هايي كه صورت گرفته در حال حاضر برنامه سمت خدا يكي از پرمخاطب‌ترين برنامه‌هاي رسانه ملي محسوب مي‌شود و مخاطبان هم روزانه خواسته‌هاي خودشان را از اين برنامه مطرح مي كنند با اين وجود مي توان فهميد كه حضور كارشناسان برجسته و محتواي برنامه توانسته جريان موثري را در كشور ايجاد كند.

تورنگ در پاسخ به اين سوال كه شما برنامه سمت خدا را در ميان برنامه‌هايي از اين دست موفق ارزيابي مي‌كنيد؟،‌عنوان داشت: بله. با توجه به ساختار، فرم و نحوه پرداخت موضوع توانسته موفق باشد. در حقيقت هميشه مردم به دنبال شكل و چگونگي زندگي ديني در زندگي شان هستند بسياري از هموطنان دنبال راه‌كارهايي براي زندگي صحيح و ديني مي‌گردند اما در اين راه با مشكلاتي مواجه مي‌شوند و به دنبال پاسخ براي پرسش‌هايشان مي‌گردند. برنامه‌هاي معارفي مي‌توانند با زبان هنر اين موضوع را تبيين كنند و به شكل‌هاي مختلفي به نيازهاي مخاطبان پاسخ بگويند و به نوعي روش‌هاي كاربردي زندگي ديني را آموزش بدهند. مهمترين پيام اين برنامه اين است كه زندگي بشري با دين و دين مداري شيرين مي‌شود.

وي درباره اين موضوع كه به فكر تغيير در ساختار برنامه نيستيد؟ تصريح كرد: همين طريق ، محتوا ، شكل و قالب خوب است البته اگر مخاطبان در برنامه‌هايي بصورت حضوري و گردهمايي هم جمع شوند و ارتباط چهره به چهره با كارشناسان و خود مخاطبان هم با هم ارتباط چهره به چهره داشته باشند خيلي مناسب به نظر مي‌رسد. اگر مخاطبان در برنامه حضور داشته باشند خود آنها هم تجربه‌هاي شيرين ديني دارند كه مي‌شود از همين طريق تبادل تجربيات صورت بگيرد.

وي گفت: همه تلاش ما اين هست كه دين را به شكل صحيح به مردم ارائه كنيم. قطعا آينده بهتر جامعه با تحول معنوي و ياري همگان ميسر خواهد بود كه اميدواريم من و همه همكارانم در اين گروه بتوانيم در اين حوزه تاثيرگذار باشيم. با توجه به رشد فزاينده و سريع ابزارها و فرمت‌هاي اطلاع رساني و حضور رسانه‌هاي مختلف با ترفندها و پيچيدگي‌هاي خاص خود و از طرفي ناكارآمد بودن برخي از شيوه‌هاي متداول، ضروري است جهت رساندن پيام منطقي، فطري و علمي معارف ديني از شيوه هاي جديد خلاقانه و به روز و ابزارهاي كارآمد و علمي با لحاظ آيتم هاي روانشناختي، جامعه شناختي و تربيتي استفاده شود. اما از نظر من دچار روزمرگي شدن و بدور از جامعه و واقعيت هاي جامعه بودن و عامل نبودن خود ما دست اندركاران به دستورات ديني مهمترين آسيب‌ها مي‌تواند باشد كه بايد براي رفع آنها تلاش كنيم.

وي همچنين درباره اينكه برنامه «سمت خدا» تا چه زماني روي آنتن خواهد رفت؟ گفت: با توجه به درخواست‌هاي بي‌شمار مخاطبان و نياز مردم به اين برنامه، همچنان سمت خدا براي مخاطبان تلويزيون پخش خواهد شد.

وي در پاسخ به اينكه امكان تغيير زمان پخش اين برنامه وجود دارد تا همه اعضاي خانواده بتوانند از آن استفاده كنند؟، نيز عنوان داشت: پيشنهاداتي در اين زمينه شده تا در ساعاتي همچون اوايل شب هم اين برنامه توليد و پخش شود اما بايد مسايل و معذورات ديگر شبكه را هم در نظر گرفت.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن