تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومين كنگره علوم اعصاب گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دومين كنگره علوم اعصاب گشايش يافت
دومين كنگره علوم اعصاب پايه و باليني در مركز همايشهاي رازي دانشگاه علوم پزشكي ايران گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين كنگره دكتر كمال خرازي دبير ستاد توسعه علوم وفناوريهاي علوم شناختي، دكتر رضا ملك زاده معاون تحقيقات وفناوري وزارت بهداش و دكتر حسين بهاروند استاد سلولهاي بنيادين پِژوهشگاه رويان حضور داشتند.

اين كنگره با هدف تبادل نظر و يكپارچه سازي فعالان رشته هاي مرتبط با علوم اعصاب پايه و باليني و فهم بهتر سيستم عصبي و كاربرد آن به مدت سه روز تا جمعه 29 آذرماه به كار خود ادامه مي دهد.

حوزه علوم اعصاب بزرگترين حوزه علمي بين رشته اي است كه ساختار و كاركرد سيستم عصبي را در سطح مولكولي و سلولي در حالت سلامت مورد بررسي قرار مي دهد به همين علت پژوهشگران رشته هاي علوم اعصاب، اعتياد، آناتومي، بيوشيمي، مهندسي كنترل، علوم كامپيوتر و بيوالكترونيك، مغز و اعصاب، پاتولوژي، راديولوژي، فارماكولوژي، فلسفه، فيزيوتراپي، فيزيولوژي، روانپزشكي، روانشناسي و توانبخشي گروه هاي هدف اين كنگره را تشكيل مي دهند.

طي سه روز برگزاري كنگره دوم اعصاب پايه و باليني قرار است بيماريهايي همچون بيماري اوتيسم، صرع ، عقب افتادگي مغزي، آلزايمر، پاركينسون، اختلالات رواني و قطع نخاع و همچنين آخرين مباني پايه و مكانيزم درماني و همچنين علل بيماريها مورد بحث و بررسي قرار گيرد.

همچنين در زمان برگزاري كنگره ازحدود 900 مقاله پذيرفته شده قرار است 350 مقاله به صورت شفاهي در 7 سالن ارايه شود و بقيه مقالات هم در قالب پوستر در معرض ديد علاقه مندان و پژوهشگران قرار گيرد.

بر اساس اين گزارش كنگره امسال بر پايه محورهاي مختلفي مانند علوم اعصاب باليني، ‌شناختي، تكويني، آموزشي، فلسفه علوم اعصاب، كاربرد علوم مهندسي در علوم اعصاب مدل‌سازي و شبيه‌سازي عملكرد مغز با تكنيكهاي رياضي، فيزيك و مهندسي و مباني عصب‌ شناختي اعتياد قرار دارد.

برگزاري پنلهاي ويژه دانشجويي و دانش آموزي در كنگره علوم اعصاب پايه و باليني هم از ديگر برنامه هاي كنگره سه روزه اعصاب پايه و باليني است.

كد خبر: 2198417

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۳:۵۷

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن