تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821000655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح معلم پژوهنده در قم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اجراي طرح معلم پژوهنده در قم
قم - خبرگزاري مهر: رئيس اداره تحقيقات و پژوهش‌هاي اداره كل آموزش و پرورش استان قم از اجراي طرح معلم پژوهنده در قم خبر داد.

معصوم هاشم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينكه امسال هفدهمين دوره طرح معلم پژوهنده در قم برگزار مي شود، گفت: هدف كلي از اجراي اين طرح توسعه پژوهش در بين معلمان در سطح آموزش و پرورش است و اينكه هر معلمي در مواجه با مسائل حوزه كاري خود براي پاسخ گويي به سوال خود به روش علمي از روش اقدام پژوهي استفاده كند.

رئيس اداره تحقيقات و پژوهش هاي اداره كل آموزش و پرورش قم بيان كرد: امسال يكي از معلمان به عنوان برگزيده كشوري معرفي شدند.

وي گفت: يكي از مسائل در حوزه اقدام پژوهي اين است كه در سطح استان فرايند اقدام پژوهي تغيير يافته و امسال بيشتر در سطح مدرسه مديريت خواهد شد.

هاشم زاده بيان كرد: امسال فرايند نظارت بر طرح هاي اقدام پژوهي تقويت شده است و يك طرح نظارتي نيز در نظر گرفته شده كه توسط ناظران علمي نواحي انجام مي شود.

وي گفت: امسال اقدام پژوهي با شعار هر معلم، حداقل يك اقدام پژوهي اجرا مي شود.

رئيس اداره تحقيقات و پژوهش اداره كل آموزش و پرورش استان قم بيان كرد: طرح معلم پژوهنده همه ساله از اول مهر ماه آغاز و تا پايان خرداد ماه ادامه مي يابد و همكاران فرهنگي تا پايان دي ماه فرصت دارند حوزه پژوهش خود را مشخص و به ادارات اعلام كنند و تا پايان خرداد ماه نيز فرصت تحويل اقدام پژوهي خود را دارند.

وي گفت: اقدام پژوهي در چهار مرحله مدرسه، ناحيه، اداره كل و وزارت خانه ارزيابي مي شود.

كد خبر: 2198494

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۵:۰۱

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن