تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار فردوس:پژوهش‌ها بايد تقاضا محور و كاربردي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار فردوس:پژوهش‌ها بايد تقاضا محور و كاربردي باشد
فرماندار فردوس گفت: پژوهش‌ها بايد تقاضا محور و كاربردي باشد و تنها در اين صورت تاثير شگرفي در امور به جاي مي‌گذارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از فردوس، محمدرضا رجبي‌مقدم ساعتي پيش در جلسه شوراي اداري شهرستان فردوس اظهار كرد: پيشرفت‌هاي امروز كشور در علوم مختلف نتيجه وحدت حوزه و دانشگاه است.

وي افزود: يكي از مهم‌ترين نيازهاي هر جامعه‌اي تحقيق و پژوهش است و اگر به پژوهش روي نياوريم به مروز زمان دچار فرسودگي و كهنگي مي‌شويم.

فرماندار فردوس تصريح كرد: كشاورزي كه امروز به عنوان محور توسعه كشور مطرح است كه به شدت به پژوهش نياز دارد و اگر به سمت پژوهش نرويم كشورهاي اروپايي گوي سبقت را از ما گرفته و توليد محصولات استراتژيك ما همچون انار و زعفران را به دست مي‌گيرند.

رجبي‌مقدم يادآور شد: درحال حاضر پژوهشكده قنات شهرستان فردوس فعال و پژوهشكده انار نيز با 95 درصد پيشرفت فيزيكي در انتظار اختصاص اعتبار است كه در سه سال آينده سه پژوهشكده انار، قنات و پسته فردوس فعاليت خود را آغاز و كارهاي تحقيقاتي را در حوزه كشاورزي انجام مي‌دهند.

وي گفت: پژوهش‌ها بايد تقاضا محور و كاربردي باشد و تنها در اين صورت است كه تاثير شگرفي در اجراي امور به جاي مي‌گذارد.

فرماندار فردوس افزود: مسئولان شهرستان بايد از موقعيت ويژه، وحدت و همدلي موجود بين اركان دولتي استفاده كنند و براي اجراي امور از يكديگر سبقت بگيرند و در حل مشكلات و جذب سرمايه‌گذار جسارت به خرج دهند.

نياز 300 ميليون توماني براي تكميل پژوهشكده انار فردوس

رئيس دانشگاه فني و مهندسي فردوس نيز از تحصيل 700 دانشجو در هفت رشته تحصيلي اين دانشگاه خبر داد و تصريح كرد: راه‌اندازي سه انجمن علمي، شش كانون دانشجويي، يك تشكل دانشجويي و سه نشريه علمي از جمله فعاليت‌هاي اين دانشگاه است كه يك نشريه توسط وزرات خانه به عنوان نشريه برتر انتخاب شد.

علي زال‌حسيني يادآور شد: پژوهشكده قنات فردوس از سال گذشته كار پژوهشي خود را با سه گروه پژوهشي آغاز كرده است و پژوهشكده انار نيز با 95 درصد پيشرفت فيزيكي به اعتباري معادل 300 ميليون تومان براي اتمام نياز دارد كه البته اين پروژه در اعتبارات امسال گنجانده نشده است و بايد براي اتمام آن اعتبار لازم اختصاص يابد.

انتهاي پيام/69007/ق30

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن