تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798759557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت در جمع خبرنگاران: /۲/ دولت كاهش بيش از ۱۰ واحد درصد نرخ تورم را هدف‌گيري كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: نوبخت در جمع خبرنگاران: /۲/ دولت كاهش بيش از ۱۰ واحد درصد نرخ تورم را هدف‌گيري كرده است
معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور با تاكيد بر اينكه دولت خواهان هيچ افزايش قيمتي بر اقلام مصرفي مردم به شكل غير منطقي تا پايان سال ۹۳ نيست، گفت: براي همين با تقبل پرداخت مابه‌التفاوت فشار هزينه را از واحدهاي توليدي برداشتيم نوبخت در جمع خبرنگاران: /۲/ دولت كاهش بيش از ۱۰ واحد درصد نرخ تورم را هدف‌گيري كرده است


سخنگوي دولت گفت: در سال ۹۳ دولت كاهش بيش از ۱۰ واحد درصد نرخ تورم را هدف‌گيري كرده و سياست‌هاي خود را بر مبناي آن تنظيم نموده است.
به گزارش خبرنگارايلنا، محمد باقر نوبخت در ادامه سخنان خود در جمع خبرنگاران در خصوص تغييراتي كه در تصويب لايحه بودجه مي‌تواند در زندگي مردم داشته باشد، گفت: يكي ازاهداف مورد تعقيب لايحه بودجه با توجه به پيش‌بيني منابع و مصارف كنترل نقدينگي است. ما معتقديم براي كنترل نرخ تورم بايد حجم نقدينگي به جاي رفتن به بازار ارز و طلا بايد به بازار سرمايه معطوف شود، بنابراين كليت لايحه بودجه براي تقويت بازار سرمايه تدوين شده است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اختصاص سه هزار ميليارد ريال براي تثبيت قيمت محصولات لبني تنها مختص شير است، گفت: آنچه گفتند در مورد محصولات لبني بود، چرا كه قيمت همه اين محصولات بر اساس قيمت شير خام تعيين مي‌شود، بنابراين اين مصوبه دولت معطوف است به اينكه قيمت شير خام براي مصرف كننده افزايش پيدا نكند، اما چون دامداران علوفه و نهادهاي لازم خود را براي توليد شير خام با قيمت بيشتر دريافت مي‌كنند، براي همين قرار شد كه معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور منبع تامين اين مابه التفاوت را تهيه و آن را پرداخت كند.
نوبخت افزود: با اين سياست هم توليد كننده مي‌تواند بدون اينكه باري بر آن تحميل شود كالاي خود را به كارخانجات بدهد و هم اينكه افزايش قيمت‌ها به مصرف كننده منتقل نمي‌شود تا پايان سال ۹۳ نيز اين كار تعقيب مي‌شود.
معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور با تاكيد بر اينكه دولت خواهان هيچ افزايش قيمتي بر اقلام مصرفي مردم به شكل غير منطقي تا پايان سال ۹۳ نيست، گفت: براي همين با تقبل پرداخت مابه‌التفاوت فشار هزينه را از واحدهاي توليدي برداشتيم. در سال ۹۳ دولت كاهش بيش از ۱۰ واحد درصد نرخ تورم را هدف‌گيري كرده و سياست‌هاي خود را بر مبناي آن تنظيم نموده است.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا دولت در خصوص تاسيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مصوبه مجلس را اجرا خواهد كرد، گفت: اگرمصوبه مجلس شوراي اسلامي به تاييد شوراي‌ نگهبان برسد و به شكل قانون درآيد، قطعاً دولت مجري قانون خواهد بود.
نوبخت در واكنش به اظهارات خبرنگاري كه از احتمال بازگشت پرونده هسته‌اي ايران به شوراي عالي امنيت ملي سخن مي‌گفت، عنوان كرد: در اين خصوص لازم است تا در خصوص گزارش آقاي ظريف در جلسه هيات وزيران توصيح دهم.
وي ادامه داد: وزير‌امور‌خارجه گزارشي از تاكيدات وزراي اروپاي به كاترين‌اشتون مبني بر اينكه حتي زود‌تر اززمان معين براي اجراي توافقات ژنو اقداماتي كند ارائه داد. ‌بنابراين توافقات با قوت پيگيري مي‌شود‌. ‌ضمن اينكه با توجه به اينكه توافقي بر خلاف خواسته رژيم صهيونيستي در حال شكل گيري است به تصويب رسيده است، ممكن است تلاشهايي براي ايجاد فشار در‌ آمريكا و اروپا از طريق لابي‌هاي صورت گرفته ايجاد شده است.
وي افزود: بيان برخي حرف‌ها طبيعي است، اما آنچه مبنا مي‌شود، توافقات مكتوب است. ممكن است برخي براي مصارف خاص حرفهايي در بيرون بزنند، اما اين تاثيري در توافقات ندارد. همچنين مسئولين نظام نيز پذيراي اين توافق شده‌اند و ۱+۵ نيز خود را مقيد به اجراي توافقات مي‌داند بنابراين حرفهاي حاشيه‌اي نبايد ذهن ما را به خود مشغول كند.
نوبخت همچنين تصريح كرد: با توجه به بي‌اعتمادي كه طي ده‌ها سال بين جمهوري اسلامي و غرب وجود داشته، قطعاً رسيدن به راه حل نهايي و برداشتن تحريم‌هاي ظالمانه ممكن است به دفعات با قهر و آشتي همراه شود، اما آنچه جاي نگراني دارد مخدوش شدن مصوبات مكتوب است نه نقل قول‌هاي شفاهي.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن